
Η Euroseas Ltd. ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2017, σύμφωνα με τα οποία η εταιρεία εμφάνισε σημαντική άνοδο στον κύκλο εργασιών ενώ περιόρισε και τις ζημίες της, συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο.
Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $8,3 εκατ. αυξημένος κατά 26,6% ($6,9 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2016), ενώ οι ζημίες έφτασαν τα $2,2 εκατ. ($2,8 εκατ. το 2016), η μείωση των οποίων σε σχέση με πέρυσι προήλθε από πώληση πλοίων για διάλυση. Επίσης, η εταιρεία διένειμε μέρισμα για τις προνομιούχες μετοχές Series B συνολικού ποσού $0,4 εκατ. Το Time Charter Equivalent για το τρίμηνο έφτασε τα $7.313 ενώ το ποσοστό χρήσης του στόλου (fleet utilization) άγγιξε το 90,8%.
Η Euroseas διαχειρίζεται στόλο 13 πλοίων, εκ των οποίων 6 πλοία ξηρού φορτίου (3 Panamax, 1 Handymax, 1 Kamsarmax και 1 Ultramax) συνολικής χωρητικότητας 417.753dwt και 7 feeder containerships. Επίσης, η εταιρεία έχει ήδη συμφωνήσει για την απόκτηση ενός ακόμη Kamsarmax χωρητικότητας 82.000dwt.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas, κ. Αριστείδης Πίττας, σχολίασε: «Το 2017 βρήκε τις αγορές ξηρού φορτίου και των containerships σε φάση ανάκαμψης σε σχέση με τις ιστορικά χαμηλές τιμές του 2016. Η αγορά ξηρού φορτίου παρουσίασε ανάπτυξη κατά τους τελευταίους δύο μήνες του 2016 και το πρώτο τρίμηνο του 2017, αν και απώλεσε προσωρινά κάποια από τα κέρδη της. Στα containerships, η αγορά εμφάνισε σημάδια ανάκαμψης μετά το Φεβρουάριο, παραμένοντας όμως σε χαμηλά επίπεδα. Οι μειωμένες παραγγελίες και στις δύο ναυλαγορές σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν, σε συνάρτηση με την ανάπτυξη που αναμένεται παγκοσμίως, μας δίνει ελπίδα ότι η ανάκαμψη αυτή θα συνεχιστεί με ακόμα μεγαλύτερο ρυθμό. Ο στόλος μας είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί την ανάκαμψη καθώς το τελευταίο τέταρτο του 2016 και το πρώτο τρίμηνο του 2017 μισθώσαμε τα πλοία μας σε ναυλοσύμφωνα βραχυχρόνιας διάρκειας ενώ πετύχαμε περαιτέρω ανανέωση του στόλου μας, με την απόκτηση δύο νεότευκτων και τεσσάρων μεταχειρισμένων πλοίων […] Συνεχίζουμε να αναζητούμε ευκαιρίες για επέκταση του στόλου μας και πιστεύουμε ότι εταιρείες όπως η Euroseas, με πρόσβαση στις αγορές, αποτελεί ιδανική επιλογή για νέες ευκαιρίες από τους επενδυτές».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Προ των πυλών βρίσκονται οι νέες αυξήσεις στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+, καθώς τα μέλη του Οργανισμού συμφώνησαν να επιταχύνουν την άρση των περικοπών…
Η πρόσφατη υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MOU) μεταξύ της Σιέρα Λεόνε και των εταιρειών Ceca και AG&P συνιστά ορόσημο για την ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ