
Γιαπωνέζικα ναυπηγεία, όπως αυτά της Mitsubishi Heavy Industries και της Imabari Shipbuilding, αποφάσισαν να συνεργαστούν για να δημιουργήσουν ένα νέο σύστημα πλοήγησης στα πλοία. Σύμφωνα με πληροφορίες ένας νέος οργανισμός πρόκειται να δημιουργηθεί για τον σκοπό αυτό το ερχόμενο καλοκαίρι σε συνεργασία με το National Maritime Research Institute, το οποίο έχει έδρα στο Τόκιο. Στη δημιουργία του νέου συστήματος πλοήγησης θα συμμετέχουν και τα ναυπηγεία Japan Marine United, Mitsui Engineering & Shipbuilding and Kawasaki Heavy Industries αλλά και ναυτιλιακές εταιρείες όπως η Mitsui O.S.K. Lines και η Nippon Yusen Kaisha (NYK Line).
Το σύστημα πλοήγησης θα διευκολύνει τον πλου, καθώς θα καθορίζει ποια διαδρομή είναι η πιο βέλτιστη για να ακολουθήσει ένα πλοίο, λαμβάνοντας υπόψη διάφορους παράγοντες όπως είναι ο καιρός, το ύψος των κυμάτων κ.ά. Με το σύστημα τα πλοία θα έχουν τη δυνατότητα να ακολουθούν τις πιο σύντομες θαλάσσιες διαδρομές, γεγονός που θα συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης των καυσίμων αλλά και των εκπομπών αέριων ρύπων. Με την ανάπτυξη καινοτόμων τεχνολογιών όπως είναι το νέο σύστημα πλοήγησης, τα ναυπηγεία της Ιαπωνίας στοχεύουν να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των κινέζικων και των κορεάτικων ναυπηγικών μονάδων.
Να σημειωθεί ότι το περασμένο έτος οι παραγγελίες των γιαπωνέζικων ναυπηγείων αφορούσαν πλοία συνολικής χωρητικότητας 3,72 εκατ. τόνους, μειωμένες κατά 17% περίπου συγκριτικά με το 2015. Οι μειωμένες παραγγελίες της ναυπηγικής βιομηχανίας της Ιαπωνίας αποδίδονται μεταξύ άλλων και στον ανταγωνισμό τιμών που δέχονται από τους Κινέζους και Κορεάτες ανταγωνιστές.
Φωτό: mhi.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ