
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα η China Association of the National Shipbuilding Industry (CANSI), τα ναυπηγεία της χώρας κατέγραψαν μείωση στις παραγγελίες που έλαβαν για νέα πλοία το πρώτο τετράμηνο του 2017, συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου έτους.
Συγκεκριμένα, από τις αρχές του έτους έως τα τέλη του περασμένου Απριλίου, τα ναυπηγεία της Κίνας ανέλαβαν να ναυπηγήσουν πλοία χωρητικότητας 6,65 εκατ DWT, μείωση κατά 51,8% σε σχέση με την χωρητικότητα των πλοίων που είχαν συμφωνήσει να ναυπηγήσουν την αντίστοιχη περίοδο του 2016. Μέχρι τα τέλη του περασμένου Μαρτίου το βιβλίο των παραγγελιών των κινέζικων ναυπηγείων περιελάμβανε τη ναυπήγηση πλοίων χωρητικότητας 86,62 εκατ. DWT, αριθμός που αντιπροσωπεύει μείωση κατά 30,3%, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2016 και μείωση της τάξεως του 13%, σε σχέση με τα αντίστοιχα στοιχεία που υπήρχαν στα τέλη του περασμένου έτους. Επιπλέον, σύμφωνα με την CANSI, μέσα στο διάστημα Ιανουαρίου-Απριλίου του τρέχοντος έτους, τα ναυπηγεία της Κίνας είχαν ολοκληρώσει τη ναυπήγηση πλοίων συνολικής χωρητικότητας 18,56 εκατ. DWT, αύξηση κατά 71,9% συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2016.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις της CANSI, η αξία των πλοίων που ναυπήγησαν τα 80 κύρια ναυπηγεία της χώρας το διάστημα των πρώτων τεσσάρων μηνών του τρέχοντος έτους ανέρχεται σε $16,7 δις, μείωση κατά 8,9% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2016. Τα έσοδα των ναυπηγείων αυτών ανήλθαν σε $12 δις περίπου, μείωση κατά 10% σε σχέση με το 2016, ενώ τα κέρδη τους υπολογίζονται σε $87 εκατ. περίπου, αντιπροσωπεύοντας μείωση 45%, συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου έτους.
Φωτό: csbcnet.com.tw
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις ρυθμίσεις που περικλείουν τη ναυτιλιακή βιομηχανία, την ενεργειακή μετάβαση, καθώς και το ρόλο των λιμενικών υποδομών προς αυτή την κατεύθυνση, επικεντρώθηκε η συζήτηση…
Ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης και ο Υφυπουργός Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους παρευρέθηκαν σήμερα, Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2025, στην τελετή εγκαινίων των ανακαινισμένων εργαστηρίων του…
Ο όμιλος ERMA TECH, ανακοίνωσε την απόκτηση της τεχνολογίας Ultrasonic Antifouling Technology, που αναπτύχθηκε από την γερμανικών συμφερόντων HASYTEC, και των σχετικών δικαιωμάτων πνευματικής…
Για μια ιστορικής σημασίας MEPC στον ΙΜΟ, ιδιαίτερα στην περίπτωση που το Net Zero Framework υιοθετηθεί από τα κράτη μέλη, έκανε λόγο ο κ.…
Από το Λιμεναρχείο Κορίνθου ανακοινώθηκε η διακοπή της ναυσιπλοΐας στη Διώρυγα της Κορίνθου από σήμερα, Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2025 και μέχρι νεωτέρας, λόγω προγραμματισμένων…
Αν και οι διπλωματικές σχέσεις Ουάσιγκτον-Καράκας παραμένουν τεταμένες, οι εταιρείες ενέργειας που έχουν αφήσει «ανοιχτές υποθέσεις» στη Βενεζουέλα φιλοδοξούν ότι σύντομα θα εξαιρεθούν από…
Έντονη ήταν η παρουσία των Ελλήνων πλοιοκτητών για ακόμη μία εβδομάδα στην αγορά των νεότευκτων, με τα δεξαμενόπλοια να έχουν την τιμητική τους. Συγκεκριμένα,…
Το 2025 δεν έχει εξελιχθεί ιδανικά για τις αποστολές σιτηρών ‒κυρίως για το σιτάρι‒, με τη συνολική μείωση των αγαθών να ξεπερνά το 10%.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ