
Η ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, Hyundai Merchant Marine (HMM), κατέγραψε λειτουργικές ζημιές ύψους $117 εκατ. για το πρώτο τετράμηνο του 2017, μείωση κατά 18% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2016, όταν οι ζημιές της εταιρείας είχαν ανέλθει σε $144 εκατ. περίπου.
Επιπλέον, από τις αρχές του έτους μέχρι τον περασμένο Απρίλιο οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν σε $1,15 δις, αντιπροσωπεύοντας αύξηση κατά 13,6%, συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου έτους. Σε ό,τι αφορά τον όγκο του μεταφερόμενου φορτίου, το πρώτο τετράμηνο του τρέχοντος έτους η HMM μετέφερε 958.000 TEUs, αριθμός αυξημένος κατά 37% σε σχέση με το 2016.
Σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας, παρά το γεγονός ότι το κόστος καυσίμων των πλοίων αυξήθηκε τον τελευταίο χρόνο κατά 59,2%, η HMM κατόρθωσε να βελτιώσει τα οικονομικά της αποτελέσματα και να περιορίσει τα λειτουργικά της έξοδα. Όπως τόνισε ο CEO της εταιρείας, κ. Yoo Chang-keun, εκτιμάται ότι θα βελτιωθούν περαιτέρω τα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας στο δεύτερο εξάμηνο του 2017.
Στη βελτίωση των οικονομικών στοιχείων της HMM συνέβαλαν στρατηγικές επενδύσεις της εταιρείας, όπως η απόκτηση του 100% του τερματικού σταθμού «Total Terminal International Algeciras» (TTI Algeciras) στην Ισπανία, αλλά και η απόφασή της να παραγγείλει τον περασμένο Απρίλιο πέντε Very Large Crude Carriers (VLCCs), εκμεταλλευόμενη τις χαμηλές τιμές που επικρατούν στις ναυπηγήσεις πλοίων.
Επιπλέον, η HMM υπέγραψε πρόσφατα συμφωνία με την κρατική εταιρεία «Korea Shipping Co» για την πώληση δέκα πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στην τελευταία, αξίας $133,2 εκατ., έχοντας τη δυνατότητα η HMM μέσα από τη συμφωνία να αποκτήσει κεφάλαια που θα κατευθυνθούν προς νέες επενδύσεις. Η συμφωνία, επίσης, περιλαμβάνει τη μελλοντική επαναμίσθωση των πλοίων από την HMM.
Φωτό: Hyundai Merchant Marine America/YouTube
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)

Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ