
Στην απόκτηση του συνόλου των μετοχών της Brussels Airlines φαίνεται ότι κατέληξε το ΔΣ του γερμανικού κολοσσού. Η Lufthansa είχε ήδη αποκτήσει το 45% της εταιρείας και σκόπευε να εξαγοράσει και το υπόλοιπο των μετοχών αλλά η ανατρεπτική εικόνα στις ευρωπαϊκές αεροπορικές αγορές μάλλον αποθάρρυναν αρχικά τους μετόχους και τη διοίκηση στη Φρανκφούρτη. Η Lufthansa σκοπεύει μετά την εξαγορά του πακέτου μετοχών με κάποιο τρόπο να ‘ενσωματώσει’ το ευρωπαϊκό δίκτυο του βελγικού αερομεταφορέα στη Low cost θυγατρική της Eurowings. Ωστόσο η Φρανκφούρτη θέλει να διατηρήσει εντελώς αυτοτελές το πυκνό, μακροχρόνιο, διπλωματικά και εμπορικά σημαντικό και κυρίως κερδοφόρο δίκτυο από τις Βρυξέλλες προς την Αφρική. Αν και αρκετά βελγικά ΜΜΕ αντιδρούν προς την πλήρη ενσωμάτωση και τον απόλυτο πλέον έλεγχο του βελγικού εθνικού αερομεταφορέα από τη Lufthansa η κατάσταση του αεροπορικού χάρτη στην Ευρώπη δεν επιτρέπει την ανεξαρτησία των μικρών αερομεταφορέων του Βορρά όπου ο ανταγωνισμός ,ειδικά από της Low cost εταιρείες, είναι αμείλικτος. Η Brussels Airlines, η οποία δημιουργήθηκε μετά την κατάρρευση της κάποτε κραταιής Sabena, υπήρξε κερδοφόρα τα τελευταία δύο χρόνια και αν και η έκρηξη στο αεροδρόμιο των Βρυξελλών επηρέασε την κίνησή της, τα πρόσφατα οικονομικά αποτελέσματά της δεν ήταν αποθαρρυντικά αλλά μάλλον αισιόδοξα. Η Lufthansa σκοπεύει με την ενδυνάμωση της Eurowings στην Ευρώπη να ‘χτυπήσει’ στις κύριες ευρωπαϊκές μητροπόλεις τη Ryanair και την Easyjet.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ