
Η Pyxis Tankers Inc. ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2017, τα οποία κινήθηκαν σε χαμηλότερα επίπεδα σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, κυρίως λόγω μειωμένων ναύλων για τα πλοία της και λιγότερων ημερών χρήσης του στόλου.
Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $7,7 εκατ. χαμηλότερα κατά 8,7% σε σχέση με πέρυσι ($8,4 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2016), ενώ η εταιρεία παρουσίασε ζημίες $1,7 εκατ. (ή $0,09/μετοχή) έναντι κερδών $1,1 εκατ. (ή $0,06/μετοχή) το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο. Το Time Charter Equivalent για το τρίμηνο έφτασε τα $9.810 ενώ το ποσοστό χρήσης του στόλου (fleet utilization) άγγιξε το 88,9%.
Σχολιάζοντας την ανακοίνωση, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Βαλέντιος Βαλέντης ανέφερε ότι «τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τέταρτο του 2017 αποτυπώνουν πλήρως το περιβάλλον προκλήσεων που υπάρχει στη ναυλαγορά. Τόσο στις χρονοναυλώσεις, όσο και στη spot αγορά, οι ναύλοι παρουσίασαν μεγάλες διακυμάνσεις, αν και συνολικά κινήθηκαν σε βελτιωμένα γενικά επίπεδα. […] Αναμένουμε υψηλότερους ναύλους προς τα τέλη του έτους λόγω ορισμένων πολύ καλών στοιχείων, όπως οι σημαντικά λιγότερες παραδόσεις MRs’ σε συνδυασμό με τη συνολική αύξηση της κατανάλωσης παγκοσμίως. […] Σε σχέση με τις δανειακές υποχρεώσεις της εταιρείας μας, τον Μάιο συμφωνήσαμε με έναν εκ των δανειστών μας για παράταση των λήξεων δάνειων μας, που αφορούν δύο πλοία μας, κατά τέσσερα χρόνια ήτοι τον Σεπτέμβριο του 2022, έτσι ώστε η επόμενη δανειακή υποχρέωση μας να είναι το δεύτερο τρίμηνο του 2020, βελτιώνοντας τη χρηματοοικονομική μας ευχέρεια».
Η Pyxis Tankers διαχειρίζεται στόλο 6 πλοίων υγρού φορτίου (4 MR και 2 Small Tanker), συνολικής χωρητικότητας 216.635 dwt.
Φωτό: pyxistankers.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ