
Η ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, Hyundai Merchant Marine (HMM), κατέγραψε λειτουργικές ζημιές ύψους $117 εκατ. για το πρώτο τετράμηνο του 2017, μείωση κατά 18% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2016, όταν οι ζημιές της εταιρείας είχαν ανέλθει σε $144 εκατ. περίπου.
Επιπλέον, από τις αρχές του έτους μέχρι τον περασμένο Απρίλιο οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν σε $1,15 δις, αντιπροσωπεύοντας αύξηση κατά 13,6%, συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου έτους. Σε ό,τι αφορά τον όγκο του μεταφερόμενου φορτίου, το πρώτο τετράμηνο του τρέχοντος έτους η HMM μετέφερε 958.000 TEUs, αριθμός αυξημένος κατά 37% σε σχέση με το 2016.
Σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας, παρά το γεγονός ότι το κόστος καυσίμων των πλοίων αυξήθηκε τον τελευταίο χρόνο κατά 59,2%, η HMM κατόρθωσε να βελτιώσει τα οικονομικά της αποτελέσματα και να περιορίσει τα λειτουργικά της έξοδα. Όπως τόνισε ο CEO της εταιρείας, κ. Yoo Chang-keun, εκτιμάται ότι θα βελτιωθούν περαιτέρω τα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας στο δεύτερο εξάμηνο του 2017.
Στη βελτίωση των οικονομικών στοιχείων της HMM συνέβαλαν στρατηγικές επενδύσεις της εταιρείας, όπως η απόκτηση του 100% του τερματικού σταθμού «Total Terminal International Algeciras» (TTI Algeciras) στην Ισπανία, αλλά και η απόφασή της να παραγγείλει τον περασμένο Απρίλιο πέντε Very Large Crude Carriers (VLCCs), εκμεταλλευόμενη τις χαμηλές τιμές που επικρατούν στις ναυπηγήσεις πλοίων.
Επιπλέον, η HMM υπέγραψε πρόσφατα συμφωνία με την κρατική εταιρεία «Korea Shipping Co» για την πώληση δέκα πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στην τελευταία, αξίας $133,2 εκατ., έχοντας τη δυνατότητα η HMM μέσα από τη συμφωνία να αποκτήσει κεφάλαια που θα κατευθυνθούν προς νέες επενδύσεις. Η συμφωνία, επίσης, περιλαμβάνει τη μελλοντική επαναμίσθωση των πλοίων από την HMM.
Φωτό: Hyundai Merchant Marine America/YouTube
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στον απόηχο της συμφωνίας κατάπαυσης του πυρός στη Λωρίδα της Γάζας ανάμεσα στο Ισραήλ και τη Χαμάς, τα βλέμματα της διεθνούς ναυτιλιακής κοινότητας στρέφονται…

Ο κυκλώνας Μελίσα αναβαθμίστηκε σήμερα στη μέγιστη κατηγορία 5 στην Καραϊβική, απειλώντας την Τζαμάικα, την Αϊτή και τη Δομινικανή Δημοκρατία με καταστροφικούς ανέμους και…

Ινδικά μέσα ενημέρωσης μεταδίδουν ότι η MSC βρίσκεται ένα βήμα μακριά από τη νηολόγηση ορισμένων από τα πλοία του στόλου της στο εθνικό νηολόγιο.…

Καθώς τα «σύννεφα» υπερπροσφοράς πετρελαίου πυκνώνουν, ασκώντας καθοδικές πιέσεις στις τιμές του αργού, η Ουάσιγκτον προχωρά σε στρατηγικές κινήσεις με γνώμονα την ενεργειακή ασφάλεια…

Μια ομάδα κορυφαίων χρηματοπιστωτικών, ενεργειακών και βιομηχανικών εταιρειών ανακοίνωσε την ίδρυση της Carbon Measures, μιας νέας συμμαχίας με στόχο την προώθηση ενός πιο ακριβούς…

Στο επίκεντρο της πρόσφατης συνεδρίασης του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου βρέθηκε το θέμα της ανταγωνιστικής πράσινης μετάβασης, καθώς και η επιτακτική ανάγκη εντατικοποίησης των συλλογικών προσπαθειών…

Σε νέα εποχή εισέρχεται ο ναυπηγικός κολοσσός της Νότιας Κορέας HD Hyundai, μετά τη στρατηγική αναδιάρθρωση των θυγατρικών του. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου,…

Παρά τον εν εξελίξει εμπορικό πόλεμο ΗΠΑ-Κίνας, η ανθεκτικότητα των κινεζικών εξαγωγών αποδεικνύει πόσο απαραίτητα παραμένουν πολλά από τα προϊόντα της Κίνας, ακόμα και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ