
Η Gener8 Maritime Inc. δημοσίευσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2017, σύμφωνα με τα οποία η εταιρεία εμφάνισε κύκλο εργασιών €121 εκατ., στα ίδια επίπεδα με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016, οπότε και είχε ανέλθει σε $121,7 εκατ. Τα καθαρά κέρδη έφτασαν τα $26,9 εκατ. για το α’ τρίμηνο του 2017 (ή $0,32/μετοχή) έναντι κερδών $60,9 εκατ. το 2016.
To Time Charter Equivalent (TCE) για το 2016 για το σύνολο του στόλου ανήλθε σε $34.493/ημέρα. Η άμεση ρευστότητα της εταιρείας αγγίζει τα $143,4 εκατ. ενώ οι ημέρες χρήσης των πλοίων της Gener8 έφτασαν τις 3.510 για το 1ο τρίμηνο (2.822 για το 2016),.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Gener8 κ. Paul Georgiopoulos σχολίασε: «Είμαστε ευτυχείς που τα “ECO” πλοία μας συνεχίζουν να υπεραποδίδουν, γεγονός το οποίο αποτελεί συγκριτικό πλεονέκτημα για εμάς, ιδιαίτερα καθώς η αγορά μπαίνει σε μια σχετική πιο αδύναμη φάση λόγω της υπερπροσφοράς χωρητικότητας του παγκόσμιου στόλου. […] Τα ισχυρά οικονομικά μας αποτελέσματα θα λειτουργήσουν ως «μαξιλάρι» ασφαλείας σε τυχόν κάμψεις της αγοράς και θα μας επιτρέψουν να εκμεταλλευτούμε μελλοντικές ευκαιρίες και το κυριότερο χωρίς οι μέτοχοί μας να χάσουν τις αξίες τους».
Με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων η τιμή της μετοχής της Gener8 σημείωνε πτώση σχεδόν 4% στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. Η κεφαλαιοποίηση της εταιρείας φτάνει τα $440 εκατ.
Η Gener8 Maritime διαχειρίζεται στόλο 40 πλοίων συνολικής χωρητικότητας 9,37 εκατ. dwt, με το σταθμισμένο μέσο όρο ηλικίας των πλοίων να φτάνει τα 4,9 έτη (2,7 έτη στα VLCC), ενώ αναμένεται και η παραλαβή ενός νεότευκτου πλοίου τον ερχόμενο Αύγουστο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Davie Defense Inc. εξήγγειλε τα σχέδια για την ανακαίνιση του ιστορικού ναυπηγείου Gulf Copper στο Galveston του Τέξας, ύψους $1 δισ., με στόχο…
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ