
Σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε το θεραπευτήριο ΥΓΕΙΑ «σήμερα Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2016 στις 03.30 το πρωί απεβίωσε ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου Ανδρέας Βγενόπουλος από καρδιακή ανακοπή».
Υπήρξε ο εκτελεστικός πρόεδρος του ομίλου της Marfin Investment Group, που μεταξύ άλλων ελέγχει το 89% της Vivartia, Chipita, Μπαρμπα-Στάθης, Goody’s, Everest, το ιδιωτικό νοσοκομείο Υγεία και τα μαιευτήρια Μητέρα και Λητώ, την Attica Holdings, ηγέτιδα εταιρεία στην επιβατηγό ναυτιλία στην Ανατολική Μεσόγειο που υπό τον έλεγχό της έχει τα SuperFast Ferries και τα Blue Star Ferries, το Hilton Cyprus, τη Singular Logic, καθώς και άλλες επιχειρήσεις.
Ο Όμιλος της MIG εξέδωσε ανακοίνωση, όπου αναφέρονται τα εξής:
«Με βαθιά οδύνη το Διοικητικό Συμβούλιο της Marfin Investment Group (MIG) ενημερώθηκε για τον θάνατο του ιδρυτή του Ομίλου Ανδρέα Βγενόπουλου, από καρδιακή ανακοπή.
Ο Ανδρέας Βγενόπουλος, γεννήθηκε το 1953 στην Αθήνα, σπούδασε στην Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και ήταν ιδρυτής της δικηγορικής εταιρείας «Βγενόπουλος και Συνεργάτες». Από το 1998 δραστηριοποιήθηκε στον επενδυτικό, ναυτιλιακό και τραπεζικό χώρο, δημιουργώντας έναν από τους μεγαλύτερους επιχειρηματικούς ομίλους στην Ελλάδα.
Ο Ανδρέας Βγενόπουλος ήταν διακεκριμένος αθλητής ξιφασκίας, πρωταθλητής Ελλάδος με διακρίσεις σε διεθνείς αγώνες και μέλος της ελληνικής αποστολής στους Ολυμπιακούς αγώνες του Μονάχου το 1972.
Σύμφωνα με την επιθυμία της οικογένειας η κηδεία θα γίνει σε κλειστό οικογενειακό κύκλο».
Ένα από τα πλέον εμβληματικά επιχειρηματικά βήματα του Ανδρέα Βγενόπουλου, του ισχυρού άνδρα της MIG, υπήρξε η αγορά της Ολυμπιακής Αεροπορίας το 2009 και η μετέπειτα –το 2013- πώλησή της στην AEGEAN.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στο 8,2% διαμορφώθηκε το ποσοστό της ανεργίας στη χώρα τον Σεπτέμβριο εφέτος, έναντι 9,7% τον Σεπτέμβριο 2024 και του αναθεωρημένου προς τα πάνω 8,2%…

Τα πλοία του παγκόσμιου στόλου που υπόκεινται σε κυρώσεις εξακολουθούν να πληθύνονται με αμείωτους ρυθμούς, με τη μέση ηλικία τους μάλιστα να ξεπερνά τα…

Η υιοθέτηση συστημάτων δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα επί του πλοίου παραμένει ως ένας παράλληλος μηχανισμός μείωσης εκπομπών ρύπων, επιτρέποντας στα υπάρχοντα πλοία να μειώσουν…

Με την ενεργειακή θωράκιση της Κίνας να αποτελεί βασική προτεραιότητα του Πεκίνου, ευοίωνα διαφαίνονται τα «μηνύματα» από την εγχώρια παραγωγή φυσικού αερίου. Σύμφωνα με…

Η επέκταση της CMA CGM στη λιμενική βιομηχανία βαίνει με αμείωτο ρυθμό, με τον γαλλικό κολοσσό των logistics να «ρίχνει δίχτυα» στο Μαρόκο. Συγκεκριμένα,…

Εν μέσω θολών προοπτικών για την επόμενη ημέρα του κλάδου των μεταφορών, η ζήτηση για επιβατικές αερομεταφορές καταγράφει «υψηλές πτήσεις». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ