
Μετά από 328 χρόνια παρουσίας στο City, o εμβληματικός οργανισμός των Lloyd’s αναμένεται να είναι ο πρώτος μεγάλος βρετανικός θεσμικός κολοσσός που θα αποφασίσει τη μεταφορά μέρους των δραστηριοτήτων του σε χώρα-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Πρόκειται για μία απόφαση, που έρχεται ως άμεση συνέπεια του Brexit, και ιδίως του «σκληρού» Brexit που ανακοίνωσε η Τερέζα Μέι.
Άλλωστε, ο Πρόεδρος του αντασφαλιστικού γίγαντα, John Nelson, είχε δηλώσει προ ολίγων μηνών, ότι η θέση της ίδιας της βρετανικής μητρόπολης ως παγκοσμίου ηγέτη στον τομέα της ασφάλισης έχει πλέον τεθεί σε κίνδυνο λόγω της απόφασης των Βρετανών για αποχώρηση από την ΕΕ.
Ο ίδιος είχε, επίσης, προειδοποιήσει την βρετανική κυβέρνηση, πως αν δεν παρουσιαστούν συγκεκριμένες δεσμεύσεις από το Λονδίνο σχετικά με το ποια θα είναι η σχέση της Βρετανίας με την ΕΕ, μετά την αποχώρηση τη πρώτης από την Ένωση, τότε η επιλογή για πολλά νομικά πρόσωπα, όπως οι Lloyd’s, θα είναι η μεταφορά δραστηριοτήτων σε ευρωπαϊκό έδαφος, προτού εγκαινιαστεί η διαδικασία εξόδου της χώρας από την Ε.Ε. Επίσης, και η Διευθύνουσα Σύμβουλος Inga Beale, επιβεβαίωσε ότι θα ακολουθήσει το αρχικό πλάνο, για μετακόμιση εκτός Λονδίνου.
Η απόφασή των Lloyd’s για μεταφορά θα γίνει μέσω θυγατρικής, για την οποία θα ζητήσει την έγκριση των ευρωπαϊκών ρυθμιστικών αρχών. Η απόφαση έχει να κάνει με την ανάγκη προστασίας των εσόδων του οργανισμού, που κατά 11% προέρχονται από την Ευρώπη, ενώ κύριος στόχος είναι η διατήρηση ελεύθερης πρόσβασης στην αγορά της ΕΕ.
Σύμφωνα με πληροφορίες βρετανικών ειδησεογραφικών μέσων (The Ιndependent, Business Insider), οι Lloyd’s εξετάζουν ως υποψήφιες χώρες για την δημιουργία της ευρωπαϊκής έδρας την Ιρλανδία, την Γερμανία, την Ολλανδία, το Βέλγιο και τη Μάλτα, αν και ως πιο πιθανή έδρα, κατά τους Financial Times, φέρεται το Λουξεμβούργο.
Βέβαια, όπως επισημαίνουν οι FT, το μεγαλύτερο μέρος των εργασιών του αντασφαλιστικού κολοσσού των Lloyd’s θα παραμείνει στο Λονδίνο, ενώ σε κάθε περίπτωση οι οριστικές αποφάσεις για δημιουργία έδρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση θα ληφθούν μέχρι το τέλος του προσεχούς Μαρτίου.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Σήμερα, η MSC Cruises ανακοίνωσε μια σημαντική νέα παραγγελία για τέσσερα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς και δύο επιπλέον προαιρετικά πλοία από τη MEYER WERFT στο…

Η εταιρεία Capital Maritime & Trading Corp., ιδιοκτησίας του Βαγγέλη Μαρινάκη, θα αναλάβει την ανακαίνιση του Παναθηναϊκού Σταδίου, ως Χρυσός Χορηγός της Ελληνικής Ολυμπιακής…

Πρόγραμμα με το οποίο έχει τη δυνατότητα να επαναγοράσει μετοχές ύψους έως $10 εκατ. της εταιρείας, μέχρι τον Νοέμβριο του επόμενου έτους, ενέκρινε στις…

Η κεντρική τράπεζα της Ρωσίας κατέθεσε αγωγή ζητώντας $230 δισεκ. ως αποζημίωση από τη Euroclear, σηματοδοτώντας το πρώτο βήμα σ’ αυτό που το Κρεμλίνο…

Την ανανέωση και επέκταση του στόλου της με τεχνολογικά προηγμένα πλοία προχωρά με αμείωτο ρυθμό η TMS, καθώς την περασμένη εβδομάδα και συγκεκριμένα στις…

Η δραστηριότητα στην αγορά των ανακυκλώσεων επιταχύνεται για τα LNG carriers το 2025, σηματοδοτώντας δομικές αλλαγές για τη συγκεκριμένη αγορά. Σύμφωνα με τη Howe…

Θετική εισήγηση προς τους μετόχους προτίθεται να απευθύνει το ΔΣ της SolGold σχετικά με τη βελτιωμένη προσφορά εξαγοράς από τον βασικό της μέτοχο, την…

Σε επίπεδα-ρεκόρ θα ανέλθει το 2025/26 η παγκόσμια παραγωγή σιτηρών, με το International Grains Council (IGC) να εκτιμά ότι θα καταγραφεί αύξηση 5% σε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ