
Την κλιμάκωση των απεργιακών κινητοποιήσεων αποφάσισε η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία. Η ανακοίνωση της ΠΝΟ είναι η εξής;
“H Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, στην συνέχεια του από 29 Δεκεμβρίου 2016 δελτίου τύπου με το οποίο και ανακοίνωνε την απόφασή της για την πραγματοποίηση πανελλαδικής 48ωρης προειδοποιητικής απεργίας, για τα φλέγοντα θέματα που απασχολούν τον κλάδο των ναυτικών με προεξάρχοντα τα θέματα του ασφαλιστικού και φορολογικού, σε όλες τις κατηγορίες πλοίων με προοπτική κλιμάκωσης, κατά την σημερινή συνεδρίασή της, και αφού έλαβε υπόψη της την αδιάλλακτη και ανυποχώρητη θέση της Κυβέρνησης, αποφάσισε να κλιμακώσει τον αγώνα της με την πραγματοποίηση νέας 48ωρης πανελλαδικής απεργίας για όλες τις κατηγορίες πλοίων που θα αρχίζει την 06.01 ώρα της 4 Δεκεμβρίου 2016 ημέρα Κυριακή και θα λήγει την 6 Δεκεμβρίου 06.00 ημέρα Τρίτη και ώρα 06:00, με προοπτική κλιμάκωσης, οπότε και ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΜΕ ΔΕΜΕΝΟΥΣ ΚΑΒΟΥΣ και δεν θα εκτελεστεί κανένα να δρομολόγιο.
Ταυτόχρονα αποφάσισε την πραγματοποίηση Παν-Ναυτικής, Πανεργατικής συγκέντρωσης, εν ενεργεία και συνταξιούχων, την Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016 και ώρα 11 π.μ. στο χώρο έμπροσθεν της εκκλησίας του Αγίου Διονυσίου και στη συνέχεια πορεία στο Υπουργείο.
Η Διοίκηση της ΠΝΟ εκφράζει τις ευχαριστίες της στα πληρώματα, τα οποία και συμμετείχαν δυναμικά και μαζικά στην απεργιακή κινητοποίηση και τους καλεί όπως με την ίδια θέρμη και αγωνιστικότητα συνεχίσουν και στη νέα απεργία.
Ταυτόχρονα η Διοίκηση καταγγέλλει τις απαράδεκτες και κατακριτέες από κάθε άποψη μεθοδεύσεις των μετρημένων στα δάκτυλα του ενός χεριού εταιρειών, όπως η HELLENIC SEAWAYS και η πλοιοκτήτρια του Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΡΩΤΕΑΣ», για τη δημιουργία κλίματος εκφοβισμού στα πληρώματα των πλοίων τους, καθώς και τους λοιπούς εξωθεσμικούς παράγοντες, οι οποίοι για τα ίδια αυτών συμφέροντα υπονομεύουν τον δίκαιο αγώνα των ναυτεργατών, δημιουργώντας συνθήκες κοινωνικού αυτοματισμού.
Και για το συγκεκριμένο αυτό γεγονός, μεγάλη ευθύνη έχει η Κυβέρνηση αλλά δυστυχώς και οι ίδιοι οι ελεγκτικοί μηχανισμοί του ΥΝΑΝΠ.
Οι προσπάθειες όμως αυτές από όπου κι αν προέρχονται να είναι βέβαιοι οι δημιουργοί τους θα συντριβούν από την δυναμική και μαζική απάντηση των ναυτεργατών.
Τέλος, η Διοίκηση της ΠΝΟ ζητάει την κατανόηση και την πλήρη συμπαράσταση τόσο του επιβατικού κοινού όσο και όλων των Ελλήνων εργαζομένων διότι ο αγώνας ο οποίος διεξάγεται δεν είναι αγώνας που αφορά μόνον τους Έλληνες ναυτεργάτες, αλλά αφορά όλη την ελληνική κοινωνία.
ΟΙ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΕΣ ΔΕΝ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ ΝΕΟ
Απλά ορθώνουν το ανάστημα, μαζί με όλους τους εργαζομένους και τους επιστημονικούς φορείς της Χώρας, ενάντια στη λαίλαπα του ασφαλιστικού και του φορολογικού με το οποίο και κατεδαφίζεται πλήρως η κοινωνική ασφάλιση και το Κράτος Πρόνοιας και οδηγούνται μαθηματικά στην φτώχια και στην εξαθλίωση.
Η διάλυση του ΝΑΤ, η κατεδάφιση του ΚΕΑΝ, η αποψίλωση των οργανικών συνθέσεων των πλοίων σε βάρος της ασφάλειας των δρομολογίων και των επιβατών, ο ευτελισμός των συντάξεων, η οξυνόμενη και διογκούμενη συνεχώς ανεργία του κλάδου, η μαύρη ανασφάλιστη εργασία, η συνεχής παραβίαση των όρων εργασίας, η συνεχής υποβάθμιση των κοινωνικών ασφαλιστικών δικαιωμάτων και της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης των εν ενεργεία και συνταξιούχων ναυτεργατών, η προσπάθεια εξάρθρωσης και εκμηδενισμού των δικαιωμάτων του κλάδου, η σχεδιαζόμενη και επιχειρούμενη υπερφορολόγηση των ναυτικών, η οποία θα αποτελέσει και το τελειωτικό κτύπημα, και η σιωπηρή ανοχή και αδιαφορία των Υπευθύνων και του Κράτους, δεν μπορούν να μείνουν αναπάντητα.Το σύνολο των ναυτεργατών της Χώρας (εν ενεργεία και συνταξιούχων) συμμετέχουν μαζικά στον απεργιακό μας αγώνα και όλοι μαζί δυναμικά δίνουν την μόνη απάντηση που ταιριάζει”.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η αγορά πετρελαίου επιδεικνύει τάσεις σταθεροποίησης, με τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης του Brent να διαμορφώνονται σήμερα στα $62,14 και του WTI στα $58,05/βαρέλι, διατηρώντας…

Την οριστική ολοκλήρωση της στρατηγικής κίνησης για την απόκτηση ισχυρού μειοψηφικού ποσοστού στην TORM ανακοίνωσε η Hafnia Limited, επισφραγίζοντας και τυπικά τη συμφωνία αγοραπωλησίας…

Η επιστροφή στη θαλάσσια αρτηρία της Ερυθράς Θάλασσας σε σύντομο σχετικά χρονικό διάστημα διαφαίνεται πιο πιθανή μέρα με τη μέρα, σύμφωνα με την ΒΙΜCO,…

Κάλεσμα προς τα εγχώρια ναυπηγεία να καταθέσουν προτάσεις για τη ναυπήγηση έως τεσσάρων product tankers διπλού καυσίμου απηύθυνε πρόσφατα η Shipping Corporation of India…

Η εντυπωσιακή αύξηση των ροών ρωσικού αερίου μέσω αγωγών προς την Κίνα αδυνατεί να μεταφραστεί σε ισοδύναμο οικονομικό όφελος για τη Μόσχα –σύμφωνα με…

Η DHL Global Forwarding και η CMA CGM κάνουν ένα σημαντικό βήμα προς την αποανθρακοποίηση των παγκόσμιων μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων. Οι δύο εταιρείες συμφώνησαν να…

Η δευτερογενής αγορά ξηρού φορτίου το 2025 χαρακτηρίζεται από ισχυρή ρευστότητα, με τους Έλληνες πλοιοκτήτες ωστόσο να κινούνται με σαφή διάθεση ποιοτικής αναδιάρθρωσης και…

Άνοδο των εσόδων από τις εξαγωγές εμπορευμάτων βλέπει η Αυστραλία για το 2026, καθώς συνεχίζεται το ράλι του χρυσού και το σιδηρομετάλλευμα αποδεικνύεται ανθεκτικό,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ