
Ολοένα και περισσότερες εταιρείες επιλέγουν να ναυπηγήσουν πλοία που χρησιμοποιούν ως καύσιμο το LNG. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η μαλαισιανή εταιρεία AET Tankers, η οποία έχει παραγγείλει στην Samsung Heavy Industries τέσσερα νέα aframax πλοία, χωρητικότητας 113.000 DWT, τα οποία θα έχουν τη δυνατότητα να καταναλώνουν ως καύσιμο εκτός από πετρέλαιο και υγροποιημένο φυσικό αέριο.
Βασική επιδίωξη της εταιρείας είναι να εναρμονιστεί με τους στόχους της μητρικής της εταιρείας «Misc Berhad», για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος, μέσω της μείωσης του αποτυπώματος του άνθρακα από τα πλοία.
Η ναυπήγηση των aframaxes της AET Tankers αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2018, γεγονός που δίνει ανάσα στα ναυπηγεία της Samsung, τα οποία αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα, περικόπτοντας θέσεις εργασίας και προχωρώντας σε αναδιοργάνωση των δραστηριοτήτων τους για να επιβιώσουν.
Σύμφωνα με εκπρόσωπο της AET Tankers, στόχος της εταιρείας για τα επόμενα χρόνια είναι η αντικατάσταση μέρους του στόλου της με πλοία που καταναλώνουν ως καύσιμο το LNG.
Να σημειωθεί ότι η AET Tankers ειδικεύεται στη μεταφορά πετρελαίου και χημικών προϊόντων και διαθέτει στόλο από 12 VLCCs (Very Large Crude Carriers), 4 suezmax πλοία, 1 panamax πλοίο, 45 aframax πλοία, 4 DP tankers, 5 CPP tankers (Clean Petroleum Products tankers), 3 LR2 tankers (Large Range tankers), 13 chemical tankers και 1 LPG tanker.
Φωτο: AET Tankers
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Το νησί Σαπιέντζα, στα ανοικτά της νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, και κατ’ ακρίβεια ο βυθός περιμετρικά της, αποτελεί εστία συσσώρευσης διχτυών ψαρέματος, τα οποία κανείς δεν…

Η επενδυτική εταιρεία KKR ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας της Galaxy Container Solutions, μιας πλατφόρμας μίσθωσης εμπορευματοκιβωτίων, η οποία υποστηρίζεται από κεφάλαια ύψους 500 εκατ.…

Η Union Pacific ανακοίνωσε ότι αναμένει να υποβάλει τα έγγραφα για τη συγχώνευσή της με τη Norfolk Southern, αξίας $85 δισ., στις αρμόδιες ρυθμιστικές…

Οι πιέσεις των ΗΠΑ κατά της Ινδίας, ώστε η ασιατική χώρα να σταματήσει να εισάγει αργό από τη Ρωσία, φαίνεται πως αποδίδουν καρπούς. Πιο…

Εν μέσω επιβράδυνσης της ζήτησης για νεότευκτα πλοία σε διεθνές επίπεδο, οι παραγγελίες των Ελλήνων πλοιοκτητών συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό. Στο πλαίσιο αυτό, την…

Η CMA D. ARGOUDELIS & CO S.A., ως Χρυσός Χορηγός της Γυναικείας Ομάδας Βόλεϊ του Α.Ο.Φ. Πορφύρας, ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την έναρξη λειτουργίας…

Η Αφρική αγκαλιάζει μια νέα γενιά υποθαλάσσιας τεχνολογίας, με την εγκατάσταση των πρώτων ROV XLX EVO III της Forum Energy Technologies (FET) στα έργα…

Θετικά είναι τα «σήματα» που εκπέμπει το τελευταίο διάστημα η ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους να σημειώνουν άνοδο για δεύτερη διαδοχική εβδομάδα.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ