
Το πρώτο ανοιχτό σεμινάριο του RINA Academy Hellas για το 2017 πραγματοποιήθηκε στις 8 Φεβρουαρίου, στο πλοίο «SS Liberty Hellas» στο λιμάνι του Πειραιά.
Το σεμινάριο ασχολήθηκε με τις δύο σημαντικές προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει ο χώρος της ναυτιλίας, τον Κανονισμό Παρακολούθησης, Αναφοράς και Επαλήθευσης (MRV) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και την Διεθνή Σύμβαση για τον Έλεγχο και τη Διαχείριση του Θαλασσίου ‘Ερματος και των Ιζημάτων (BWM Convention), του IMO.
Κεντρικό θέμα αποτέλεσε κυρίως η διαδικασία εφαρμογής των κανονισμών αυτών, τονίζοντας παράλληλα σημαντικά πρακτικά θέματα από την μεριά του Νηογνώμονα.
Η πρώτη παρουσίαση έγινε από τον κ.Γιώργο Πλευράκη, Business Development Manager του RINA Hellas, και επικεντρώθηκε στα αναπτυξιακά βήματα του Πλάνου Παρακολούθησης και στις υπηρεσίες επαλήθευσης τις οποίες προσφέρει ο RINA.
Ο κ. Alessandro Pescetto, Sector Manager Innovation του RINA Services, στην παρουσίασή του περιέγραψε τις λύσεις και τα εργαλεία τα οποία αναπτύχθηκαν από τον Νηογνώμονα για την παρακολούθηση και την υποβολή αναφορών σχετικά με τις εκπομπές των πλοίων. Ο κ. Pescetto αναφέρθηκε ιδιαίτερα στο Smart DSS, ένα εργαλείο το οποίο αποτελεί μέρος της πλατφόρμας λογισμικού του RINA για την ενεργειακή απόδοση (InfoShipEGO). Το συγκεκριμένο εργαλείο προσφέρεται και σαν ξεχωριστό λογισμικό για την συλλογή, επεξεργασία και παράδοση των αναφορών των εκπομπών. Ακόμη, είναι σε θέση να διαχειρίζεται τόσο χειροκίνητες όσο και αυτόματες εισόδους δεδομένων για να καλύψει τις πιθανές ελλείψεις σε δεδομένα όσον αφορά την συμμόρφωση με τις απαιτήσεις του EU MRV.
Η παρουσίαση τέλος του κ.Μιχάλη Μαρκογιάννη, Manager του Plan Approval & Technical Support Centre του RINA Hellas, είχε να κάνει με τον ρόλο του Νηογνώμονα όσον αφορά την εφαρμογή της BWM Convention εστιάζοντας κυρίως στο κομμάτι του plan approval, της ανάθεσης και σε θέματα ελέγχου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Προ των πυλών βρίσκονται οι νέες αυξήσεις στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+, καθώς τα μέλη του Οργανισμού συμφώνησαν να επιταχύνουν την άρση των περικοπών…
Η πρόσφατη υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MOU) μεταξύ της Σιέρα Λεόνε και των εταιρειών Ceca και AG&P συνιστά ορόσημο για την ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ