
Η ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, Hyundai Merchant Marine (HMM), κατέγραψε λειτουργικές ζημιές ύψους $117 εκατ. για το πρώτο τετράμηνο του 2017, μείωση κατά 18% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2016, όταν οι ζημιές της εταιρείας είχαν ανέλθει σε $144 εκατ. περίπου.
Επιπλέον, από τις αρχές του έτους μέχρι τον περασμένο Απρίλιο οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν σε $1,15 δις, αντιπροσωπεύοντας αύξηση κατά 13,6%, συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου έτους. Σε ό,τι αφορά τον όγκο του μεταφερόμενου φορτίου, το πρώτο τετράμηνο του τρέχοντος έτους η HMM μετέφερε 958.000 TEUs, αριθμός αυξημένος κατά 37% σε σχέση με το 2016.
Σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας, παρά το γεγονός ότι το κόστος καυσίμων των πλοίων αυξήθηκε τον τελευταίο χρόνο κατά 59,2%, η HMM κατόρθωσε να βελτιώσει τα οικονομικά της αποτελέσματα και να περιορίσει τα λειτουργικά της έξοδα. Όπως τόνισε ο CEO της εταιρείας, κ. Yoo Chang-keun, εκτιμάται ότι θα βελτιωθούν περαιτέρω τα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας στο δεύτερο εξάμηνο του 2017.
Στη βελτίωση των οικονομικών στοιχείων της HMM συνέβαλαν στρατηγικές επενδύσεις της εταιρείας, όπως η απόκτηση του 100% του τερματικού σταθμού «Total Terminal International Algeciras» (TTI Algeciras) στην Ισπανία, αλλά και η απόφασή της να παραγγείλει τον περασμένο Απρίλιο πέντε Very Large Crude Carriers (VLCCs), εκμεταλλευόμενη τις χαμηλές τιμές που επικρατούν στις ναυπηγήσεις πλοίων.
Επιπλέον, η HMM υπέγραψε πρόσφατα συμφωνία με την κρατική εταιρεία «Korea Shipping Co» για την πώληση δέκα πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στην τελευταία, αξίας $133,2 εκατ., έχοντας τη δυνατότητα η HMM μέσα από τη συμφωνία να αποκτήσει κεφάλαια που θα κατευθυνθούν προς νέες επενδύσεις. Η συμφωνία, επίσης, περιλαμβάνει τη μελλοντική επαναμίσθωση των πλοίων από την HMM.
Φωτό: Hyundai Merchant Marine America/YouTube
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ