
Σύμφωνα με την κυβέρνηση της Κίνας, 10 από τα 70 ναυπηγεία που περιλαμβάνονται στη «λευκή λίστα» της χώρας για τη λήψη κρατικής ενίσχυσης, πρόκειται να μπουν σε πορεία αναδιάρθρωσης. Συγκεκριμένα έχει ζητηθεί από 10 ναυπηγεία να ενημερώσουν μέσα σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα την κινέζικη κυβέρνηση για τυχόν αλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί στις διαδικασίες λειτουργίας τους. Τα πέντε από τα παραπάνω ναυπηγεία είναι κρατικά και τα υπόλοιπα πέντε είναι ιδιωτικά. Τα κρατικά ναυπηγεία είναι τα CSSC Shanghai Jiangnan Changxing Shipbuilding, CSSC Guijiang Shipbuilding, CSSC Xijiang Shipbuilding, CSIC Chongqing Chuandong Heavy Industry και CSIC Chongqing Donggang Shipbuilding Industry, ενώ τα ιδιωτικά είναι τα Jiangsu New Yangzi Shipbuilding, Jiangsu Yangzi Xinfu Shipbuilding, Fuijan Huadong Shipyard, Sainty Marine και Nantong Sinopacific Offshore & Engineering (SOE).
Σε ό,τι αφορά το ναυπηγείο Sainty Marine, αναμένεται να βγει από τη λευκή λίστα καθώς έχει ολοκληρώσει τις εργασίες αναδιάρθρωσης με τη μητρική του εταιρεία «Jiangsu Guoxin Group» και έχει πλέον μετονομαστεί σε Jiangsu Sainty Assets Management Co, δίχως να ασχολείται πλέον με ναυπηγικές δραστηριότητες. Επιπλέον το ναυπηγείο SOE, το οποίο αποτελεί θυγατρική εταιρεία της Sinopacific Shipbuilding, έχει προχωρήσει σε ρευστοποίηση των περιουσιακών του στοιχείων και μέχρι στιγμής έχει αποτύχει να προσελκύσει επενδυτές που θα βοηθήσουν στην αναδιάρθρωσή του.
Κυβερνητικές πηγές ανέφεραν ότι άλλα 10 ναυπηγεία έχουν προχωρήσει σε αλλαγή των ονομάτων τους, λόγω των αναδιαρθρώσεων και των ενοποιήσεων που λαμβάνουν χώρα στα ναυπηγεία της Κίνας. Μεταξύ των 10 ναυπηγείων τα έξι που ανήκουν στην Cosco Shipping Heavy Industry, αναμένεται να μετονομαστούν, ενώ και τα ναυπηγεία Nanjing Jinling Shipyard και Qingshan Shipyard, θυγατρικές της Sinotrans & της CSSC (China State Shipbuilding Corporation θα μετονομαστούν μετά τη συγχώνευση της China Merchants Group με την Sinotrans & CSC. Όλα τα παραπάνω οφείλονται στις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει η ναυπηγική βιομηχανία της χώρας, καθώς υπάρχει πλεονάζουσα παραγωγική δυναμικότητα στις ναυπηγικές της μονάδες.
Φωτό: yzjship.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ