
Με τη μετάβαση σε αυστηρότερα επίπεδα εκπομπών από το 2020, όταν το νέο παγκόσμιο όριο θείου θα μειωθεί στο 0.5%, οι πλοιοκτήτες, οι πάροχοι καυσίμων και τα υπόλοιπα ενδιαφερόμενα μέρη της εφοδιαστικής αλυσίδας θα πρέπει να κάνουν σημαντικές επενδύσεις προκειμένου να συμμορφωθούν με τους νέους κανονισμούς. Εξετάζοντας το κύριο ζήτημα, το οποίο είναι το ίδιο το καύσιμο, το LNG παρέχει μια βιώσιμη λύση μακροπρόθεσμα.
Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένα εμπόδια τα οποία πρέπει να κατανοηθούν καλύτερα και να ξεπεραστούν προκειμένου να αξιοποιηθούν πλήρως οι δυνατότητες του LNG σαν καύσιμο. Τα εμπόδια αυτά περιλαμβάνουν την ωριμότητα της αγοράς και την έλλειψη κατανόησης των οφελών της χρήσης του LNG από τους τελικούς χρήστες, τους επενδυτές, τις κυβερνήσεις και την κοινωνία. Ακόμη, τις κεφαλαιουχικές δαπάνες και το κατακερματισμένο και συνεχώς εξελισσόμενο κανονιστικό πλαίσιο.
H SEA/LNG πιστεύει ότι η συνεργασία, η επίδειξη και η επικοινωνία είναι απαραίτητα στοιχεία προκειμένου να συνεχιστεί η ανάπτυξη μιας αποτελεσματικής και αποδοτικής παγκόσμιας αλυσίδα αξίας του LNG μέχρι το 2020.
Ο κ. Peter Keller, Chairman της SEA\LNG και Executive Vice President της Tote δήλωσε: “Μια συλλογική προσέγγιση είναι ο μόνος τρόπος για να ξεπεραστούν οι σημερινές προκλήσεις. H δημιουργία υποδομών που θα επιτρέπουν γρήγορους, ασφαλείς και οικονομικά αποδοτικούς ανεφοδιασμούς LNG σε βασικά παγκόσμια λιμάνια, η κατασκευή οικονομικά αποδοτικών πλοίων τα οποία κινούνται με LNG, και η επίτευξη συνοχής ανάμεσα σε παγκόσμιους και εθνικούς κανονισμούς είναι αναγκαία βήματα εάν πρόκειται το LNG να αποτελέσει λύση για τον ναυτιλιακό κλάδο».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ