
Γιαπωνέζικα ναυπηγεία, όπως αυτά της Mitsubishi Heavy Industries και της Imabari Shipbuilding, αποφάσισαν να συνεργαστούν για να δημιουργήσουν ένα νέο σύστημα πλοήγησης στα πλοία. Σύμφωνα με πληροφορίες ένας νέος οργανισμός πρόκειται να δημιουργηθεί για τον σκοπό αυτό το ερχόμενο καλοκαίρι σε συνεργασία με το National Maritime Research Institute, το οποίο έχει έδρα στο Τόκιο. Στη δημιουργία του νέου συστήματος πλοήγησης θα συμμετέχουν και τα ναυπηγεία Japan Marine United, Mitsui Engineering & Shipbuilding and Kawasaki Heavy Industries αλλά και ναυτιλιακές εταιρείες όπως η Mitsui O.S.K. Lines και η Nippon Yusen Kaisha (NYK Line).
Το σύστημα πλοήγησης θα διευκολύνει τον πλου, καθώς θα καθορίζει ποια διαδρομή είναι η πιο βέλτιστη για να ακολουθήσει ένα πλοίο, λαμβάνοντας υπόψη διάφορους παράγοντες όπως είναι ο καιρός, το ύψος των κυμάτων κ.ά. Με το σύστημα τα πλοία θα έχουν τη δυνατότητα να ακολουθούν τις πιο σύντομες θαλάσσιες διαδρομές, γεγονός που θα συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης των καυσίμων αλλά και των εκπομπών αέριων ρύπων. Με την ανάπτυξη καινοτόμων τεχνολογιών όπως είναι το νέο σύστημα πλοήγησης, τα ναυπηγεία της Ιαπωνίας στοχεύουν να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των κινέζικων και των κορεάτικων ναυπηγικών μονάδων.
Να σημειωθεί ότι το περασμένο έτος οι παραγγελίες των γιαπωνέζικων ναυπηγείων αφορούσαν πλοία συνολικής χωρητικότητας 3,72 εκατ. τόνους, μειωμένες κατά 17% περίπου συγκριτικά με το 2015. Οι μειωμένες παραγγελίες της ναυπηγικής βιομηχανίας της Ιαπωνίας αποδίδονται μεταξύ άλλων και στον ανταγωνισμό τιμών που δέχονται από τους Κινέζους και Κορεάτες ανταγωνιστές.
Φωτό: mhi.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ