
Από τα γερμανικά ναυπηγεία Meyer Werft στο Πάπενμπουργκ της Κάτω Σαξονίας αναμένεται να παραδοθούν εντός του 2017 δύο νέα γιγαντιαία κρουαζιερόπλοια, που θα κληθούν να καλύψουν την αυξημένη ζήτηση που καταγράφεται στην αγορά κρουαζιέρας στην Ασία. Το πρώτο, το «Norwegian Joy» αναμένεται να παραδοθεί την ερχόμενη άνοιξη, ενώ θα ακολουθήσει το φθινόπωρο του «World Dream», που θα ενταχθεί στο στόλο της ασιατικής ναυτιλιακής εταιρείας Dream Cruises, η οποία ανήκει στον όμιλο Genting Hong Kong.
Η βιομηχανία κρουαζιέρας στην Ασία -εκτιμούν παράγοντες της αγοράς- θα συνεχίσει να αναπτύσσεται και το νέο έτος, χωρίς να εμφανίζει κανένα σημάδι επιβράδυνσης. Μάλιστα, ο διευθύνων σύμβουλος της Royal Caribbean υπεύθυνος για τις περιοχές της Σιγκαπούρης και της νοτιο-ανατολικής Ασίας, Sean Treacy, σε δηλώσεις του στον ειδησεογραφικό ιστότοπο «aseancruising.com» σημειώνει ότι η αγορά κρουαζιέρας της Ασίας θα αναπτυχθεί με ρυθμούς ρεκόρ το 2017, ενώ περισσότερα και μεγαλύτερης χωρητικότητας κρουαζιερόπλοια θα προσφέρουν μοναδικές κρουαζιέρες στους Ασιάτες πελάτες τους.
Τα νέα πλοία έχουν σχεδιαστεί για να καλύπτουν τις ιδιαίτερες απαιτήσεις και ανάγκες των Ασιατών πελατών. Για παράδειγμα στο «Norwegian Joy», που θα έχει μήκος 324 και 41,4 μέτρα πλάτος και με δυνατότητα φιλοξενίας 4.200 επιβατών, οι μισές καμπίνες σε ένα από τα καταστρώματά του θα έχουν μετατραπεί όλες σε σουίτες, καθώς οι Κινέζοι τις περισσότερες φορές επιλέγουν να ταξιδεύουν με όλα τα μέλη των οικογενειών τους, με συνέπεια να έχουν ανάγκη ευρύχωρων καμπινών. Επίσης, θα υπάρχει ιδιωτική υπηρεσία μπάτλερ καθώς και πολυτελείς εμπορικοί χώροι και καταστήματα. Κύριοι λιμένες προσέγγισης του «Norwegian Joy» θα αποτελέσουν η Σανγκάη και η Τιαντζίν.
Να σημειώσουμε ότι οι πιο δημοφιλείς λιμένες προσέγγισης στην Ασία βρίσκονται σε Ιαπωνία, Κίνα, αλλά και σε Νότια Κορέα.
Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε τις εργασίες που γίνονται στο «Norwegian Joy» στις εγκαταστάσεις των ναυπηγείων του Meyer Werft στο Πάπενμπουργκ. Μπορείτε να δείτε το βίντεο εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=QXm38ra9HBU
Φωτό: meyerwerft.de
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η δευτερογενής αγορά δεξαμενόπλοιων το 2025 εμφανίζει εξαιρετικά υψηλή κινητικότητα, τροφοδοτούμενη από τις ισχυρές αποδόσεις των ναύλων ως αποτέλεσμα της αύξησης των τονομιλίων λόγω…

Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Τα τελευταία στοιχεία της Υπηρεσίας Κλιματικής Αλλαγής Copernicus (C3S) της ΕΕ επιβεβαιώνουν μια ανησυχητική κανονικότητα, σύμφωνα με το Reuters. Tο 2025 αναμένεται να καταγραφεί…

Μια τεκτονική αλλαγή συντελείται στον παγκόσμιο ανταγωνισμό για την ηγεμονία στην τεχνητή νοημοσύνη, καθώς το ενδιαφέρον μετατοπίζεται από τα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) και τον…

Ένα ακόμα πλοίο-κόσμημα καθελκύστηκε από το ναυπηγείο Fincantieri στην Ιταλία. Πρόκειται για το «Seven Seas Prestige», ένα από τα δύο πολυτελέστατα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς,…

Ο γαλλικός κολοσσός της εφοδιαστικής αλυσίδας, CMA CGM, σχεδιάζει την έκδοση τριετών ομολόγων για τη συγκέντρωση σημαντικών κεφαλαίων. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters,…

Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ