
Κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους καταγράφεται σταθεροποίηση στα μεγέθη του λιμένα του Αμβούργου, με τα διακινηθέντα εμπορεύματα να αγγίζουν τους 70,2 εκατ. τόνους, ενώ παράλληλα παρατηρείται αξιόλογη αύξηση στις εμπορευματικές σιδηροδρομικές μεταφορές από και προς το μεγαλύτερο γερμανικό λιμάνι.
Συγκεκριμένα, κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου 2016 τα δια θαλάσσης διακινηθέντα φορτία από και προς τους τερματικούς σταθμούς του Αμβούργου, συμπεριλαμβανομένων των χύδην και των γενικών φορτίων, άγγιξαν τους 70,2 εκατ. τόνους, που μεταφράζεται σε μικρή μείωση σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2015 κατά 0,9%.
Σε ό,τι αφορά την διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, από το λιμένα του Αμβούργου διακινήθηκαν κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους 4,5 εκατ. TEUs, καταγράφοντας μείωση της τάξης του 1,2%.
Ο Άλεξ Μάτερν, εκτελεστικό μέλος του Δ.Σ. του λιμένα του Αμβούργου και joint CEO του τομέα μάρκετινγκ του λιμένα (Port of Hamburg Marketing), δήλωσε ότι μπορεί η διακίνηση φορτίων να ήταν κατά τους πρώτους έξι μήνες του έτους ελαφρώς χαμηλότερη σε σχέση με το 2015, αλλά «η τάση είναι σαφώς σταθεροποιητική». Μάλιστα, ο ίδιος τόνισε ότι με δεδομένο πως στο δεύτερο τρίμηνο του έτους καταγράφηκε σε σχέση με το πρώτο αύξηση στα διακινηθέντα φορτία σε ποσοστό 1,9%, αυτό που αναμένεται για το δεύτερο εξάμηνο του 2016 είναι περαιτέρω άνοδος των μεγεθών.
Να σημειωθεί ότι σημαντική αύξηση καταγράφηκε στον όγκο των εμπορευμάτων που διακινήθηκαν από και προς το λιμένα μέσω του σιδηροδρόμου. Συγκεκριμένα, κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους διακινήθηκαν 23,8 εκατ. τόνοι, αύξηση που αγγίζει το 3,9%. Σχολιάζοντας αυτό το δεδομένο, ο Άλεξ Μάτερν τόνισε ότι «ο λιμένας του Αμβούργου ενισχύει την θέση του ως το μεγαλύτερο “σιδηροδρομικό λιμάνι” της Ευρώπης».
Φωτό: flickr.com/kees torn
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ