
Το πρώτο ανοιχτό σεμινάριο του RINA Academy Hellas για το 2017 πραγματοποιήθηκε στις 8 Φεβρουαρίου, στο πλοίο «SS Liberty Hellas» στο λιμάνι του Πειραιά.
Το σεμινάριο ασχολήθηκε με τις δύο σημαντικές προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει ο χώρος της ναυτιλίας, τον Κανονισμό Παρακολούθησης, Αναφοράς και Επαλήθευσης (MRV) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και την Διεθνή Σύμβαση για τον Έλεγχο και τη Διαχείριση του Θαλασσίου ‘Ερματος και των Ιζημάτων (BWM Convention), του IMO.
Κεντρικό θέμα αποτέλεσε κυρίως η διαδικασία εφαρμογής των κανονισμών αυτών, τονίζοντας παράλληλα σημαντικά πρακτικά θέματα από την μεριά του Νηογνώμονα.
Η πρώτη παρουσίαση έγινε από τον κ.Γιώργο Πλευράκη, Business Development Manager του RINA Hellas, και επικεντρώθηκε στα αναπτυξιακά βήματα του Πλάνου Παρακολούθησης και στις υπηρεσίες επαλήθευσης τις οποίες προσφέρει ο RINA.
Ο κ. Alessandro Pescetto, Sector Manager Innovation του RINA Services, στην παρουσίασή του περιέγραψε τις λύσεις και τα εργαλεία τα οποία αναπτύχθηκαν από τον Νηογνώμονα για την παρακολούθηση και την υποβολή αναφορών σχετικά με τις εκπομπές των πλοίων. Ο κ. Pescetto αναφέρθηκε ιδιαίτερα στο Smart DSS, ένα εργαλείο το οποίο αποτελεί μέρος της πλατφόρμας λογισμικού του RINA για την ενεργειακή απόδοση (InfoShipEGO). Το συγκεκριμένο εργαλείο προσφέρεται και σαν ξεχωριστό λογισμικό για την συλλογή, επεξεργασία και παράδοση των αναφορών των εκπομπών. Ακόμη, είναι σε θέση να διαχειρίζεται τόσο χειροκίνητες όσο και αυτόματες εισόδους δεδομένων για να καλύψει τις πιθανές ελλείψεις σε δεδομένα όσον αφορά την συμμόρφωση με τις απαιτήσεις του EU MRV.
Η παρουσίαση τέλος του κ.Μιχάλη Μαρκογιάννη, Manager του Plan Approval & Technical Support Centre του RINA Hellas, είχε να κάνει με τον ρόλο του Νηογνώμονα όσον αφορά την εφαρμογή της BWM Convention εστιάζοντας κυρίως στο κομμάτι του plan approval, της ανάθεσης και σε θέματα ελέγχου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ