
Η Pyxis Tankers Inc. ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2017, τα οποία κινήθηκαν σε χαμηλότερα επίπεδα σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, κυρίως λόγω μειωμένων ναύλων για τα πλοία της και λιγότερων ημερών χρήσης του στόλου.
Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $7,7 εκατ. χαμηλότερα κατά 8,7% σε σχέση με πέρυσι ($8,4 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2016), ενώ η εταιρεία παρουσίασε ζημίες $1,7 εκατ. (ή $0,09/μετοχή) έναντι κερδών $1,1 εκατ. (ή $0,06/μετοχή) το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο. Το Time Charter Equivalent για το τρίμηνο έφτασε τα $9.810 ενώ το ποσοστό χρήσης του στόλου (fleet utilization) άγγιξε το 88,9%.
Σχολιάζοντας την ανακοίνωση, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Βαλέντιος Βαλέντης ανέφερε ότι «τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τέταρτο του 2017 αποτυπώνουν πλήρως το περιβάλλον προκλήσεων που υπάρχει στη ναυλαγορά. Τόσο στις χρονοναυλώσεις, όσο και στη spot αγορά, οι ναύλοι παρουσίασαν μεγάλες διακυμάνσεις, αν και συνολικά κινήθηκαν σε βελτιωμένα γενικά επίπεδα. […] Αναμένουμε υψηλότερους ναύλους προς τα τέλη του έτους λόγω ορισμένων πολύ καλών στοιχείων, όπως οι σημαντικά λιγότερες παραδόσεις MRs’ σε συνδυασμό με τη συνολική αύξηση της κατανάλωσης παγκοσμίως. […] Σε σχέση με τις δανειακές υποχρεώσεις της εταιρείας μας, τον Μάιο συμφωνήσαμε με έναν εκ των δανειστών μας για παράταση των λήξεων δάνειων μας, που αφορούν δύο πλοία μας, κατά τέσσερα χρόνια ήτοι τον Σεπτέμβριο του 2022, έτσι ώστε η επόμενη δανειακή υποχρέωση μας να είναι το δεύτερο τρίμηνο του 2020, βελτιώνοντας τη χρηματοοικονομική μας ευχέρεια».
Η Pyxis Tankers διαχειρίζεται στόλο 6 πλοίων υγρού φορτίου (4 MR και 2 Small Tanker), συνολικής χωρητικότητας 216.635 dwt.
Φωτό: pyxistankers.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Αζέρικα καύσιμα εισήλθαν στην Αρμενία, στην πρώτη εμπορική συναλλαγή ύστερα από πάνω από τρεις δεκαετίες πολέμων μεταξύ των δύο χωρών, ανακοίνωσε την Παρασκευή 19…

Η αύξηση στις ουρές αναμονής των Capesizes έξω από τους κινεζικούς λιμένες αποτελεί ένδειξη πίεσης στην εφοδιαστική αλυσίδα, η οποία ωστόσο παρουσιάζει συγκεκριμένα ποιοτικά…

Σε μια κίνηση στρατηγικής σημασίας, η Odfjell ανακοίνωσε την έναρξη του πρώτου λειτουργικού «πράσινου διαδρόμου» μεταξύ Βραζιλίας και Ευρώπης. Η πρωτοβουλία, η οποία βασίζεται…

Για «επενδύσεις στην ελληνική ναυτιλία με στόχο την ανάπτυξη, την ασφάλεια και το άνοιγμα νέων θέσεων εργασίας» έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας & Νησιωτικής…

Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Δεκεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών…

Το Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη τιμήθηκε με Βραβείο από την Ακαδημία Αθηνών κατά την Πανηγυρική Συνεδρία που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2025 στο Μέγαρο της Ακαδημίας. Συγκεκριμένα, στο…

Η Ουκρανία έπληξε για πρώτη φορά πετρελαιοφόρο του «σκιώδους στόλου» της Ρωσίας «μέσα στα ουδέτερα ύδατα» της Μεσογείου, ανακοίνωσε σήμερα πηγή στους κόλπους των…

Η επιτυχής διέλευση του πλοίου «Maersk Sebarok» από την Ερυθρά Θάλασσα και τα Στενά του Μπαμπ ελ Μαντέμπ αποτελεί την πρώτη παρουσία της δανέζικης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ