
Αύξηση κατά 35% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι του Πειραιά σχεδιάζει να επιτύχει η COSCO μέχρι το 2018, σύμφωνα με δηλώσεις του νέου Διευθύνοντος Συμβούλου της ΟΛΠ Α.Ε. Fu Cheng Qiu, στο πρακτορείο Reuters.
Στόχος είναι το λιμάνι του Πειραιά να διακινεί 5.000.000 TEU το 2018 και να καταστεί η βασική πύλη για τις εμπορευματικές ροές μεταξύ Ασίας-Ευρώπης. Όπως δήλωσε ο κ. Fu, αν ο στόχος αυτός επιτευχθεί τότε ο Πειραιάς θα συγκαταλέγεται στα 30 μεγαλύτερα λιμάνια παγκοσμίως στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων.
Οι σχεδιαζόμενες επενδύσεις θα καταστήσουν τον Πειραιά το πέμπτο μεγαλύτερο λιμάνι της Ευρώπης,από την όγδοη θέση που κατέχει σήμερα, σύμφωνα με στατιστικά δεδομένα από την ιστοσελίδα PortEconomics.eu.
Να σημειωθεί ότι η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων έχει τριπλασιαστεί από το 2010, από τα 880.000 TEU στα 3.300.000 το 2015. Ο κ. Fu συμπλήρωσε ότι ο Πειραιάς κατέλαβε το 2015, την 44η θέση στον κόσμο ενώ το 2010 βρίσκονταν στην 93η θέση. Σε ότι αφορά τις επενδύσεις δήλωσε ότι αυτές θα αφορούν κυρίως την αναβάθμιση της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης, τα logistics και την κρουαζιέρα, ενώ ένα λεπτομερές business plan θα είναι έτοιμο το Νοέμβριο. Τέλος για το ζήτημα της απασχόλησης των εργαζομένων και τους φόβους τους για μειώσεις μισθών και απολύσεις, ο κ. Fu τόνισε ότι “η COSCO είναι πολύ προσεκτική και σοβαρή σε τέτοια ζητήματα και τα χειρίζεται σύμφωνα με την νομοθεσία”.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ Παντελής Σαίτας
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…

Οκτώ χώρες του ΟPEC+ συμφώνησαν να αυξήσουν την παραγωγή πετρελαίου τον Δεκέμβριο κατά 137.000 βαρέλια ημερησίως και στη συνέχεια να σταματήσουν τις αυξήσεις της…

Στο 8,2% διαμορφώθηκε το ποσοστό της ανεργίας στη χώρα τον Σεπτέμβριο εφέτος, έναντι 9,7% τον Σεπτέμβριο 2024 και του αναθεωρημένου προς τα πάνω 8,2%…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ