
Σε έρευνα που διεξήχθη από την Drewry σε συνεργασία με το European Shippers’ Council (ESC), σε δείγμα εκατοντάδων φορτωτών και ναυλωτών σε παγκόσμιο επίπεδο για την ικανοποίησή τους από τις υπηρεσίες που προσφέρουν οι μεταφορείς στον χώρο των containers, προέκυψαν ενδιαφέροντα συμπεράσματα.
Η έρευνα έγινε με βάση 16 κριτήρια, μεταξύ των οποίων, την τιμολόγηση των μεταφορικών υπηρεσιών, τη συνέπεια και την ταχύτητα των μεταφορών, την ποιότητα που διέπει τις μεταφορικές υπηρεσίες, την χρηματοοικονομική σταθερότητα του μεταφορέα κ.ά.
Τα κριτήρια που αφορούσαν τις υπηρεσίες και την τιμολογιακή πολιτική των μεταφορέων έπρεπε να βαθμολογήσουν οι ερωτηθέντες (ιδιοκτήτες φορτίων, εισαγωγείς και εξαγωγείς εμπορευμάτων) σε κλίμακα από 1 (μη ικανοποιημένος) έως 5 (απόλυτα ικανοποιημένος). Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός πως καμιά υπηρεσία από τους μεταφορείς δεν βαθμολογήθηκε με παραπάνω από 3,3.
Όπως προκύπτει και από το σχεδιάγραμμα που ακολουθεί, από τα κριτήρια που αφορούσαν τις υπηρεσίες και την τιμολογιακή πολιτική των μεταφορέων, βαθμολογήθηκαν πιο χαμηλά η χρηματοοικονομική σταθερότητα του μεταφορέα, η ποιότητα των μεταφορικών υπηρεσιών και η αξιοπιστία της κράτησης των φορτίων.
Τα κριτήρια με την υψηλότερη βαθμολογία αφορούσαν την τιμολόγηση των μεταφορικών υπηρεσιών, την ποιότητα του εξοπλισμού διαχείρισης containers και τις μεταφορικές υπηρεσίες που είναι φιλικότερες προς το περιβάλλον.
Σύμφωνα με τον Maritime Policy Manager του ESC, Fabien Becquelin, επιθυμία των φορτωτών είναι οι μεταφορείς να τους αντιμετωπίζουν ως συνεργάτες και όχι ως πελάτες, γεγονός που εκλείπει κατά τη διαδικασία των διαπραγματεύσεων για τη διακίνηση των containers.
Από τη μεριά της Drewry τονίστηκε ότι οι ιδιοκτήτες των φορτίων επισημαίνουν πως οι ναυτιλιακές εταιρείες που μεταφέρουν containers θα πρέπει να εισέλθουν σε μια νέα εποχή ψηφιοποίησης επενδύοντας σε νέα πληροφοριακά συστήματα και να ενισχύσουν περαιτέρω την αξιοπιστία τους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ