
Ολοένα και περισσότερες εταιρείες επιλέγουν να ναυπηγήσουν πλοία που χρησιμοποιούν ως καύσιμο το LNG. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η μαλαισιανή εταιρεία AET Tankers, η οποία έχει παραγγείλει στην Samsung Heavy Industries τέσσερα νέα aframax πλοία, χωρητικότητας 113.000 DWT, τα οποία θα έχουν τη δυνατότητα να καταναλώνουν ως καύσιμο εκτός από πετρέλαιο και υγροποιημένο φυσικό αέριο.
Βασική επιδίωξη της εταιρείας είναι να εναρμονιστεί με τους στόχους της μητρικής της εταιρείας «Misc Berhad», για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος, μέσω της μείωσης του αποτυπώματος του άνθρακα από τα πλοία.
Η ναυπήγηση των aframaxes της AET Tankers αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2018, γεγονός που δίνει ανάσα στα ναυπηγεία της Samsung, τα οποία αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα, περικόπτοντας θέσεις εργασίας και προχωρώντας σε αναδιοργάνωση των δραστηριοτήτων τους για να επιβιώσουν.
Σύμφωνα με εκπρόσωπο της AET Tankers, στόχος της εταιρείας για τα επόμενα χρόνια είναι η αντικατάσταση μέρους του στόλου της με πλοία που καταναλώνουν ως καύσιμο το LNG.
Να σημειωθεί ότι η AET Tankers ειδικεύεται στη μεταφορά πετρελαίου και χημικών προϊόντων και διαθέτει στόλο από 12 VLCCs (Very Large Crude Carriers), 4 suezmax πλοία, 1 panamax πλοίο, 45 aframax πλοία, 4 DP tankers, 5 CPP tankers (Clean Petroleum Products tankers), 3 LR2 tankers (Large Range tankers), 13 chemical tankers και 1 LPG tanker.
Φωτο: AET Tankers
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ