
Πρόσφατα δημοσιεύματα στα ΜΜΕ, έθεσαν θέμα μείωσης του προσωπικού στα πλοία της Αδριατικής και του προσωπικού ξηράς των Μινωικών Γραμμών, ως συνέπεια της μη ανανέωσης ναυλώσεων πλοίων από την εταιρεία στην αγορά της Αδριατικής και του εφεξής προσανατολισμού της στην ελληνική αγορά.
Το Διοικητικό Συμβούλιο των Μινωικών Γραμμών ενημερώνει, ότι τα πιο πάνω δημοσιεύματα ουδεμία βάση έχουν και είναι παραπλανητικά, δεδομένου ότι η εταιρεία δεν προτίθεται να προβεί σε οποιαδήποτε μείωση του αριθμού των εργαζομένων της σε στεριά και θάλασσα.
Στα, υπό ιταλική σημαία πλοία, Cruise Europa και Cruise Olympia, τα οποία ανήκουν στο στόλο της εταιρείας Grimaldi Euromed SpA και που συνεχίζουν να δραστηριοποιούνται στην Αδριατική εκτελώντας το δρομολόγιο Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Αγκώνα – Βενετία και φέρουν το λογότυπο “Grimaldi Minoan Lines”, ο αριθμός των Ελλήνων ναυτικών που επανδρώνουν σήμερα κάθε ένα από αυτά θα διατηρηθεί απολύτως αμετάβλητος (60% επί της συνολικής σύνθεσης σε κάθε cruise ferry). Αντίστοιχα, ο αριθμός του προσωπικού των πλοίων και των γραφείων των Μινωικών Γραμμών, που απασχολείται στο Ηράκλειο και την κυρίως Ελλάδα, θα διατηρηθεί ως έχει.
Η επιχειρηματική απόφαση του Ομίλου Grimaldi να συνεχίσει τη δραστηριοποίησή του στην αγορά της Αδριατικής θα έχει ως αποτέλεσμα την καλύτερη και περεταίρω εμπορική εκμετάλλευση της εταιρικής επωνυμίας του, δεδομένου ότι θα έχει τη δυνατότητα να εκμεταλλευτεί τις υφιστάμενες συνέργειες του δικτύου όλων των θυγατρικών εταιρειών του, σε επίπεδο διαφήμισης και marketing, στις διάφορες Ευρωπαϊκές χώρες που δραστηριοποιούνται, και θα συντελέσει στην αύξηση του μεταφορικού έργου τόσο σε επίπεδο επιβατών όσο και φορτίων προς και από την Ελλάδα.
Οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ, με την υφιστάμενη εταιρική υποδομή και στελέχωσή τους σε έμπειρο ανθρώπινο δυναμικό, έχουν συντελέσει τα τελευταία χρόνια στην ισχυροποίηση της δραστηριοποίησης του Ομίλου Grimaldi στην ελληνική αγορά. Η αφοσίωση, η σκληρή δουλειά, η εξειδίκευση και ο επαγγελματισμός του προσωπικού αποτελούν τα απαραίτητα εφόδια για την αντιμετώπιση των όποιων μελλοντικών προκλήσεων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ