
Στα τέλη του περασμένου χρόνου είχε ανακοινωθεί πως η Maersk και ο γερμανικός οικογενειακός Όμιλος Oetker είχαν καταλήξει σε συμφωνία για την πώληση της γερμανικής ναυτιλιακής εταιρείας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Hamburg Süd (Hamburg Südamerikanische Dampfschifffahrts-Gesellschaft KG) στην δανέζικη ναυτιλιακή Maersk Line.
Πλέον, μετά και το -υπό όρους- πράσινο φως της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αλλά και των αντιμονοπωλιακών Αρχών των ΗΠΑ, η Hamburg Süd θα περάσει υπό τον έλεγχο της Maersk Line, με την τελευταία να καταβάλει ένα ποσό ύψους € 3,7 δις (τοις μετρητοίς) για την εξαγορά της, όπως ανακοινώθηκε και επισήμως προ ολίγων ημερών. Η συναλλαγή εκτιμάται πως θα έχει ολοκληρωθεί έως το τέλος του τρέχοντος έτους.
Μέρος του ποσού που θα καταβληθεί στον γερμανικό οικογενειακό όμιλο Oetker από τη Maersk, έχει ανακοινωθεί πως θα κατευθυνθεί προς τη στήριξη του κλάδου των τροφίμων του γερμανικού Ομίλου αλλά και για έργα ψηφιοποίησης. Από την άλλη, η Maersk αναμένει να προκύψουν ετήσιες συνέργειες της τάξης των 350-400 εκατ. δολαρίων.
Ήδη έχουν αρχίσει και οι πρώτες αλλαγές στο διοικητικό συμβούλιο, με τον Ottmar Gast να αποχωρεί από την θέση του προέδρου του εκτελεστικού συμβουλίου της γερμανικής εταιρείας και να αναλαμβάνει τα καθήκοντα του προέδρου του εποπτικού συμβουλίου της Hamburg Süd. Από την άλλη ο Søren Toft, γενικός διευθυντής της Maersk Line, θα γίνει μέλος του εποπτικού συμβουλίου της Hamburg Süd.
Η Hamburg Süd θα διατηρήσει τις επιχειρηματικές δομές της αλλά και τα εμπορικά της σήματα, με τον Όμιλο Oetker να χάνει σχεδόν το ήμισυ των εσόδων του, που έως τώρα προέρχονταν από τη ναυτιλία, ποσό που εκτιμάται πως αγγίζει τα σχεδόν 12 εκατ. ευρώ.
Φωτό: hamburgsud.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)

Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ