
H Air Berlin, η Tuifly και η Etihad αποφάσισαν να προχωρήσουν από κοινού στην δημιουργία μίας νέας αεροπορικής εταιρείας, η οποία θα φέρει το όνομα «Blue Sky». Παρά τις όποιες διαψεύσεις από τις τρεις εταιρείες, φαίνεται ότι το σχέδιο βαίνει προς υλοποίηση και μάλιστα μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, όπως τουλάχιστον αναφέρει η εφημερίδα «Süddeutsche Zeitung».
H «Blue Sky» θα συσταθεί από τις εταιρείες Tuifly και Etihad, με τις οποίες έχει ήδη στενή συνεργασία η Air Berlin, η δεύτερη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Γερμανίας μετά την Lufthansa και η όγδοη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης με βάση τον αριθμό των διακινηθέντων επιβατών (στοιχεία Οκτωβρίου 2016). Η έναρξη λειτουργίας της νέας αεροπορικής εταιρείας αναμένεται προς τα τέλη Νοεμβρίου του 2017. Για την δημιουργία της θα συνενωθούν η Tuifly και η αυστριακή θυγατρική της Air Berlin, Niki, και η νέα εταιρεία θα διαθέτει ένα στόλο 62 αεροσκαφών. Στο μετοχικό σχήμα θα συμμετέχει ο κύριος μέτοχος της Air Berlin, Etihad, με 24%, η Tui με 25% ενώ το υπόλοιπο 51% θα ανήκει σε μία εταιρεία η οποία θα ιδρυθεί με βάση την Αυστρία.
Τα σχέδια για τη συγκρότηση της «Blue Sky» έρχονται μετά την δημοσιοποίηση πληροφοριών, που θέλουν την Air Berlin να μάχεται για την επιβίωσή της. Μάλιστα, σύμφωνα με δημοσιεύματα του γερμανικού Τύπου, ο κύριος μέτοχος της Air Berlin, Etihad, σχεδιάζει να μειώσει κατά το ήμισυ τον αριθμό των αεροσκαφών της Air Berlin, στα 75. Επιπλέον, όπως σημειώνει η «Süddeutsche Zeitung» στα τέλη Μαρτίου η Air Berlin αναμένεται να προχωρήσει σε ενοικίαση 40 αεροσκαφών της και ιπτάμενου προσωπικού στον γερμανικό όμιλο της Lufthansa, για να καλυφθούν οι ανάγκες της χαμηλού κόστους θυγατρικής της Lufthansa, Eurowings.
Από την πλευρά της η επιβλέπουσα επιτροπή της TUI θα αποφασίσει για την δημιουργία του νέου σχήματος εντός των ημερών, ενώ το προσωπικό τής Tuifly έχει ήδη εκφράσει την θετική του στάση απέναντι στο εγχείρημα.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ EPA/JANNIS MATTAR
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ