
Η Gener8 Maritime Inc. δημοσίευσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2017, σύμφωνα με τα οποία η εταιρεία εμφάνισε κύκλο εργασιών €121 εκατ., στα ίδια επίπεδα με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016, οπότε και είχε ανέλθει σε $121,7 εκατ. Τα καθαρά κέρδη έφτασαν τα $26,9 εκατ. για το α’ τρίμηνο του 2017 (ή $0,32/μετοχή) έναντι κερδών $60,9 εκατ. το 2016.
To Time Charter Equivalent (TCE) για το 2016 για το σύνολο του στόλου ανήλθε σε $34.493/ημέρα. Η άμεση ρευστότητα της εταιρείας αγγίζει τα $143,4 εκατ. ενώ οι ημέρες χρήσης των πλοίων της Gener8 έφτασαν τις 3.510 για το 1ο τρίμηνο (2.822 για το 2016),.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Gener8 κ. Paul Georgiopoulos σχολίασε: «Είμαστε ευτυχείς που τα “ECO” πλοία μας συνεχίζουν να υπεραποδίδουν, γεγονός το οποίο αποτελεί συγκριτικό πλεονέκτημα για εμάς, ιδιαίτερα καθώς η αγορά μπαίνει σε μια σχετική πιο αδύναμη φάση λόγω της υπερπροσφοράς χωρητικότητας του παγκόσμιου στόλου. […] Τα ισχυρά οικονομικά μας αποτελέσματα θα λειτουργήσουν ως «μαξιλάρι» ασφαλείας σε τυχόν κάμψεις της αγοράς και θα μας επιτρέψουν να εκμεταλλευτούμε μελλοντικές ευκαιρίες και το κυριότερο χωρίς οι μέτοχοί μας να χάσουν τις αξίες τους».
Με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων η τιμή της μετοχής της Gener8 σημείωνε πτώση σχεδόν 4% στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. Η κεφαλαιοποίηση της εταιρείας φτάνει τα $440 εκατ.
Η Gener8 Maritime διαχειρίζεται στόλο 40 πλοίων συνολικής χωρητικότητας 9,37 εκατ. dwt, με το σταθμισμένο μέσο όρο ηλικίας των πλοίων να φτάνει τα 4,9 έτη (2,7 έτη στα VLCC), ενώ αναμένεται και η παραλαβή ενός νεότευκτου πλοίου τον ερχόμενο Αύγουστο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η δευτερογενής αγορά δεξαμενόπλοιων το 2025 εμφανίζει εξαιρετικά υψηλή κινητικότητα, τροφοδοτούμενη από τις ισχυρές αποδόσεις των ναύλων ως αποτέλεσμα της αύξησης των τονομιλίων λόγω…

Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Τα τελευταία στοιχεία της Υπηρεσίας Κλιματικής Αλλαγής Copernicus (C3S) της ΕΕ επιβεβαιώνουν μια ανησυχητική κανονικότητα, σύμφωνα με το Reuters. Tο 2025 αναμένεται να καταγραφεί…

Μια τεκτονική αλλαγή συντελείται στον παγκόσμιο ανταγωνισμό για την ηγεμονία στην τεχνητή νοημοσύνη, καθώς το ενδιαφέρον μετατοπίζεται από τα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) και τον…

Ένα ακόμα πλοίο-κόσμημα καθελκύστηκε από το ναυπηγείο Fincantieri στην Ιταλία. Πρόκειται για το «Seven Seas Prestige», ένα από τα δύο πολυτελέστατα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς,…

Ο γαλλικός κολοσσός της εφοδιαστικής αλυσίδας, CMA CGM, σχεδιάζει την έκδοση τριετών ομολόγων για τη συγκέντρωση σημαντικών κεφαλαίων. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters,…

Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ