
Πρόσφατα δημοσιεύματα στα ΜΜΕ, έθεσαν θέμα μείωσης του προσωπικού στα πλοία της Αδριατικής και του προσωπικού ξηράς των Μινωικών Γραμμών, ως συνέπεια της μη ανανέωσης ναυλώσεων πλοίων από την εταιρεία στην αγορά της Αδριατικής και του εφεξής προσανατολισμού της στην ελληνική αγορά.
Το Διοικητικό Συμβούλιο των Μινωικών Γραμμών ενημερώνει, ότι τα πιο πάνω δημοσιεύματα ουδεμία βάση έχουν και είναι παραπλανητικά, δεδομένου ότι η εταιρεία δεν προτίθεται να προβεί σε οποιαδήποτε μείωση του αριθμού των εργαζομένων της σε στεριά και θάλασσα.
Στα, υπό ιταλική σημαία πλοία, Cruise Europa και Cruise Olympia, τα οποία ανήκουν στο στόλο της εταιρείας Grimaldi Euromed SpA και που συνεχίζουν να δραστηριοποιούνται στην Αδριατική εκτελώντας το δρομολόγιο Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Αγκώνα – Βενετία και φέρουν το λογότυπο “Grimaldi Minoan Lines”, ο αριθμός των Ελλήνων ναυτικών που επανδρώνουν σήμερα κάθε ένα από αυτά θα διατηρηθεί απολύτως αμετάβλητος (60% επί της συνολικής σύνθεσης σε κάθε cruise ferry). Αντίστοιχα, ο αριθμός του προσωπικού των πλοίων και των γραφείων των Μινωικών Γραμμών, που απασχολείται στο Ηράκλειο και την κυρίως Ελλάδα, θα διατηρηθεί ως έχει.
Η επιχειρηματική απόφαση του Ομίλου Grimaldi να συνεχίσει τη δραστηριοποίησή του στην αγορά της Αδριατικής θα έχει ως αποτέλεσμα την καλύτερη και περεταίρω εμπορική εκμετάλλευση της εταιρικής επωνυμίας του, δεδομένου ότι θα έχει τη δυνατότητα να εκμεταλλευτεί τις υφιστάμενες συνέργειες του δικτύου όλων των θυγατρικών εταιρειών του, σε επίπεδο διαφήμισης και marketing, στις διάφορες Ευρωπαϊκές χώρες που δραστηριοποιούνται, και θα συντελέσει στην αύξηση του μεταφορικού έργου τόσο σε επίπεδο επιβατών όσο και φορτίων προς και από την Ελλάδα.
Οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ, με την υφιστάμενη εταιρική υποδομή και στελέχωσή τους σε έμπειρο ανθρώπινο δυναμικό, έχουν συντελέσει τα τελευταία χρόνια στην ισχυροποίηση της δραστηριοποίησης του Ομίλου Grimaldi στην ελληνική αγορά. Η αφοσίωση, η σκληρή δουλειά, η εξειδίκευση και ο επαγγελματισμός του προσωπικού αποτελούν τα απαραίτητα εφόδια για την αντιμετώπιση των όποιων μελλοντικών προκλήσεων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το ευρωπαϊκό ερευνητικό έργο «STEROPE», με στόχο την ανάπτυξη τεχνολογιών αιχμής για την παραγωγή καθαρών καυσίμων από βιομηχανικές εκπομπές CO2,…

Μετά την πρόσφατη «ανακωχή» ΗΠΑ-Κίνας και την απόφαση αναστολής των αμοιβαίων λιμενικών τελών στις 30 Οκτωβρίου για ένα έτος, τα σημάδια για τα bulk…

Ο Όμιλος AKTOR και η ΔΕΠΑ Εμπορίας, όπως ανακοίνωσαν, προχώρησαν στη σύσταση της εταιρείας ATLANTIC – SEE LNG TRADE Α.Ε., η οποία έχει ως…

H ταχεία μετατροπή της τεχνολογικής και βιομηχανικής υποδομής της Αυστραλίας στον τομέα των υποβρύχιων ρομποτικών συστημάτων επιβεβαιώνεται από την Anduril. Συγκεκριμένα, στο Σίδνεϊ άνοιξε…

Το νέο υπερσύγχρονο σύστημα φωτισμού CoeLux, το οποίο δημιουργεί την αίσθηση του φυσικού φωτισμού με στόχο τη βελτίωση της εύθραυστης ψυχολογίας των παιδιών με…

Λίγο πριν από τη διάσκεψη του ΟΗΕ για το κλίμα COP30 στη Βραζιλία, η Ευρωπαϊκή Ένωση κατέληξε σήμερα σε συμβιβασμό όσον αφορά τους στόχους…

Το 24ο NAVIGATOR – The Shipping Decision Makers Forum 2025 επιστρέφει πιο δυναμικό από ποτέ, την Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2025, 09.00 -16.30 στον Φάρο…

Oι ΗΠΑ αποτελούν πλέον την πρώτη χώρα που έσπασε το φράγμα των 10 εκατ. μετρικών τόνων LNG σε εξαγωγές σε μηνιαίο επίπεδο. Αναλυτικότερα, οι…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ