
Η ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, Hyundai Merchant Marine (HMM), κατέγραψε λειτουργικές ζημιές ύψους $117 εκατ. για το πρώτο τετράμηνο του 2017, μείωση κατά 18% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2016, όταν οι ζημιές της εταιρείας είχαν ανέλθει σε $144 εκατ. περίπου.
Επιπλέον, από τις αρχές του έτους μέχρι τον περασμένο Απρίλιο οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν σε $1,15 δις, αντιπροσωπεύοντας αύξηση κατά 13,6%, συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου έτους. Σε ό,τι αφορά τον όγκο του μεταφερόμενου φορτίου, το πρώτο τετράμηνο του τρέχοντος έτους η HMM μετέφερε 958.000 TEUs, αριθμός αυξημένος κατά 37% σε σχέση με το 2016.
Σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας, παρά το γεγονός ότι το κόστος καυσίμων των πλοίων αυξήθηκε τον τελευταίο χρόνο κατά 59,2%, η HMM κατόρθωσε να βελτιώσει τα οικονομικά της αποτελέσματα και να περιορίσει τα λειτουργικά της έξοδα. Όπως τόνισε ο CEO της εταιρείας, κ. Yoo Chang-keun, εκτιμάται ότι θα βελτιωθούν περαιτέρω τα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας στο δεύτερο εξάμηνο του 2017.
Στη βελτίωση των οικονομικών στοιχείων της HMM συνέβαλαν στρατηγικές επενδύσεις της εταιρείας, όπως η απόκτηση του 100% του τερματικού σταθμού «Total Terminal International Algeciras» (TTI Algeciras) στην Ισπανία, αλλά και η απόφασή της να παραγγείλει τον περασμένο Απρίλιο πέντε Very Large Crude Carriers (VLCCs), εκμεταλλευόμενη τις χαμηλές τιμές που επικρατούν στις ναυπηγήσεις πλοίων.
Επιπλέον, η HMM υπέγραψε πρόσφατα συμφωνία με την κρατική εταιρεία «Korea Shipping Co» για την πώληση δέκα πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στην τελευταία, αξίας $133,2 εκατ., έχοντας τη δυνατότητα η HMM μέσα από τη συμφωνία να αποκτήσει κεφάλαια που θα κατευθυνθούν προς νέες επενδύσεις. Η συμφωνία, επίσης, περιλαμβάνει τη μελλοντική επαναμίσθωση των πλοίων από την HMM.
Φωτό: Hyundai Merchant Marine America/YouTube
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Σε μια περίοδο που η ναυτιλία διασχίζει ολοένα και πιο ασταθή γεωπολιτικά ύδατα, η ΔΟΜ (Διεθνής Ομοσπονδία Εργαζομένων Μεταφορών-ITF), εξέφρασε την ανησυχία της στην…
Περίπου 1.000 πτήσεις ματαιώθηκαν κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας απεργίας των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, στη Γαλλία την Παρασκευή 4 Ιουλίου. Εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι…
Η αξιοποίηση μη επανδρωμένων σκαφών επιφανείας (Uncrewed Surface Vessels – USVs) και τηλεχειριζόμενων υποβρύχιων οχημάτων (Remotely Operated Vehicles – ROVs) ανοίγει νέους ορίζοντες στην…
Καθώς οι ανησυχίες για την επέκταση του «σκιώδους» στόλου εντείνονται σε διεθνές επίπεδο, το Βερολίνο σκληραίνει τη στάση του απέναντι στα δεξαμενόπλοια που διέρχονται…
Έντονη κατεγράφη η δραστηριότητα των Ελλήνων πλοιοκτητών στις παραγγελίες πλοίων την περασμένη εβδομάδα, με τέσσερις εταιρείες να βρίσκονται στο επίκεντρο. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ