
-Σε ανακοίνωση συμφωνίας για την αγορά 6 έως 9 πλοίων ξηρού φορτίου προέβη η αμερικανική Eagle Bulk Shipping Inc. την περασμένη εβδομάδα. Πρόκειται για πλοία Ultramax, ηλικίας 2-5 ετών, και η συμφωνία – εφόσον η εταιρεία αποκτήσει και τα 9 αδελφά πλοία – θα φτάσει τα $153 εκατ. Μετά την επιτυχή απόκτηση των 9 πλοίων η Eagle Bulk Shipping, θα διαχειρίζεται στόλο 50 πλοίων Supramax/Ultramax.
-Διεύρυνση του κύκλου εργασιών αλλά και σημαντικές ζημίες για την Seaspan ULC, εταιρεία πλοίων container με έδρα στο Χονγκ Κονγκ. Η εταιρεία εμφάνισε κύκλο εργασιών $877,9 εκατ. ($819 εκατ. το 2015), με ζημίες που έφτασαν τα $139 εκατ. έναντι κερδών $199,4 εκατ. το 2015. Η Seaspan αριθμεί στόλο 80 και πλέον πλοίων, τα οποία είτε διαχειρίζεται η ίδια, είτε ναυλώνει σε άλλες εταιρείες, όπως η Cosco, η CSCL, η MOL κ.ά. Η κεφαλαιοποίηση της στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης αγγίζει τα $820 εκατ.
-Ανακοίνωση ετήσιων οικονομικών αποτελεσμάτων για το 2016 για την αμερικανική εταιρεία υγρού φορτίου Overseas Shipholding, στα οποία αποτυπώνεται η ίδια αρνητική εικόνα όπως με τις περισσότερες εταιρείες του κλάδου των tankers, που έχουν ήδη δημοσιεύσει τα στοιχεία τους. Η εταιρεία εμφάνισε κύκλο εργασιών για το 2016 που ανήλθε σε $372,1 εκατ. ($385,2 εκατ. το 2015), με σημαντικές ζημίες $293,6 εκατ., έναντι κερδών $284 εκατ. το 2015. Η κακή επίδοση της εταιρείας επηρέασε και την τιμή της μετοχής, η οποία υποχωρούσε κατά 5% στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. Η Overseas διαχειρίζεται στόλο 24 πλοίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ