
Τα ετήσια οικονομικά της αποτελέσματα για το 2016 ανακοίνωσε η Euroseas Ltd. Η εταιρεία εμφάνισε κύκλο εργασιών, που ανήλθε σε $28,4 εκατ., με ζημίες $45,9 εκατ. ή $5,63/μετοχή. Οι ζημίες προήλθαν κατά $1,7 εκατ. από απόδοση μερίσματος για τις προνομιούχες μετοχές Series B, κατά $5,9 εκατ. από την πώληση του M/V Eleni, κατά $7,1 εκατ. από τη διακοπή των συμβολαίων ναυπηγήσεων πλοίων Ultramax και Kamsarmax, και τέλος κατά $18,7 εκατ. από την επένδυση στην Euromar. Τα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων EBITDA είναι αρνητικά και ανέρχονται σε $(1,1) εκατ.
Κατά μέσο όρο η εταιρεία, κατά το 2016, κατείχε στόλο 11,52 πλοίων, τα οποία απέφεραν έσοδα $7.331/ημερησίως.
Επίσης, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, η εταιρεία παρέλαβε το νεότευκτο Ultramax Alexandros P και το Panamax M/V Tasos τον Ιανουάριο του 2017, ενώ ολοκλήρωσε την πώληση του M/V Eleni P και M/V RT Dagr εντός του Φεβρουαρίου του 2017. Επίσης, προχώρησε και στη σύναψη δανειακής σύμβασης για το πλοίο M/V Alexandros P, ποσού $10,9 εκατ.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος κ. Αριστείδης Πίττας, σχολίασε: «Κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2016 και τον Ιανουάριο του 2017, πετύχαμε να επιλύσουμε τις ανάγκες ρευστότητας μέσω ενός μίγματος κεφαλαιακής ενίσχυσης, τον ανασχεδιασμό των δανειακών μας υποχρεώσεων και την εύρεση νέων χρηματοδοτήσεων».
Ο ίδιος προσέθεσε, επίσης, πως «Κοιτάζοντας στο μέλλον, διαβλέπουμε μια σταδιακή βελτίωση στην αγορά ξηρού φορτίου, εφόσον η αγορά των εμπορευμάτων στην Κίνα συνεχίσει την ανοδική της πορεία, ενώ ταυτόχρονα οι πιέσεις στην προσφορά αναμένεται να υποχωρήσουν κατά το 2ο εξάμηνο του 2017. Ελπίζουμε να δούμε βελτίωση και στους ναύλους των containerships, μετά την αύξηση των διαλύσεων και την μείωση των νέων παραδόσεων».
Φωτό: euroseas.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ