
Το γνωστό στέλεχος του ClassNK κ.Hayato Suga αύξησε πρόσφατα τις αρμοδιότητές του μετά τον διορισμό του ως Διευθυντή στον τομέα του Plan Approval και του Technical Division του νηογνώμονα.
Ο κ.Suga, ο οποίος παραμένει και Γενικός Διευθυντής του Natural Resources and Energy Department (NED), μετρά πάνω από 30 χρόνια εμπειρίας στο κομμάτι της ταξινόμησης πλοίων, εστιάζοντας κυρίως στο κομμάτι της τεχνολογίας για τη θαλάσσια μεταφορά LNG και LPG.
Οι νέες αρμοδιότητες που αναλαμβάνει ο κ.Suga, επικεντρώνονται στην έγκριση των σχεδίων των πλοίων και στη σχετική τεχνική υποστήριξη, αν και συχνά καλείται να παίξει έναν ευρύ και ανεξάρτητο συμβουλευτικό ρόλο. Ο νέος Διευθυντής θέτει σαν προτεραιότητά του την αποτελεσματική και αξιόπιστη έγκριση των σχεδίων, ενώ αντιλαμβάνεται την ανατροφοδότηση από τους πελάτες ως ένα ζωτικό κομμάτι για την βελτίωση του επιπέδου των υπηρεσιών του ClassNK. ‘Οπως προσθέτει και ο ίδιος όμως: «’Ενας άλλος σημαντικός στόχος είναι και η συνέχιση των συνεισφορών τεχνικού χαρακτήρα στον κλάδο.»
Υποδειγματική ήταν η υποστήριξη του ClassNK στην δημιουργία της σειράς πλοίων μεταφοράς LNG, Sayaendo, τα οποία κατασκευάζονται από την Mitsubishi Heavy Industries (MHI) και τα οποία περιλαμβάνουν τις δεξαμενές LNG κάτω από ένα συνεχές κάλυμα. Τα χωρητικότητας 155,000m3 πλοία, διατηρούν την αξιόπιστη διαμόρφωση και την αντοχή των σφαιρικών δεξαμενών ενώ παράλληλα ενσωματώνουν την συνεχή κάλυψη προκειμένου να βελτιώσουν την συνολική δομική ικανότητα του πλοίου.
Άλλα πρόσφατα προγράμματα στα οποία συμμετείχε ο νηογνώμονας ClassNK περιλαμβάνουν τεχνική υποστήριξη σε ένα πλοίο μεταφοράς υγρού υδρογόνου καθώς και νέες κατευθυντήριες γραμμές για πλοία τα οποία χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα.
«Τα εναλλακτικά καύσιμα αντιπροσωπεύουν ένα πολύ αποτελεσματικό βήμα προς τα εμπρός στο κομμάτι της προστασίας του περιβάλλοντος, και πιστεύω πως η χρήση αυτής της τεχνολογίας θα αυξηθεί στο μέλλον. Ωστόσο, ο ρυθμός της απορρόφησής της θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από την παροχή του κάθε είδους καυσίμου καθώς και από την οικονομική βιωσιμότητα της εφαρμογής ενός τέτοιου συστήματος», δήλωσε ο κ. Suga.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Προ των πυλών βρίσκονται οι νέες αυξήσεις στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+, καθώς τα μέλη του Οργανισμού συμφώνησαν να επιταχύνουν την άρση των περικοπών…
Η πρόσφατη υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MOU) μεταξύ της Σιέρα Λεόνε και των εταιρειών Ceca και AG&P συνιστά ορόσημο για την ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ