
Ο τουρισμός κρουαζιέρας αποτελεί μία οικονομική δραστηριότητα που αποδίδει εκατομμύρια ευρώ στην οικονομία της Δανίας. Όπως προκύπτει από τα επίσημα στοιχεία, το 2016 επισκέφτηκαν την Δανία συνολικά 886.000 επιβάτες κρουαζιέρας. Ο οικονομικός αντίκτυπος του τουρισμού κρουαζιέρας για την Δανία είναι κάτι παραπάνω από σημαντικός, καθώς απέφερε στην οικονομία της χώρας σχεδόν 200.000.000 ευρώ, δημιουργώντας παράλληλα 1.900 νέες θέσεις εργασίας.
Πρόσφατη διεξήχθη από τον φορέα Cruise Copenhagen Network, ο οποίος συστήθηκε το 1992 και περιλαμβάνει όλους τους σημαντικούς παίκτες της δανέζικης βιομηχανίας κρουαζιέρας, μελέτη για να εκτιμηθεί τόσο η άμεση όσο και η έμμεση επίδραση του τουρισμού κρουαζιέρας στην δανέζικη οικονομία. Σύμφωνα με αυτήν, περίπου το 90% των επισκεπτών επιλέγουν να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 2,5 ημέρες σε ένα από τα εννέα μεγαλύτερα λιμάνια της Δανίας, που υποδέχονται κρουαζιερόπλοια, πριν ή μετά τη λήξη της κρουαζιέρας τους, με την Κοπεγχάγη να αποτελεί, βέβαια, τον κυριότερο προορισμό για τους επισκέπτες κρουαζιέρας (ποσοστό 88%).
Εκτός, όμως, από τους επιβάτες και τα μέλη των πληρωμάτων των κρουαζιερόπλοιων συνεισφέρουν σημαντικά στις τοπικές οικονομίες, καθώς ξοδεύουν σημαντικά χρηματικά ποσά κυρίως σε αγορές τουριστικών ειδών, ειδών ένδυσης και υπόδησης, αλλά και για εστίαση. Το 2016 ο αριθμός των πληρωμάτων των κρουαζιερόπλοιων, που προσέγγισαν σε κάποιο από τα δανέζικα λιμάνια, εκτιμάται πως αγγίζει τα 289.000 άτομα.
Οι εννέα δανέζικοι λιμένες που συμμετείχαν στην έρευνα του φορέα Cruise Copenhagen Network είναι οι εξής: Κοπεγχάγη, Άαρχους, Άαλμποργκ, Έλσινορ, Φρεντερίτσια, Κάλουντμποργκ, Χούντεστεντ, Σκάγκεν και Ρόνε.
Φωτό: visitcopenhagen.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)

Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ