
H γαλλική ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων CMA CMG, σχεδιάζει τη δημιουργία δύο νέων εβδομαδιαίων γραμμών, τις “EPIC 1” και “EPIC 2”, οι οποίες θα εξυπηρετούν τον Αραβικό Κόλπο, το Πακιστάν, τη βορειοδυτική Ινδία και τη βόρεια Ευρώπη διαμέσου της διώρυγας του Σουέζ, συμπληρωματικά στο ήδη υπάρχον δρομολόγιο.
Η «EPIC 1» θα ενισχύσει τη σύνδεση ανάμεσα σε βόρεια Ευρώπη, Πακιστάν και βορειοδυτική Ινδία σε συνεργασία με τη ναυτιλιακή εταιρεία “MSC” και την αραβική “UASC”. Η γραμμή θα εγκαινιαστεί την Τρίτη, 26 Ιουλίου, με το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων “CMA CGM Traviata” από το λιμάνι Qasim, ενώ το ακριβές δρομολόγιο θα είναι το ακόλουθο:
Mundra – King Abdullah – Gioia Tauro – Tanger – Southampton – Rotterdam –Antwerp – Felixstowe –Dunkirk – Le Havre – King Abdullah – Djibouti – Port Qasim – Nhava Sheva – Hazira – Mundra.
Η «EPIC 2» θα ενισχύσει τη σύνδεση ανάμεσα σε βόρεια Ευρώπη, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Πακιστάν και βορειοδυτική Ινδία. Το δρομολόγιο θα πραγματοποιείται σε συνεργασία με τις γερμανικές «Hapag-Lloyd» και «Hamburg Süd», ενώ η γραμμή θα εγκαινιαστεί την Κυριακή, 24 Ιουλίου, από το λιμάνι Khorfakkan. Το ακριβές δρομολόγιο θα είναι το ακόλουθο:
Mundra –Jeddah – Cagliari – Tanger –Hamburg –Antwerp – London – Tanger – Cagliari- Jeddah – Khor Fakkan – Jebel Ali – Port Qasim – Nhava Sheva – Mundra.
Οι δύο νέες γραμμές αναμένεται να ενισχύσουν σημαντικά τη συχνότητα των δρομολογίων ανάμεσα σε Ινδική Χερσόνησο και βόρεια Ευρώπη, εξυπηρετώντας ακόμα περισσότερα λιμάνια στην ευρύτερη περιοχή. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το γαλλικό κολοσσό, θα επωφεληθούν ιδιαίτερα τα ινδικά λιμάνια Hazira, Mundra, Nhava Sheva, το πακιστανικό Qasim καθώς και τα βρετανικά Southampton, Felixstowe και το London Gateway.
Τέλος, οι δύο νέες γραμμές αναμένεται να ωφελήσουν ακόμα περισσότερο το εμπόριο μεταξύ των δύο προορισμών, μέσω της διασύνδεσης τους με άλλες, προυπάρχουσες γραμμές, οι οποίες εξυπηρετούν παρακείμενους προορισμούς στην Ινδική Χερσόνησο και τον Αραβικό Κόλπο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Το πρωί της Τετάρτης 22 Οκτωβρίου εντός του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου «ΑΡΙΑΔΝΗ», κατά τον κατάπλου του στο λιμάνι των Χανίων, σημειώθηκε ένα απαράδεκτο περιστατικό βιαιοπραγίας.…

Η καινοτόμος τεχνολογία συμπιεστών MOPICO της Everllence ενισχύει το δίκτυο μεταφοράς φυσικού αερίου της Λιθουανίας, εισάγοντας μια νέα εποχή ηλεκτρικής συμπίεσης, χωρίς εκπομπές διοξειδίου…

Η τεχνολογική καινοτομία στη ρομποτική αυτοματοποίηση εισέρχεται δυναμικά στον ναυπηγικό κλάδο, καθώς η νοτιοκορεατική Rainbow Robotics ενώνει τις δυνάμεις της με τη Samsung Heavy…

Μια σημαντική ανακοίνωση έρχεται από τη Νότια Κορέα, όπου η HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (HD KSOE) παρουσίασε ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 15.000…

Ένα ακόμα ορόσημο στην πορεία επέκτασης του υπό ναύλωση στόλου της σημείωσε πρόσφατα η QatarEnergy, ανοίγοντας νέους ορίζοντες για τη θαλάσσια μεταφορά του καταριανού…

Την προηγούμενη εβδομάδα, η πίεση στη Ρωσία αυξήθηκε έντονα, γεγονός που μεταφράστηκε με ένα «ενιαίο μέτωπο» κυρώσεων, όπως υπογραμμίζει σε πρόσφατη έκθεσή της η…

Συνεχίζεται μέχρι νεωτέρας η απεργία των εργαζομένων της Boeing Defense, καθώς δεν υπήρξε συμφωνία με την εταιρεία. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, οι…

Οι εμπορικές ροές προσαρμόστηκαν στις νέες γεωπολιτικές εξελίξεις την περασμένη εβδομάδα, με τις εξελίξεις στην Ερυθρά Θάλασσα να αποτελούν ρυθμιστή ζήτησης των πλοίων, όπως…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ