
Η Perse Transport του Ιράν και η ελβετική TransInvest Holding υπέγραψαν συμφωνία για να αναπτύξουν από κοινού ένα “dry λιμάνι” κόμβο εμπορευμάτων στην περιοχή της ιρανικής πρωτεύουσας.
Το νέο Aprin Dry Port, στην Τεχεράνη θα συνδέει όλα τα κεντρικά λιμάνια και τις πόλεις του Ιράν με την πρωτεύουσα και θα ενεργεί ως κεντρικός κόμβος σιδηροδρομικών μεταφορέων και αποθήκευσης εμπορευμάτων στην ευρύτερη και οικονομικά ανερχόμενη περιοχή. Το Aprin Dry Port θα κατασκευασθεί 20 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά της Τεχεράνης σε μια έκταση 700 εκταρίων.
«Προσπαθούμε να μετατρέψουμε το νέο “λιμάνι” σε ειδική οικονομική ζώνη η οποία θα έχει μεγάλη επίδραση στην οικονομία της χώρας λαμβάνοντας υπόψη τη σημασία του νέου σιδηροδρομικού άξονα Βορρά-Νότου» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος των ιρανικών Σιδηροδρόμων (IRIR), στο ιρανικό πρακτορείο ειδήσεων.
Η σύμβαση θα είναι διάρκειας 25 ετών και σύμφωνα με πληροφορίες του πρακτορείου Tasnim αναμένεται να ξεπεράσει αρχικά σε επένδυση τα 30 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ για την πρώτη φάση του. Το νέο dry port θα τεθεί σε λειτουργία στα επόμενα 2.5 χρόνια.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη παραχώρησε ο κ. Νικόλας Πατέρας, Πρόεδρος της Contships Management Inc., στο πλαίσιο του 27ου ετήσιου Συνεδρίου, Marine Money…
Οι σημαντικές προκλήσεις που όμως μπορούν να μετατραπούν σε ευκαιρίες για το ναυτιλιακό κλάδο, αναδείχθηκαν σε πάνελ ομιλητών στο περιθώριο του 27ου Marine Money…
Η METLEN, σε συνεργασία με τις πολυεθνικές Shell και TotalEnergies, κέρδισαν τον διαγωνισμό για την προμήθεια υγροποιημένου φυσικού αερίου στη Βουλγαρία κατά το επόμενο…
Με ιδιαίτερη επιτυχία στέφθηκε το 98ο Παγκόσμιο Συνέδριο του International Propeller Club, που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία και φιλοξενήθηκε στην όμορφη πόλη της Λυών από…
Σε τροχιά εξηλεκτρισμού βρίσκονται οι μεταφορές εσωτερικής ναυσιπλοΐας της Φινλανδίας, καθώς η σκανδιναβική χώρα στοχεύει στην πλήρη ανανέωση του στόλου της με «πράσινα» ferries.…
Αναστάτωση επικρατεί στις τάξεις της Ομάδας των Επτά (G7) έπειτα από τους πρόσφατους περιορισμούς της Κίνας στις εξαγωγές σπάνιων γαιών, με την Ιαπωνία να…
Μετά από ένα δρομολόγιο διάρκειας 20 ημερών, το πρώτο πλοίο της γραμμής τακτικής μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ Ασίας και Ευρώπης, μέσω του Αρκτικού Ωκεανού, προσέγγισε…
Η CMA CGM εξήγγειλε ότι υπέγραψε επιστολή προθέσεων για την κατασκευή έξι containerships διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και LNG, στο ναυπηγείο Cochin Shipyard Limited (CSL)…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ