
Ο τερματικός σταθμός «Qingdao New Qianwan Container Terminal» στην Κίνα αποτελεί τον πρώτο αυτοματοποιημένο τερματικό σταθμό διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων στην Ασία. Ο τερματικός σταθμός διαθέτει περιορισμένο ανθρώπινο εργατικό δυναμικό διότι ελέγχεται κατά ένα μεγάλο μέρος από συστήματα τεχνητής νοημοσύνης τα οποία επιτρέπουν την εκτέλεση εργασιών φορτοεκφόρτωσης και αποθήκευσης εμπορευματοκιβωτίων όλο το 24ωρο, χωρίς τη διαρκή επίβλεψη των εργασιών από κάποιον υπεύθυνο.
Εκπρόσωπος του τερματικού σταθμού ανέφερε ότι μέσω της αυτοματοποίησης τα εργατικά κόστη του σταθμού έχουν μειωθεί κατά 70%, ενώ η αποτελεσματικότητα των εργασιών στον λιμένα έχει αυξηθεί κατά 30%, καθώς δεν παρατηρούνται καθυστερήσεις στις διαδικασίες. Ο τερματικός σταθμός, ετήσιας δυναμικότητας 5,2 εκατ. TEUs διαθέτει, συν τοις άλλοις, δύο πλήρως αυτοματοποιημένες αποβάθρες, μήκους 660 μ. και 38 αυτοματοποιημένα μηχανήματα στoιβασίας εμπορευματοκιβωτίων.
Αυτήν την περίοδο κατασκευάζεται στη Σαγκάη ένας ακόμη αυτοματοποιημένος τερματικός σταθμός και αναμένεται να κατασκευαστούν και άλλοι ως μέρος της πρωτοβουλίας της Κίνας για το «Νέο Δρόμο του Μεταξιού».
Μπορείτε να δείτε μια παρουσίαση του αυτοματοποιημένου τερματικού σταθμού, πατώντας εδώ.
Φωτό: youtube.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η αγορά πετρελαίου επιδεικνύει τάσεις σταθεροποίησης, με τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης του Brent να διαμορφώνονται σήμερα στα $62,14 και του WTI στα $58,05/βαρέλι, διατηρώντας…

Την οριστική ολοκλήρωση της στρατηγικής κίνησης για την απόκτηση ισχυρού μειοψηφικού ποσοστού στην TORM ανακοίνωσε η Hafnia Limited, επισφραγίζοντας και τυπικά τη συμφωνία αγοραπωλησίας…

Η επιστροφή στη θαλάσσια αρτηρία της Ερυθράς Θάλασσας σε σύντομο σχετικά χρονικό διάστημα διαφαίνεται πιο πιθανή μέρα με τη μέρα, σύμφωνα με την ΒΙΜCO,…

Κάλεσμα προς τα εγχώρια ναυπηγεία να καταθέσουν προτάσεις για τη ναυπήγηση έως τεσσάρων product tankers διπλού καυσίμου απηύθυνε πρόσφατα η Shipping Corporation of India…

Η εντυπωσιακή αύξηση των ροών ρωσικού αερίου μέσω αγωγών προς την Κίνα αδυνατεί να μεταφραστεί σε ισοδύναμο οικονομικό όφελος για τη Μόσχα –σύμφωνα με…

Η DHL Global Forwarding και η CMA CGM κάνουν ένα σημαντικό βήμα προς την αποανθρακοποίηση των παγκόσμιων μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων. Οι δύο εταιρείες συμφώνησαν να…

Η δευτερογενής αγορά ξηρού φορτίου το 2025 χαρακτηρίζεται από ισχυρή ρευστότητα, με τους Έλληνες πλοιοκτήτες ωστόσο να κινούνται με σαφή διάθεση ποιοτικής αναδιάρθρωσης και…

Άνοδο των εσόδων από τις εξαγωγές εμπορευμάτων βλέπει η Αυστραλία για το 2026, καθώς συνεχίζεται το ράλι του χρυσού και το σιδηρομετάλλευμα αποδεικνύεται ανθεκτικό,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ