
Οι ναυτιλιακές εταιρείες Leonhardt & Blumberg Reederei GmbH & Co. KG καθώς και η Reederei Buss Shipping GmbH & Co. KG, με το Αμβούργο να αποτελεί έδρα και των δύο, ανακοίνωσαν την απόφασή τους για συγχώνευση και από κοινού διαχείριση των πλοίων τους μέσω της Leonhardt & Blumberg Shipmanagement GmbH Co. KG.
Η Leonhardt & Blumberg Reederei δραστηριοποιείται στη ναυτιλιακή αγορά με ένα στόλο handysize containerships, με μεταφορική ικανότητα 1.500 έως 3.600 TEUs, ενώ στο ανθρώπινο δυναμικό της ανήκουν περισσότερα από 1.000 άτομα. Η Reederei Buss Shipping δραστηριοποιείται επίσης στην αγορά της δια θαλάσσης μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με ένα στόλο 20 feeder πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (μεταφορικής ικανότητας 880 έως 2.800 TEUs), ενώ επιπλέον 12 αναμένεται να ενταχθούν στο στόλο της εταιρείας τα επόμενα χρόνια.
Ο στόχος των δύο γερμανικών ναυτιλιακών εταιρειών είναι μέσω της σύμπραξής τους να επιτευχθούν καλύτερες συνέργειες και να ενισχυθεί η θέση τους στην αγορά μέσα σε ένα ιδιαιτέρως ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Ο κοινός στόλος θα περιλαμβάνει 55 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με μέσο όρο ηλικίας τα οκτώ έτη, με τα περισσότερα εξ αυτών να είναι feeder containerships.
Μέχρι την ολοκλήρωση της συγχώνευσής του, οι δύο ναυτιλιακές, Leonhardt & Blumberg και Buss Shipping, θα συνεχίζουν να λειτουργούν ως ανεξάρτητες εταιρείες.
Φωτό: leonhardt-blumberg.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Προ των πυλών βρίσκονται οι νέες αυξήσεις στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+, καθώς τα μέλη του Οργανισμού συμφώνησαν να επιταχύνουν την άρση των περικοπών…
Η πρόσφατη υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MOU) μεταξύ της Σιέρα Λεόνε και των εταιρειών Ceca και AG&P συνιστά ορόσημο για την ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ