
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, η οποία συνήλθε χθες προκειμένου να εξετάσει διεξοδικά τα αποτελέσματα του ελέγχου που πραγματοποίησαν κλιμάκια αντιπροσώπων της ΠΝΟ στα Ε/Γ-Ο/Γ πλοία με ξένη σημαία στη γραμμή Ηγουμενίτσα-Ιταλία αναφέρει χαρακτηριστικά, μεταξύ άλλων, σε ανακοίνωσή της:
«Ζοφερή είναι η κατάσταση που επικρατεί στις πορθμειακές γραμμές της Χώρας (Κέρκυρα, Ρίο-Αντίρριο, Καβάλα, Σαλαμίνα κλπ.) όπου οι ναυτεργάτες απασχολούνται καθημερινά με εξαντλητικά ωράρια κατά παράβαση των ισχυουσών διεθνών συμβάσεων για τον χρόνο εργασίας και ανάπαυσης, κι αντιμετωπίζουν συνθήκες τριτοκοσμικών χωρών, κάτω από την πίεση των πλοιοκτητών και του κινδύνου της απόλυσής τους.
“Στην αυτή συνεδρίαση η συζήτηση επεκτάθηκε και στα υπόλοιπα μείζονος σημασίας προβλήματα που απασχολούν και ταλανίζουν όλους τους Έλληνες εργαζόμενους και ιδιαίτερα τους ναυτεργάτες από την εφαρμογή όλων των εκτελεστικών νόμων των μνημονίων (ασφαλιστικός νόμος, περικοπές συντάξεων, διάλυση του ΝΑΤ, συλλογικές συμβάσεις εργασίας, οργανικές συνθέσεις, ΓΕΝΕ κλπ.) και για μια ακόμη φορά επιβεβαιώθηκε η σκληρή πραγματικότητα ότι η όλη κατάσταση και τα προβλήματα όχι μόνο δεν επιλύονται με την ψήφιση των προσφάτων νομοσχεδίων αλλά αντίθετα καθημερινά γιγαντώνονται.
“Η Διοίκηση της ΠΝΟ σε μια ύστατη προσπάθειά της καλεί το ΥΝΑ και τις αρμόδιες αρχές καθώς και την εργοδοτική πλευρά να σταματήσουν να προκαλούν και να παραβιάζουν κάθε σχετική διάταξη που προστατεύει τους Έλληνες ναυτεργάτες. Σε διαφορετική περίπτωση οι απαντήσεις θα είναι πλέον δυναμικές και σκληρές, αρχής γενομένης με μεμονωμένες και στοχευμένες συνδικαλιστικές παρεμβάσεις, όπου χρειάζεται, η δε δρομολόγηση των διαδικασιών για απεργιακές κινητοποιήσεις ήδη έχει αρχίσει”.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)

Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ