
Μετά από 328 χρόνια παρουσίας στο City, o εμβληματικός οργανισμός των Lloyd’s αναμένεται να είναι ο πρώτος μεγάλος βρετανικός θεσμικός κολοσσός που θα αποφασίσει τη μεταφορά μέρους των δραστηριοτήτων του σε χώρα-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Πρόκειται για μία απόφαση, που έρχεται ως άμεση συνέπεια του Brexit, και ιδίως του «σκληρού» Brexit που ανακοίνωσε η Τερέζα Μέι.
Άλλωστε, ο Πρόεδρος του αντασφαλιστικού γίγαντα, John Nelson, είχε δηλώσει προ ολίγων μηνών, ότι η θέση της ίδιας της βρετανικής μητρόπολης ως παγκοσμίου ηγέτη στον τομέα της ασφάλισης έχει πλέον τεθεί σε κίνδυνο λόγω της απόφασης των Βρετανών για αποχώρηση από την ΕΕ.
Ο ίδιος είχε, επίσης, προειδοποιήσει την βρετανική κυβέρνηση, πως αν δεν παρουσιαστούν συγκεκριμένες δεσμεύσεις από το Λονδίνο σχετικά με το ποια θα είναι η σχέση της Βρετανίας με την ΕΕ, μετά την αποχώρηση τη πρώτης από την Ένωση, τότε η επιλογή για πολλά νομικά πρόσωπα, όπως οι Lloyd’s, θα είναι η μεταφορά δραστηριοτήτων σε ευρωπαϊκό έδαφος, προτού εγκαινιαστεί η διαδικασία εξόδου της χώρας από την Ε.Ε. Επίσης, και η Διευθύνουσα Σύμβουλος Inga Beale, επιβεβαίωσε ότι θα ακολουθήσει το αρχικό πλάνο, για μετακόμιση εκτός Λονδίνου.
Η απόφασή των Lloyd’s για μεταφορά θα γίνει μέσω θυγατρικής, για την οποία θα ζητήσει την έγκριση των ευρωπαϊκών ρυθμιστικών αρχών. Η απόφαση έχει να κάνει με την ανάγκη προστασίας των εσόδων του οργανισμού, που κατά 11% προέρχονται από την Ευρώπη, ενώ κύριος στόχος είναι η διατήρηση ελεύθερης πρόσβασης στην αγορά της ΕΕ.
Σύμφωνα με πληροφορίες βρετανικών ειδησεογραφικών μέσων (The Ιndependent, Business Insider), οι Lloyd’s εξετάζουν ως υποψήφιες χώρες για την δημιουργία της ευρωπαϊκής έδρας την Ιρλανδία, την Γερμανία, την Ολλανδία, το Βέλγιο και τη Μάλτα, αν και ως πιο πιθανή έδρα, κατά τους Financial Times, φέρεται το Λουξεμβούργο.
Βέβαια, όπως επισημαίνουν οι FT, το μεγαλύτερο μέρος των εργασιών του αντασφαλιστικού κολοσσού των Lloyd’s θα παραμείνει στο Λονδίνο, ενώ σε κάθε περίπτωση οι οριστικές αποφάσεις για δημιουργία έδρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση θα ληφθούν μέχρι το τέλος του προσεχούς Μαρτίου.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ