
Κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους καταγράφεται σταθεροποίηση στα μεγέθη του λιμένα του Αμβούργου, με τα διακινηθέντα εμπορεύματα να αγγίζουν τους 70,2 εκατ. τόνους, ενώ παράλληλα παρατηρείται αξιόλογη αύξηση στις εμπορευματικές σιδηροδρομικές μεταφορές από και προς το μεγαλύτερο γερμανικό λιμάνι.
Συγκεκριμένα, κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου 2016 τα δια θαλάσσης διακινηθέντα φορτία από και προς τους τερματικούς σταθμούς του Αμβούργου, συμπεριλαμβανομένων των χύδην και των γενικών φορτίων, άγγιξαν τους 70,2 εκατ. τόνους, που μεταφράζεται σε μικρή μείωση σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2015 κατά 0,9%.
Σε ό,τι αφορά την διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, από το λιμένα του Αμβούργου διακινήθηκαν κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους 4,5 εκατ. TEUs, καταγράφοντας μείωση της τάξης του 1,2%.
Ο Άλεξ Μάτερν, εκτελεστικό μέλος του Δ.Σ. του λιμένα του Αμβούργου και joint CEO του τομέα μάρκετινγκ του λιμένα (Port of Hamburg Marketing), δήλωσε ότι μπορεί η διακίνηση φορτίων να ήταν κατά τους πρώτους έξι μήνες του έτους ελαφρώς χαμηλότερη σε σχέση με το 2015, αλλά «η τάση είναι σαφώς σταθεροποιητική». Μάλιστα, ο ίδιος τόνισε ότι με δεδομένο πως στο δεύτερο τρίμηνο του έτους καταγράφηκε σε σχέση με το πρώτο αύξηση στα διακινηθέντα φορτία σε ποσοστό 1,9%, αυτό που αναμένεται για το δεύτερο εξάμηνο του 2016 είναι περαιτέρω άνοδος των μεγεθών.
Να σημειωθεί ότι σημαντική αύξηση καταγράφηκε στον όγκο των εμπορευμάτων που διακινήθηκαν από και προς το λιμένα μέσω του σιδηροδρόμου. Συγκεκριμένα, κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους διακινήθηκαν 23,8 εκατ. τόνοι, αύξηση που αγγίζει το 3,9%. Σχολιάζοντας αυτό το δεδομένο, ο Άλεξ Μάτερν τόνισε ότι «ο λιμένας του Αμβούργου ενισχύει την θέση του ως το μεγαλύτερο “σιδηροδρομικό λιμάνι” της Ευρώπης».
Φωτό: flickr.com/kees torn
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Πρόγραμμα με το οποίο έχει τη δυνατότητα να επαναγοράσει μετοχές ύψους έως $10 εκατ. της εταιρείας, μέχρι τον Νοέμβριο του επόμενου έτους, ενέκρινε στις…

Η κεντρική τράπεζα της Ρωσίας κατέθεσε αγωγή ζητώντας $230 δισεκ. ως αποζημίωση από τη Euroclear, σηματοδοτώντας το πρώτο βήμα σ’ αυτό που το Κρεμλίνο…

Την ανανέωση και επέκταση του στόλου της με τεχνολογικά προηγμένα πλοία προχωρά με αμείωτο ρυθμό η TMS, καθώς την περασμένη εβδομάδα και συγκεκριμένα στις…

Η δραστηριότητα στην αγορά των ανακυκλώσεων επιταχύνεται για τα LNG carriers το 2025, σηματοδοτώντας δομικές αλλαγές για τη συγκεκριμένη αγορά. Σύμφωνα με τη Howe…

Θετική εισήγηση προς τους μετόχους προτίθεται να απευθύνει το ΔΣ της SolGold σχετικά με τη βελτιωμένη προσφορά εξαγοράς από τον βασικό της μέτοχο, την…

Σε επίπεδα-ρεκόρ θα ανέλθει το 2025/26 η παγκόσμια παραγωγή σιτηρών, με το International Grains Council (IGC) να εκτιμά ότι θα καταγραφεί αύξηση 5% σε…

Παρά την αύξηση της παραγωγής από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ), η Ελλάδα παραμένει σταθερά ανάμεσα στις ακριβότερες χώρες της Ευρώπης στην προημερήσια αγορά ηλεκτρικής…

Η πλήρως ηλεκτρική πρόωση πλοίων μικρών και μεσαίων αποστάσεων αποτελεί μία από τις πιο ώριμες και άμεσα εφαρμόσιμες τεχνολογίες αποανθρακοποίησης στη ναυτιλία. Έτσι, η Νότια Κορέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ