
Σε έρευνα που διεξήχθη από την Drewry σε συνεργασία με το European Shippers’ Council (ESC), σε δείγμα εκατοντάδων φορτωτών και ναυλωτών σε παγκόσμιο επίπεδο για την ικανοποίησή τους από τις υπηρεσίες που προσφέρουν οι μεταφορείς στον χώρο των containers, προέκυψαν ενδιαφέροντα συμπεράσματα.
Η έρευνα έγινε με βάση 16 κριτήρια, μεταξύ των οποίων, την τιμολόγηση των μεταφορικών υπηρεσιών, τη συνέπεια και την ταχύτητα των μεταφορών, την ποιότητα που διέπει τις μεταφορικές υπηρεσίες, την χρηματοοικονομική σταθερότητα του μεταφορέα κ.ά.
Τα κριτήρια που αφορούσαν τις υπηρεσίες και την τιμολογιακή πολιτική των μεταφορέων έπρεπε να βαθμολογήσουν οι ερωτηθέντες (ιδιοκτήτες φορτίων, εισαγωγείς και εξαγωγείς εμπορευμάτων) σε κλίμακα από 1 (μη ικανοποιημένος) έως 5 (απόλυτα ικανοποιημένος). Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός πως καμιά υπηρεσία από τους μεταφορείς δεν βαθμολογήθηκε με παραπάνω από 3,3.
Όπως προκύπτει και από το σχεδιάγραμμα που ακολουθεί, από τα κριτήρια που αφορούσαν τις υπηρεσίες και την τιμολογιακή πολιτική των μεταφορέων, βαθμολογήθηκαν πιο χαμηλά η χρηματοοικονομική σταθερότητα του μεταφορέα, η ποιότητα των μεταφορικών υπηρεσιών και η αξιοπιστία της κράτησης των φορτίων.
Τα κριτήρια με την υψηλότερη βαθμολογία αφορούσαν την τιμολόγηση των μεταφορικών υπηρεσιών, την ποιότητα του εξοπλισμού διαχείρισης containers και τις μεταφορικές υπηρεσίες που είναι φιλικότερες προς το περιβάλλον.
Σύμφωνα με τον Maritime Policy Manager του ESC, Fabien Becquelin, επιθυμία των φορτωτών είναι οι μεταφορείς να τους αντιμετωπίζουν ως συνεργάτες και όχι ως πελάτες, γεγονός που εκλείπει κατά τη διαδικασία των διαπραγματεύσεων για τη διακίνηση των containers.
Από τη μεριά της Drewry τονίστηκε ότι οι ιδιοκτήτες των φορτίων επισημαίνουν πως οι ναυτιλιακές εταιρείες που μεταφέρουν containers θα πρέπει να εισέλθουν σε μια νέα εποχή ψηφιοποίησης επενδύοντας σε νέα πληροφοριακά συστήματα και να ενισχύσουν περαιτέρω την αξιοπιστία τους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ