
Η Gaslog Ltd. δημοσίευσε την Παρασκευή τα οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2017. Η εταιρεία εμφάνισε κύκλο εργασιών €128,3 εκατ., αυξημένος κατά 23% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016, οπότε και είχε ανέλθει σε $104,4 εκατ. Τα καθαρά κέρδη έφτασαν τα $24 εκατ. για το α’ τρίμηνο του 2017 (ή $0,08/μετοχή) έναντι ζημιών $5,3 εκατ. το 2016.
Η άμεση ρευστότητα της εταιρείας αγγίζει τα $532,8 εκατ. Οι ημέρες χρήσης των πλοίων της Gaslog έφτασαν τις 2.070 για το 1ο τρίμηνο (1.643 για το 2016), με την αύξηση αυτή να προέρχεται κυρίως από την απόκτηση 4 πλοίων εντός του 2016.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Gaslog κ. Paul Wogan σχολίασε: «Η Gaslog πέτυχε ένα δυνατό 1ο τρίμηνο για το 2017, με ρεκόρ πωλήσεων και κερδών EBITDA. […] Είμαστε ευτυχείς με την έκδοση ομολόγου $250 εκατ. που μας δίνει πρόσβαση σε νέα ρευστότητα, ώστε να ανταποκριθούμε πλήρως στις λήξεις δανειακών υποχρεώσεων μας έως και το 2022. Βραχυπρόθεσμα, οι τιμές των ναύλων σημείωσαν πτώση από τα υψηλά κατά το χειμώνα του βόρειου ημισφαιρίου, αλλά πιστεύουμε ότι η ευαισθησία των ναύλων λόγω εποχικότητας στη ζήτηση δείχνει ότι η αγορά σφίγγει».
Η Gaslog διαχειρίζεται εξ ολοκλήρου στόλο 22 πλοίων, εκ των οποίων τα 10 μέσω της θυγατρικής της Gaslog Partners, ενώ συμμετέχει κατά ένα μέρος σε 1 ακόμα πλοίo. Το βιβλίο παραγγελιών της αριθμεί 5 πλοία με αναμενόμενες ημερομηνίες παραλαβής εντός του 2018 και του 2019.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ