
Η MISC Berhad (“MISC”), πραγματοποίησε τις 30 Σεπτεμβρίου την τελετή ονοματοδοσίας και παράδοσης του νέου της πλοίου μεταφοράς LNG, “Seri Camellia”. Το 150.200 CBM πλοίο είναι το πρώτο της σειράς των πέντε ΜOSS-Type LNG Carriers τα οποία έχουν παραγγελθεί στην Hyundai Heavy Industries Co από την MISC. Μόλις παραδοθούν, τα πλοία αυτά θα ναυλωθούν από την PETRONAS για τα επόμενα 15 χρόνια.
Πρόκειται για μια ιστορική στιγμή για την MISC καθώς το “Seri Camellia” θα αποτελεί μέλος της νέας γενιάς του Seri C Class στόλου, ο οποίος αποτελείται από MOSS-Type πλοία τα οποία παρέχουν ένα ισχυρότερο και ανώτερο σύστημα συγκράτησης του φορτίου και εξασφαλίζουν μεγαλύτερο βαθμό λειτουργικής ευελιξίας για την MISC ώστε να λειτουργούν σε σκληρές καιρικές συνθήκες.
Όπως δήλωσε ο κ. Tan Sri Sidek Hassan, Πρόεδρος της PETRONAS, “η τελετή ονοματοδοσίας του “Seri Camellia” είναι μια σπουδαία περίσταση η οποία γιορτάζει τη μακροχρόνια συνεργασία της PETRONAS με την MISC. Ως ένας από τους πρώτους παγκοσμίως πρωταγωνιστές στην παραγωγή του Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου, είναι επιτακτική ανάγκη για την PETRONAS να διασφαλίσει ότι είμαστε σε θέση να παρέχουμε ασφαλή και αξιόπιστη παροχή ενέργειας ώστε να τροφοδοτηθούν εκατομμύρια σπίτια σε όλο τον κόσμο.
Με περηφάνια αναφέρω ότι όλα αυτά τα χρόνια, έχουμε γίνει μάρτυρες της δέσμευσης και της αξιοπιστίας της MISC στο να υποστηρίζει τις επιχειρησιακές φιλοδοξίες της PETRONAS. Είμαι βέβαιος ότι η παράδοση του “Seri Camellia” σήμερα θα ενισχύσει την ηγετική θέση της MISC στην παγκόσμια επιχείρησή μεταφοράς LNG”, πρόσθεσε ο κ. Tan Sri Sidek.
“Η MISC προσπαθεί να εκπληρώσει το ρόλο μας στην μεταφορά ενέργειας ώστε να οικοδομήσουμε έναν καλύτερο κόσμο, και υπό αυτή την έννοια, θα συνεχίσουμε να συμβάλλουμε σημαντικά στην ανάπτυξη της Ναυτιλίας της Μαλαισίας, καθώς και της παγκόσμιας ναυτιλιακής βιομηχανίας. Η ανάπτυξη των ικανοτήτων είναι ο πρωταρχικός μας στόχος ώστε να στηρίξουμε αυτή την ατζέντα, από την ενίσχυση του δυναμικού ταλέντου των ναυτικών μέχρι και τον εκσυγχρονισμό και την επέκταση του στόλου μας με πλοία τα οποία είναι ευθυγραμμισμένα με τα παγκόσμια πρότυπα τεχνολογίας, ασφάλειας και αξιοπιστίας ”, δήλωσε ο κ. Yee Yang Chien, Πρόεδρος/CEO της MISC. Ακόμη πρόσθεσε πως ο εκσυγχρονισμός του στόλου ενισχύει την ικανότητα του πλοίου να παραδίδει το LNG σύμφωνα με τις προσδοκίες των πελατών, ενώ επίσης ενσωματώνει εξελιγμένες και φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες οι οποίες ενισχύουν τη δέσμευση για υπευθυνότητα και φροντίδα για το θαλάσσιο περιβάλλον.
Η ονοματοδοσία και η παράδοση του “Seri Camellia” αποτελεί ένα ορόσημο για την MISC στο ταξίδι προς τη βιώσιμη LNG ναυτιλία ενώ θα ενισχύσει και την ηγετική μας θέση στον παγκόσμιο κλάδο θαλάσσιας μεταφοράς LNG.
Η νέα γενιά πλοίων μεταφοράς LNG ενσωματώνει τελευταίες τεχνολογίες σε διάφορες μορφές, όπως η Integrated Hull Structure (IHS), με τέσσερις σφαιρικές δεξαμενές οι οποίες προστατεύονται με συνεχή κάλυψη, κάτι το οποίο βελτιώνει τη συνολική δομική αντοχή του κύτους του πλοίου. Επιπλέον “πράσινες” τεχνολογίες οι οποίες ενσωματώνονται στα νέα αυτά πλοία περιλαμβάνουν ενεργειακή αποδοτικότητα, μείωση εκπομπών, διαχείριση της βιοποικιλότητας και διάθεση στο τέλος του κύκλου ζωής τους.
Τα συγκεκριμένα νεότευκτα πλοία αποτελούν μέρος του μακροχρόνιου προγράμματος της MISC για την επέκταση του στόλου της, προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες μεταφοράς ενέργειας της PETRONAS. Τα πλοία αυτά έχουν σχεδιαστεί για να δραστηριοποιούνται σε παγκόσμιο επίπεδο, σε όλα τα μεγάλα τερματικά υγροποιημένου φυσικού αερίου στον κόσμο. Η παράδοση του “Seri Camellia” αυξάνει τον αριθμό του στόλου των πλοίων μεταφοράς LNG της MISC στα 26 πλοία, αυξάνοντας περαιτέρω τη θέση της MISC ως ένα αξιόπιστο και ασφαλές μεταφορέα LNG. Τα υπόλοιπα τέσσερα πλοία βρίσκονται υπό κατασκευή στην Νότια Κορέα και θα ολοκληρωθούν σε κλιμακωτή βάση και θα παραδοθούν στην MISC εν ευθέτω χρόνω.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η απόφαση της ιταλικής Επιτροπής Ανταγωνισμού (AGCM) να επιβάλει βαρύτατο πρόστιμο ύψους 256 εκατ. ευρώ στη Ryanair σηματοδοτεί μια νέα όξυνση στη διαμάχη μεταξύ…

Η υπογραφή των συμβάσεων μελέτης και κατασκευής μεταξύ του Υπουργείου Δημοσίων Έργων του Κουβέιτ και της China Communications Construction Company (CCCC), στις 22 Δεκεμβρίου,…

Η Γουινέα αναδεικνύεται στον αδιαφιλονίκητο ρυθμιστή της αγοράς των Capesizes, με τις εξαγωγές βωξίτη να καταγράφουν ιστορικό ρεκόρ στους 175 εκατ. τόνους (+22%) το…

Συνέντευξη του Μιχάλη Κουρτέση, Managing Director του ομίλου εταιρειών SeaHawk

Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ