
Με τη μετάβαση σε αυστηρότερα επίπεδα εκπομπών από το 2020, όταν το νέο παγκόσμιο όριο θείου θα μειωθεί στο 0.5%, οι πλοιοκτήτες, οι πάροχοι καυσίμων και τα υπόλοιπα ενδιαφερόμενα μέρη της εφοδιαστικής αλυσίδας θα πρέπει να κάνουν σημαντικές επενδύσεις προκειμένου να συμμορφωθούν με τους νέους κανονισμούς. Εξετάζοντας το κύριο ζήτημα, το οποίο είναι το ίδιο το καύσιμο, το LNG παρέχει μια βιώσιμη λύση μακροπρόθεσμα.
Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένα εμπόδια τα οποία πρέπει να κατανοηθούν καλύτερα και να ξεπεραστούν προκειμένου να αξιοποιηθούν πλήρως οι δυνατότητες του LNG σαν καύσιμο. Τα εμπόδια αυτά περιλαμβάνουν την ωριμότητα της αγοράς και την έλλειψη κατανόησης των οφελών της χρήσης του LNG από τους τελικούς χρήστες, τους επενδυτές, τις κυβερνήσεις και την κοινωνία. Ακόμη, τις κεφαλαιουχικές δαπάνες και το κατακερματισμένο και συνεχώς εξελισσόμενο κανονιστικό πλαίσιο.
H SEA/LNG πιστεύει ότι η συνεργασία, η επίδειξη και η επικοινωνία είναι απαραίτητα στοιχεία προκειμένου να συνεχιστεί η ανάπτυξη μιας αποτελεσματικής και αποδοτικής παγκόσμιας αλυσίδα αξίας του LNG μέχρι το 2020.
Ο κ. Peter Keller, Chairman της SEA\LNG και Executive Vice President της Tote δήλωσε: “Μια συλλογική προσέγγιση είναι ο μόνος τρόπος για να ξεπεραστούν οι σημερινές προκλήσεις. H δημιουργία υποδομών που θα επιτρέπουν γρήγορους, ασφαλείς και οικονομικά αποδοτικούς ανεφοδιασμούς LNG σε βασικά παγκόσμια λιμάνια, η κατασκευή οικονομικά αποδοτικών πλοίων τα οποία κινούνται με LNG, και η επίτευξη συνοχής ανάμεσα σε παγκόσμιους και εθνικούς κανονισμούς είναι αναγκαία βήματα εάν πρόκειται το LNG να αποτελέσει λύση για τον ναυτιλιακό κλάδο».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Σήμερα, η MSC Cruises ανακοίνωσε μια σημαντική νέα παραγγελία για τέσσερα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς και δύο επιπλέον προαιρετικά πλοία από τη MEYER WERFT στο…

Η εταιρεία Capital Maritime & Trading Corp., ιδιοκτησίας του Βαγγέλη Μαρινάκη, θα αναλάβει την ανακαίνιση του Παναθηναϊκού Σταδίου, ως Χρυσός Χορηγός της Ελληνικής Ολυμπιακής…

Πρόγραμμα με το οποίο έχει τη δυνατότητα να επαναγοράσει μετοχές ύψους έως $10 εκατ. της εταιρείας, μέχρι τον Νοέμβριο του επόμενου έτους, ενέκρινε στις…

Η κεντρική τράπεζα της Ρωσίας κατέθεσε αγωγή ζητώντας $230 δισεκ. ως αποζημίωση από τη Euroclear, σηματοδοτώντας το πρώτο βήμα σ’ αυτό που το Κρεμλίνο…

Την ανανέωση και επέκταση του στόλου της με τεχνολογικά προηγμένα πλοία προχωρά με αμείωτο ρυθμό η TMS, καθώς την περασμένη εβδομάδα και συγκεκριμένα στις…

Η δραστηριότητα στην αγορά των ανακυκλώσεων επιταχύνεται για τα LNG carriers το 2025, σηματοδοτώντας δομικές αλλαγές για τη συγκεκριμένη αγορά. Σύμφωνα με τη Howe…

Θετική εισήγηση προς τους μετόχους προτίθεται να απευθύνει το ΔΣ της SolGold σχετικά με τη βελτιωμένη προσφορά εξαγοράς από τον βασικό της μέτοχο, την…

Σε επίπεδα-ρεκόρ θα ανέλθει το 2025/26 η παγκόσμια παραγωγή σιτηρών, με το International Grains Council (IGC) να εκτιμά ότι θα καταγραφεί αύξηση 5% σε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ