
Απόψε το βράδυ ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Παναγιώτης Κουρουμπλής σε συνέντευξη Τύπου, που παραχώρησε εκτάκτως στο κτήριο του ΥΝΑΝΠ, δήλωσε ότι δεν υπάρχει κανένα ζήτημα αλλαγής του υφιστάμενου φορολογικού καθεστώτος των ναυτικών.
Ο κ. Κουρουμπλής τόνισε ότι τόσο η πολιτική ηγεσία του υπουργείου όσο και η ίδια η κυβέρνηση έχουν διαβεβαιώσει ρητώς πως δεν πρόκειται να επέλθουν αλλαγές στην φορολογία των ναυτικών «ούτε το 2017, ούτε το 2018, ούτε το 2019». Ο υπουργός εξέφρασε στις σύντομες δηλώσεις του ότι ακόμα και το αίτημα της ΠΝΟ για δέσμευση του ίδιου του υπουργού Οικονομικών, κ. Ευκλείδη Τσακαλώτου, έγινε δεκτό με τον υπουργό Οικονομικών να κάνει ξεκάθαρο από το βήμα της Βουλής ότι η κυβέρνηση δεν θα προβεί σε καμμία αλλαγή στο φορολογικό καθεστώς.
Για τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής η «απεργία είναι υπόθεση φαντασίας κάποιων, που έρχονται σε σύγκρουση με την ίδια την κοινωνία». Ο ίδιος, δήλωσε, ότι πρέπει η ΠΝΟ να επιδείξει πνεύμα διαλόγου και καλής διάθεσης και να επανέλθει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων, τονίζοντας ότι αυξάνονται καθημερινά οι διαμαρτυρίες φορέων και πολιτών από τις νησιωτικές περιοχές της χώρας, που φτάνουν στο γραφείο του, για το γεγονός ότι παραμένουν για πολλές ημέρες αποκομμένοι από την υπόλοιπη Ελλάδα.
Ο κ. Κουρουμπλής σημείωσε κατά τη συνέντευξη Τύπου -μία από τις λιγοστές που πλέον δίνονται στο ΥΝΑΝΠ σε σχέση με τα παρελθόντα έτη, οπότε και ο υπουργός συνήθιζε να έχει μία πιο τακτική επικοινωνία με τον δημοσιογραφικό κόσμο προς καλύτερη ενημέρωση της κοινής γνώμης- ότι ο ίδιος έχει δείξει διάθεση κατανόησης των αιτημάτων των ναυτικών. Αλλά από την άλλη τόνισε πως «πια δεν κατανοώ τη συμπεριφορά της ΠΝΟ», προσθέτοντας ότι δεν χρειάζονται «άλλες κινήσεις για να γίνουν κάποιοι ήρωες. Οφείλει η ΠΝΟ να επανεξετάσει την θέση της».
Τέλος, ο YNANΠ σημείωσε ότι για τον ίδιο ζήτημα επίταξης των ναυτικών δεν υφίσταται, τονίζοντας, βέβαια, ότι «θέλουμε πλοίο ασφαλείας».
Φωτό: yen.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ