
Από τα γερμανικά ναυπηγεία Meyer Werft στο Πάπενμπουργκ της Κάτω Σαξονίας αναμένεται να παραδοθούν εντός του 2017 δύο νέα γιγαντιαία κρουαζιερόπλοια, που θα κληθούν να καλύψουν την αυξημένη ζήτηση που καταγράφεται στην αγορά κρουαζιέρας στην Ασία. Το πρώτο, το «Norwegian Joy» αναμένεται να παραδοθεί την ερχόμενη άνοιξη, ενώ θα ακολουθήσει το φθινόπωρο του «World Dream», που θα ενταχθεί στο στόλο της ασιατικής ναυτιλιακής εταιρείας Dream Cruises, η οποία ανήκει στον όμιλο Genting Hong Kong.
Η βιομηχανία κρουαζιέρας στην Ασία -εκτιμούν παράγοντες της αγοράς- θα συνεχίσει να αναπτύσσεται και το νέο έτος, χωρίς να εμφανίζει κανένα σημάδι επιβράδυνσης. Μάλιστα, ο διευθύνων σύμβουλος της Royal Caribbean υπεύθυνος για τις περιοχές της Σιγκαπούρης και της νοτιο-ανατολικής Ασίας, Sean Treacy, σε δηλώσεις του στον ειδησεογραφικό ιστότοπο «aseancruising.com» σημειώνει ότι η αγορά κρουαζιέρας της Ασίας θα αναπτυχθεί με ρυθμούς ρεκόρ το 2017, ενώ περισσότερα και μεγαλύτερης χωρητικότητας κρουαζιερόπλοια θα προσφέρουν μοναδικές κρουαζιέρες στους Ασιάτες πελάτες τους.
Τα νέα πλοία έχουν σχεδιαστεί για να καλύπτουν τις ιδιαίτερες απαιτήσεις και ανάγκες των Ασιατών πελατών. Για παράδειγμα στο «Norwegian Joy», που θα έχει μήκος 324 και 41,4 μέτρα πλάτος και με δυνατότητα φιλοξενίας 4.200 επιβατών, οι μισές καμπίνες σε ένα από τα καταστρώματά του θα έχουν μετατραπεί όλες σε σουίτες, καθώς οι Κινέζοι τις περισσότερες φορές επιλέγουν να ταξιδεύουν με όλα τα μέλη των οικογενειών τους, με συνέπεια να έχουν ανάγκη ευρύχωρων καμπινών. Επίσης, θα υπάρχει ιδιωτική υπηρεσία μπάτλερ καθώς και πολυτελείς εμπορικοί χώροι και καταστήματα. Κύριοι λιμένες προσέγγισης του «Norwegian Joy» θα αποτελέσουν η Σανγκάη και η Τιαντζίν.
Να σημειώσουμε ότι οι πιο δημοφιλείς λιμένες προσέγγισης στην Ασία βρίσκονται σε Ιαπωνία, Κίνα, αλλά και σε Νότια Κορέα.
Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε τις εργασίες που γίνονται στο «Norwegian Joy» στις εγκαταστάσεις των ναυπηγείων του Meyer Werft στο Πάπενμπουργκ. Μπορείτε να δείτε το βίντεο εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=QXm38ra9HBU
Φωτό: meyerwerft.de
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ