
Η πολυαναμενόμενη σιδηροδρομική γραμμή Μπακού-Τιφλίδα-Καρς αναμένεται να είναι έτοιμη μέχρι τις αρχές του καλοκαιριού, όπως ανακοίνωσε στο πρακτορείο Ανατολή ο Τούρκος υπουργός Μεταφορών, Ναυτιλίας και Επικοινωνιών Αχμέτ Αρσλάν επισημαίνοντας ότι οι κακές καιρικές συνθήκες οδήγησαν στην καθυστέρηση της κατασκευής.
Η συγκεκριμένη γραμμή αποτελεί ένα μεγαλεπήβολο και στρατηγικό περιφερειακό σιδηροδρομικό έργο που θα συνδέει την Τουρκία, τη Γεωργία και το Αζερμπαϊτζάν και αναμένεται να αυξήσει τη ροή των εμπορευματοκιβωτίων και άλλων φορτίων από την Ασία προς την Ευρώπη:
“Το έργο δεν είναι σημαντικό μόνο για τη χώρα μας, αλλά και για όλες τις χώρες που θέλουν να εξασφαλίσουν τη μεταφορά των εμπορευμάτων τους μέσω της Τουρκίας. Ένα φορτίο από την Κίνα θα μπορεί πλέον να φτάσει στην Ευρώπη σε 15 ημέρες, όταν το έργο ολοκληρωθεί. Η απόσταση θα μειωθεί κατά περίπου στο 1/3. Θα υπάρξουν μεγάλα οφέλη για τους ναυλωτές τόσο σε θέματα εξοικονόμησης χρόνου και κόστους. Ως εκ τούτου, ένα αντιοικονομικό μέσο μεταφοράς, θα γίνει οικονομικότερο αφού ο χρόνος παράδοσης μειώνεται από 45 ημέρες σε 15” τόνισε χαρακτηριστικά ο υπουργός στα τουρκικά ΜΜΕ
Η νέα γραμμή μήκους 826-χιλιόμετρων θα είναι σε θέση να μεταφέρει ένα εκατομμύριο επιβάτες και 6,5 εκατομμύρια τόνους φορτίου στο πρώτο στάδιο κατασκευής. Σε δεύτερο στάδιο η συγκεκριμένη γραμμή θα εξυπηρετεί τρία εκατομμύρια επιβάτες και πάνω από 15 εκατομμύρια τόνοι φορτίου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τουλάχιστον τέσσερις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και άλλοι 38 αγνοούνται μετά το ναυάγιο πορθμείου χθες, Τετάρτη 2 Ιουλίου, το οποίο μετέφερε 65 ανθρώπους…
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ