
Ζημιές ύψους $219,2 εκατ. καταγράφηκαν το 2016 για τον όμιλο επιχειρήσεων Orient Overseas International Ltd (OOIL) με έδρα το Χονγκ Κονγκ, μητρική της Orient Overseas Container Line (OOCL).
Η μητρική εταιρεία Orient Overseas, μετά τα κέρδη ύψους $283,9 εκατ. που είχε καταγράψει το 2015, βρέθηκε αντιμέτωπη με οικονομικές δυσκολίες οι οποίες αποδίδονται στους χαμηλούς ναύλους που χαρακτηρίζουν τη ναυτιλιακή αγορά και ιδιαίτερα την αγορά των εμπορευματοκιβωτίων.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος της OOIL, οι ζημιές που κατέγραψε η εταιρεία το 2016 είναι οι μεγαλύτερες των τελευταίων ετών καθώς οι τιμές των ναύλων τον περασμένο έτος υποχώρησαν σε επίπεδα χαμηλότερα ακόμα και απ’ αυτά του 2009. Πιο αναλυτικά, ο τομέας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων του ομίλου OOIL, κατέγραψε ζημιές $184,6 εκατ. προ φόρων.
Τα έσοδα της OOCL μειώθηκαν κατά 11% σε σχέση με το 2015 και διαμορφώθηκαν στα $4,70 δις, τα χαμηλότερα έσοδα που έχει καταγράψει ο τομέας της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων του ομίλου τα τελευταία χρόνια.
Στο μεταξύ, η καθαρή χωρητικότητα των πλοίων που διαχειρίζεται η εταιρεία αυξήθηκε 2,3% (574.318 TEUs) το 2016 συγκριτικά με το 2015 και αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω καθώς η εταιρεία πρόκειται να παραλάβει εντός του τρέχοντος έτους επιπλέον 6 containerships χωρητικότητας 20.000 TEUs το καθένα.
Ο πρόεδρος της OOIL, επισημαίνει ότι η είσοδος της θυγατρικής OOCL στη συμμαχία «Ocean Alliance», σε συνεργασία με τις εταιρείες Cosco, CMA CGM και Evergreen θα οδηγήσει στην αύξηση του μεριδίου που κατέχει στα δρομολόγια Ασίας- Ευρώπης καθώς και στην περιοχή του Ειρηνικού κατά 35% και 41% αντίστοιχα, συγκριτικά με τα μερίδια 18% και 33% που κατείχε προηγουμένως με τη συμμαχία G6.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ