
Η Euroseas Ltd. ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2017, σύμφωνα με τα οποία η εταιρεία εμφάνισε σημαντική άνοδο στον κύκλο εργασιών ενώ περιόρισε και τις ζημίες της, συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο.
Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $8,3 εκατ. αυξημένος κατά 26,6% ($6,9 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2016), ενώ οι ζημίες έφτασαν τα $2,2 εκατ. ($2,8 εκατ. το 2016), η μείωση των οποίων σε σχέση με πέρυσι προήλθε από πώληση πλοίων για διάλυση. Επίσης, η εταιρεία διένειμε μέρισμα για τις προνομιούχες μετοχές Series B συνολικού ποσού $0,4 εκατ. Το Time Charter Equivalent για το τρίμηνο έφτασε τα $7.313 ενώ το ποσοστό χρήσης του στόλου (fleet utilization) άγγιξε το 90,8%.
Η Euroseas διαχειρίζεται στόλο 13 πλοίων, εκ των οποίων 6 πλοία ξηρού φορτίου (3 Panamax, 1 Handymax, 1 Kamsarmax και 1 Ultramax) συνολικής χωρητικότητας 417.753dwt και 7 feeder containerships. Επίσης, η εταιρεία έχει ήδη συμφωνήσει για την απόκτηση ενός ακόμη Kamsarmax χωρητικότητας 82.000dwt.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas, κ. Αριστείδης Πίττας, σχολίασε: «Το 2017 βρήκε τις αγορές ξηρού φορτίου και των containerships σε φάση ανάκαμψης σε σχέση με τις ιστορικά χαμηλές τιμές του 2016. Η αγορά ξηρού φορτίου παρουσίασε ανάπτυξη κατά τους τελευταίους δύο μήνες του 2016 και το πρώτο τρίμηνο του 2017, αν και απώλεσε προσωρινά κάποια από τα κέρδη της. Στα containerships, η αγορά εμφάνισε σημάδια ανάκαμψης μετά το Φεβρουάριο, παραμένοντας όμως σε χαμηλά επίπεδα. Οι μειωμένες παραγγελίες και στις δύο ναυλαγορές σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν, σε συνάρτηση με την ανάπτυξη που αναμένεται παγκοσμίως, μας δίνει ελπίδα ότι η ανάκαμψη αυτή θα συνεχιστεί με ακόμα μεγαλύτερο ρυθμό. Ο στόλος μας είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί την ανάκαμψη καθώς το τελευταίο τέταρτο του 2016 και το πρώτο τρίμηνο του 2017 μισθώσαμε τα πλοία μας σε ναυλοσύμφωνα βραχυχρόνιας διάρκειας ενώ πετύχαμε περαιτέρω ανανέωση του στόλου μας, με την απόκτηση δύο νεότευκτων και τεσσάρων μεταχειρισμένων πλοίων […] Συνεχίζουμε να αναζητούμε ευκαιρίες για επέκταση του στόλου μας και πιστεύουμε ότι εταιρείες όπως η Euroseas, με πρόσβαση στις αγορές, αποτελεί ιδανική επιλογή για νέες ευκαιρίες από τους επενδυτές».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ