
Η Gener8 Maritime Inc. δημοσίευσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2017, σύμφωνα με τα οποία η εταιρεία εμφάνισε κύκλο εργασιών €121 εκατ., στα ίδια επίπεδα με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016, οπότε και είχε ανέλθει σε $121,7 εκατ. Τα καθαρά κέρδη έφτασαν τα $26,9 εκατ. για το α’ τρίμηνο του 2017 (ή $0,32/μετοχή) έναντι κερδών $60,9 εκατ. το 2016.
To Time Charter Equivalent (TCE) για το 2016 για το σύνολο του στόλου ανήλθε σε $34.493/ημέρα. Η άμεση ρευστότητα της εταιρείας αγγίζει τα $143,4 εκατ. ενώ οι ημέρες χρήσης των πλοίων της Gener8 έφτασαν τις 3.510 για το 1ο τρίμηνο (2.822 για το 2016),.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Gener8 κ. Paul Georgiopoulos σχολίασε: «Είμαστε ευτυχείς που τα “ECO” πλοία μας συνεχίζουν να υπεραποδίδουν, γεγονός το οποίο αποτελεί συγκριτικό πλεονέκτημα για εμάς, ιδιαίτερα καθώς η αγορά μπαίνει σε μια σχετική πιο αδύναμη φάση λόγω της υπερπροσφοράς χωρητικότητας του παγκόσμιου στόλου. […] Τα ισχυρά οικονομικά μας αποτελέσματα θα λειτουργήσουν ως «μαξιλάρι» ασφαλείας σε τυχόν κάμψεις της αγοράς και θα μας επιτρέψουν να εκμεταλλευτούμε μελλοντικές ευκαιρίες και το κυριότερο χωρίς οι μέτοχοί μας να χάσουν τις αξίες τους».
Με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων η τιμή της μετοχής της Gener8 σημείωνε πτώση σχεδόν 4% στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. Η κεφαλαιοποίηση της εταιρείας φτάνει τα $440 εκατ.
Η Gener8 Maritime διαχειρίζεται στόλο 40 πλοίων συνολικής χωρητικότητας 9,37 εκατ. dwt, με το σταθμισμένο μέσο όρο ηλικίας των πλοίων να φτάνει τα 4,9 έτη (2,7 έτη στα VLCC), ενώ αναμένεται και η παραλαβή ενός νεότευκτου πλοίου τον ερχόμενο Αύγουστο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ