
															Η Euroseas Ltd. ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2017, σύμφωνα με τα οποία η εταιρεία εμφάνισε σημαντική άνοδο στον κύκλο εργασιών ενώ περιόρισε και τις ζημίες της, συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο.
Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $8,3 εκατ. αυξημένος κατά 26,6% ($6,9 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2016), ενώ οι ζημίες έφτασαν τα $2,2 εκατ. ($2,8 εκατ. το 2016), η μείωση των οποίων σε σχέση με πέρυσι προήλθε από πώληση πλοίων για διάλυση. Επίσης, η εταιρεία διένειμε μέρισμα για τις προνομιούχες μετοχές Series B συνολικού ποσού $0,4 εκατ. Το Time Charter Equivalent για το τρίμηνο έφτασε τα $7.313 ενώ το ποσοστό χρήσης του στόλου (fleet utilization) άγγιξε το 90,8%.
Η Euroseas διαχειρίζεται στόλο 13 πλοίων, εκ των οποίων 6 πλοία ξηρού φορτίου (3 Panamax, 1 Handymax, 1 Kamsarmax και 1 Ultramax) συνολικής χωρητικότητας 417.753dwt και 7 feeder containerships. Επίσης, η εταιρεία έχει ήδη συμφωνήσει για την απόκτηση ενός ακόμη Kamsarmax χωρητικότητας 82.000dwt.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas, κ. Αριστείδης Πίττας, σχολίασε: «Το 2017 βρήκε τις αγορές ξηρού φορτίου και των containerships σε φάση ανάκαμψης σε σχέση με τις ιστορικά χαμηλές τιμές του 2016. Η αγορά ξηρού φορτίου παρουσίασε ανάπτυξη κατά τους τελευταίους δύο μήνες του 2016 και το πρώτο τρίμηνο του 2017, αν και απώλεσε προσωρινά κάποια από τα κέρδη της. Στα containerships, η αγορά εμφάνισε σημάδια ανάκαμψης μετά το Φεβρουάριο, παραμένοντας όμως σε χαμηλά επίπεδα. Οι μειωμένες παραγγελίες και στις δύο ναυλαγορές σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν, σε συνάρτηση με την ανάπτυξη που αναμένεται παγκοσμίως, μας δίνει ελπίδα ότι η ανάκαμψη αυτή θα συνεχιστεί με ακόμα μεγαλύτερο ρυθμό. Ο στόλος μας είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί την ανάκαμψη καθώς το τελευταίο τέταρτο του 2016 και το πρώτο τρίμηνο του 2017 μισθώσαμε τα πλοία μας σε ναυλοσύμφωνα βραχυχρόνιας διάρκειας ενώ πετύχαμε περαιτέρω ανανέωση του στόλου μας, με την απόκτηση δύο νεότευκτων και τεσσάρων μεταχειρισμένων πλοίων […] Συνεχίζουμε να αναζητούμε ευκαιρίες για επέκταση του στόλου μας και πιστεύουμε ότι εταιρείες όπως η Euroseas, με πρόσβαση στις αγορές, αποτελεί ιδανική επιλογή για νέες ευκαιρίες από τους επενδυτές».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Το Πεκίνο διοχετεύει συνολικά κεφάλαια 500 δισεκατομμυρίων γιουάν (περίπου 60,85 δισεκατομμυρίων ευρώ) μέσω ενός νέου εργαλείου χρηματοδοτικής πολιτικής, σύμφωνα με μία ανακοίνωση που εξέδωσαν…

Οι εξαγωγές πετρελαϊκών προϊόντων από το Κουβέιτ υποχώρησαν στο χαμηλότερο επίπεδο από τον Ιανουάριο του 2024 και διαμορφώθηκαν κάτω από 3.500 kt τον Σεπτέμβριο.…

Η παγκόσμια παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα σημείωσε οριακή κάμψη τον Σεπτέμβριο, οδηγούμενη από την επιβράδυνση της κινεζικής παραγωγής. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης…

Η στάση της Ευρωπαϊκής Ένωσης απέναντι στη Ρωσία, και κατά προέκταση στα ενεργειακά προϊόντα της, μεταβάλλεται σταδιακά. Αυτό είναι το συμπέρασμα που μπορεί κανείς…

Το ενδιαφέρον των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στη ναυτιλία τακτικών γραμμών για επενδύσεις στην Ινδία διαγράφεται έντονο το τελευταίο χρονικό διάστημα. Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με…

Η Vietjet, ένας από τους μεγαλύτερους αερομεταφορείς του Βιετνάμ, βρίσκεται σε ρυθμούς ενίσχυσης του στόλου αεροσκαφών του, κατόπιν στενής συνεργασίας του με τους κατασκευαστές…

Οι δείκτες των ναύλων της liner ναυτιλίας για δρομολόγια μεταξύ Άπω Ανατολής – Δυτικής Ακτής και Ανατολικής Ακτής των ΗΠΑ ακολουθούν την ανιούσα καθ’…

Ένα νέο κεφάλαιο στην πλοιοδιαχείριση ανοίγει ο ιαπωνικός κολοσσός Nippon Yusen Kaisha (NYK), στο πλαίσιο της στρατηγικής επιχειρηματικής ολοκλήρωσης του ομίλου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ