
Την περασμένη Τρίτη σε συνέντευξη Τύπου ο Sashi Mukundan, ο επικεφαλής της BP India, δήλωσε ότι με βάση τα επιστημονικά στοιχεία που διαθέτει η εταιρεία προκύπτει πως στο υπέδαφος της Ινδίας υπάρχουν απολήψιμες ποσότητες φυσικού αερίου που αγγίζουν τα 10 με 15 τρισεκατομμύρια κυβικά πόδια. Μάλιστα, κατά τον ίδιο, η αξιοποίηση αυτών των ποσοτήτων μπορεί να ξεκινήσει σχετικά άμεσα, μέχρι και το έτος 2022.
Βέβαια, για να καταστεί εφικτή η αξιοποίησή τους θα χρειαστούν δεκάδες δις δολαρίων, με τις πρώτες εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για ανάγκη επενδύσεων ύψους σχεδόν 45 δις δολαρίων ΗΠΑ.
Επίσης, ο Sashi Mukundan σημείωσε ότι από μία τέτοια εξέλιξη τα οφέλη για την Ινδία που εισάγει το 80% των αναγκών της σε πετρέλαιο και το 45% των αναγκών της σε φυσικό αέριο καταβάλλοντας σχεδόν 15 δις δολάρια, είναι κάτι παραπάνω από εμφανή.
Για την Ινδία η ανάπτυξη της βιομηχανίας παραγωγής φυσικού αερίου είναι ιδιαιτέρως σημαντική, ενώ εκπεφρασμένος στόχος της κυβέρνησης του πρωθυπουργού Ναρέντρα Μόντι είναι η παροχή κινήτρων και η διευκόλυνση όσων ιδιωτών επιχειρηματιών επιθυμούν να εισέλθουν στον χώρο εξόρυξης και παραγωγής φυσικού αερίου.
Μάλιστα, στο στρατηγικό σχεδιασμό του Νέου Δελχί υπάρχει η πρόβλεψη-στόχος η οικονομία της χώρας να καταστεί σταδιακά μία οικονομία βασισμένη στο φυσικό αέριο, ενισχύοντας τόσο την εγχώρια παραγωγή όσο και την εισαγωγή φτηνών ποσοτήτων υγροποιημένου φυσικού αερίου από την παγκόσμια αγορά.
Προς το παρόν, στο ενεργειακό μείγμα της χώρας το φυσικό αέριο αντιπροσωπεύει ποσοστό μόλις 8%, με το πετρέλαιο να αγγίζει ποσοστό άνω του 25%.
Στόχος της χώρας, σύμφωνα με πρόσφατες, δηλώσεις του υπουργού Πετρελαίου Ντχάρμεντρα Πραντχάν, είναι εκτός των άλλων και η μείωση των εκπομπών ρύπων που ενισχύουν το φαινόμενο του θερμοκηπίου κατά το 30% μέχρι το έτος 2030.
Φωτό: flickr.com/harsimranphotography
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Εξ αφορμής της επικείμενης δημοσίευσης του STIP – Σχεδίου Επενδύσεων για Βιώσιμες Μεταφορές, η A4E και η European Shipowners | ECSA επαναλαμβάνουν το αίτημά…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ