
Τα ετήσια οικονομικά της αποτελέσματα για το 2016 ανακοίνωσε η Euroseas Ltd. Η εταιρεία εμφάνισε κύκλο εργασιών, που ανήλθε σε $28,4 εκατ., με ζημίες $45,9 εκατ. ή $5,63/μετοχή. Οι ζημίες προήλθαν κατά $1,7 εκατ. από απόδοση μερίσματος για τις προνομιούχες μετοχές Series B, κατά $5,9 εκατ. από την πώληση του M/V Eleni, κατά $7,1 εκατ. από τη διακοπή των συμβολαίων ναυπηγήσεων πλοίων Ultramax και Kamsarmax, και τέλος κατά $18,7 εκατ. από την επένδυση στην Euromar. Τα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων EBITDA είναι αρνητικά και ανέρχονται σε $(1,1) εκατ.
Κατά μέσο όρο η εταιρεία, κατά το 2016, κατείχε στόλο 11,52 πλοίων, τα οποία απέφεραν έσοδα $7.331/ημερησίως.
Επίσης, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, η εταιρεία παρέλαβε το νεότευκτο Ultramax Alexandros P και το Panamax M/V Tasos τον Ιανουάριο του 2017, ενώ ολοκλήρωσε την πώληση του M/V Eleni P και M/V RT Dagr εντός του Φεβρουαρίου του 2017. Επίσης, προχώρησε και στη σύναψη δανειακής σύμβασης για το πλοίο M/V Alexandros P, ποσού $10,9 εκατ.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος κ. Αριστείδης Πίττας, σχολίασε: «Κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2016 και τον Ιανουάριο του 2017, πετύχαμε να επιλύσουμε τις ανάγκες ρευστότητας μέσω ενός μίγματος κεφαλαιακής ενίσχυσης, τον ανασχεδιασμό των δανειακών μας υποχρεώσεων και την εύρεση νέων χρηματοδοτήσεων».
Ο ίδιος προσέθεσε, επίσης, πως «Κοιτάζοντας στο μέλλον, διαβλέπουμε μια σταδιακή βελτίωση στην αγορά ξηρού φορτίου, εφόσον η αγορά των εμπορευμάτων στην Κίνα συνεχίσει την ανοδική της πορεία, ενώ ταυτόχρονα οι πιέσεις στην προσφορά αναμένεται να υποχωρήσουν κατά το 2ο εξάμηνο του 2017. Ελπίζουμε να δούμε βελτίωση και στους ναύλους των containerships, μετά την αύξηση των διαλύσεων και την μείωση των νέων παραδόσεων».
Φωτό: euroseas.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Το πρωί της Τετάρτης 22 Οκτωβρίου εντός του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου «ΑΡΙΑΔΝΗ», κατά τον κατάπλου του στο λιμάνι των Χανίων, σημειώθηκε ένα απαράδεκτο περιστατικό βιαιοπραγίας.…

Η καινοτόμος τεχνολογία συμπιεστών MOPICO της Everllence ενισχύει το δίκτυο μεταφοράς φυσικού αερίου της Λιθουανίας, εισάγοντας μια νέα εποχή ηλεκτρικής συμπίεσης, χωρίς εκπομπές διοξειδίου…

Η τεχνολογική καινοτομία στη ρομποτική αυτοματοποίηση εισέρχεται δυναμικά στον ναυπηγικό κλάδο, καθώς η νοτιοκορεατική Rainbow Robotics ενώνει τις δυνάμεις της με τη Samsung Heavy…

Μια σημαντική ανακοίνωση έρχεται από τη Νότια Κορέα, όπου η HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (HD KSOE) παρουσίασε ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 15.000…

Ένα ακόμα ορόσημο στην πορεία επέκτασης του υπό ναύλωση στόλου της σημείωσε πρόσφατα η QatarEnergy, ανοίγοντας νέους ορίζοντες για τη θαλάσσια μεταφορά του καταριανού…

Την προηγούμενη εβδομάδα, η πίεση στη Ρωσία αυξήθηκε έντονα, γεγονός που μεταφράστηκε με ένα «ενιαίο μέτωπο» κυρώσεων, όπως υπογραμμίζει σε πρόσφατη έκθεσή της η…

Συνεχίζεται μέχρι νεωτέρας η απεργία των εργαζομένων της Boeing Defense, καθώς δεν υπήρξε συμφωνία με την εταιρεία. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, οι…

Οι εμπορικές ροές προσαρμόστηκαν στις νέες γεωπολιτικές εξελίξεις την περασμένη εβδομάδα, με τις εξελίξεις στην Ερυθρά Θάλασσα να αποτελούν ρυθμιστή ζήτησης των πλοίων, όπως…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ