
Η SM Line αποτελεί μια νέα ναυτιλιακή εταιρεία της Νότιας Κορέας, η οποία κάνει ένα δυναμικό άνοιγμα στη ναυλαγορά των εμπορευματοκιβωτίων. Από τον περασμένο Δεκέμβριο που ιδρύθηκε η εταιρεία έχει εισέλθει δυναμικά στην εν λόγω αγορά με την απόκτηση αλλά και τη ναύλωση πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Σύμφωνα με την Alphaliner, η SM Line στο διάστημα των τελευταίων τεσσάρων μηνών έχει αποκτήσει 17 containerships, 11 εκ των οποίων ανήκαν στην χρεωκοπημένη Hanjin Shipping. Στόχος της εταιρείας είναι να απασχολεί η ίδια τα πλοία της, αλλά προς το παρόν ένα μέρος αυτών τα ναυλώνει σε μεγάλες εταιρείες μεταφοράς containers, όπως η MSC και η MOL. Πέρα από τον στόλο που διαθέτει, η SM Line την παρούσα περίοδο ναυλώνει πέντε containerships μεγέθους 704 TEUs έως 1.550 TEUs τα οποία διεξάγουν δρομολόγια μεταξύ ασιατικών χωρών.
Στόχος της SM Line είναι να γίνει τα επόμενα χρόνια μία από τις 20 κορυφαίες εταιρείες στην αγορά των containerships. Προς το παρόν η SM Line δραστηριοποιείται κυρίως στην αγορά της Ασίας, ενώ πρόσφατα ξεκίνησε να εκτελεί δρομολόγια προς τη δυτική ακτή των ΗΠΑ με προορισμό το Long Beach. O Πρόεδρος και CEO της εταιρείας, Kim Chill- Bong, ανακοίνωσε σε κορεάτικα μέσα ότι στόχος της εταιρείας είναι από το 2018 να ξεκινήσει δρομολόγια και προς την ανατολική ακτή των ΗΠΑ με λιμάνια προσέγγισης τη Σαβάννα και τη Νέα Υόρκη. Επιπλέον, η εταιρεία έχει θέσει ως στόχο, μέχρι τα τέλη του 2018, τα έσοδα από τις δραστηριότητές της να ξεπεράσουν τα $835 εκατ.
Φωτό: smlines.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η υιοθέτηση συστημάτων δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα επί του πλοίου παραμένει ως ένας παράλληλος μηχανισμός μείωσης εκπομπών ρύπων, επιτρέποντας στα υπάρχοντα πλοία να μειώσουν…

Με την ενεργειακή θωράκιση της Κίνας να αποτελεί βασική προτεραιότητα του Πεκίνου, ευοίωνα διαφαίνονται τα «μηνύματα» από την εγχώρια παραγωγή φυσικού αερίου. Σύμφωνα με…

Η επέκταση της CMA CGM στη λιμενική βιομηχανία βαίνει με αμείωτο ρυθμό, με τον γαλλικό κολοσσό των logistics να «ρίχνει δίχτυα» στο Μαρόκο. Συγκεκριμένα,…

Εν μέσω θολών προοπτικών για την επόμενη ημέρα του κλάδου των μεταφορών, η ζήτηση για επιβατικές αερομεταφορές καταγράφει «υψηλές πτήσεις». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Η πρόσφατη συνάντηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ προκάλεσε νέες ανακατατάξεις στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Όπως έχει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ