
Σύμφωνα με την έρευνα της Cruise Lines International Association, που δημοσιεύτηκε την περασμένη Πέμπτη 11 Αυγούστου και φέρει τον τίτλο «2016 Asia Cruise Trends Study», η ασιατική αγορά κρουαζιέρας έχει εισέλθει σε εποχή ραγδαίας ανάπτυξης, με τους νέους επιβάτες που επιλέγουν ένα πακέτο κρουαζιέρας να φτάνουν το 2015 τους συνολικά 2,08 εκατομμύρια, κάτι που μεταφράζεται σε αύξηση της τάξης του 24% σε σχέση με το 2014.
Να σημειωθεί ότι μέσα σε μόλις τρία χρόνια από το 2012 έως και το 2014 ο αριθμός των επιβατών που προτίμησαν να ταξιδέψουν με ένα κρουαζιερόπλοιο στη συγκεκριμένη περιοχή αυξήθηκε από 775.000 σε 1,4 εκατομμύρια.
Σχολιάζοντας αυτά τα δεδομένα, η Cindy D’Aoust, η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της CLIA, δήλωσε ότι η Ασία είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη περιοχή σε όλο τον κόσμο σε ό,τι αφορά την κρουαζιέρα και αποτελεί μία «εντελώς νέα αγορά» αλλά και «μία νέα ευκαιρία» για όσους θέλουν να γνωρίσουν αυτήν την περιοχή με ένα κρουαζιερόπλοιο. Για την Cindy D’Aoust «αυτή η αγορά έχει την δυνατότητα να ξεπεράσει την αντίστοιχη της βόρειας Αμερικής μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια».
Σύμφωνα με την έκθεση για το 2016 έχουν προγραμματιστεί συνολικά 1.560 δρομολόγια, που μεταφράζεται σε αύξηση κατά 43% σε σχέση με το 2015, ενώ σημαντική αύξηση παρουσιάσει και ο αριθμός των πλοίων που πλέουν στις θάλασσες της Ασίας. Συγκεκριμένα, ενώ το 2013 δρομολόγια εκτελούσαν 43 κρουαζιερόπλοια, ο αριθμός αυτός ανέβηκε στα 52 το 2015 και στα 60 εφέτος.
Τέλος, σε ό,τι αφορά τους πιο δημοφιλείς λιμένες προσέγγισης, αυτοί βρίσκονται σε Ιαπωνία, Κίνα, αλλά και στη Νότια Κορέα.
Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την έκθεση της CLIA εδώ.
Φωτό: flickr.com/ David Spinks
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ