
H γαλλική ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων CMA CMG, σχεδιάζει τη δημιουργία δύο νέων εβδομαδιαίων γραμμών, τις “EPIC 1” και “EPIC 2”, οι οποίες θα εξυπηρετούν τον Αραβικό Κόλπο, το Πακιστάν, τη βορειοδυτική Ινδία και τη βόρεια Ευρώπη διαμέσου της διώρυγας του Σουέζ, συμπληρωματικά στο ήδη υπάρχον δρομολόγιο.
Η «EPIC 1» θα ενισχύσει τη σύνδεση ανάμεσα σε βόρεια Ευρώπη, Πακιστάν και βορειοδυτική Ινδία σε συνεργασία με τη ναυτιλιακή εταιρεία “MSC” και την αραβική “UASC”. Η γραμμή θα εγκαινιαστεί την Τρίτη, 26 Ιουλίου, με το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων “CMA CGM Traviata” από το λιμάνι Qasim, ενώ το ακριβές δρομολόγιο θα είναι το ακόλουθο:
Mundra – King Abdullah – Gioia Tauro – Tanger – Southampton – Rotterdam –Antwerp – Felixstowe –Dunkirk – Le Havre – King Abdullah – Djibouti – Port Qasim – Nhava Sheva – Hazira – Mundra.
Η «EPIC 2» θα ενισχύσει τη σύνδεση ανάμεσα σε βόρεια Ευρώπη, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Πακιστάν και βορειοδυτική Ινδία. Το δρομολόγιο θα πραγματοποιείται σε συνεργασία με τις γερμανικές «Hapag-Lloyd» και «Hamburg Süd», ενώ η γραμμή θα εγκαινιαστεί την Κυριακή, 24 Ιουλίου, από το λιμάνι Khorfakkan. Το ακριβές δρομολόγιο θα είναι το ακόλουθο:
Mundra –Jeddah – Cagliari – Tanger –Hamburg –Antwerp – London – Tanger – Cagliari- Jeddah – Khor Fakkan – Jebel Ali – Port Qasim – Nhava Sheva – Mundra.
Οι δύο νέες γραμμές αναμένεται να ενισχύσουν σημαντικά τη συχνότητα των δρομολογίων ανάμεσα σε Ινδική Χερσόνησο και βόρεια Ευρώπη, εξυπηρετώντας ακόμα περισσότερα λιμάνια στην ευρύτερη περιοχή. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το γαλλικό κολοσσό, θα επωφεληθούν ιδιαίτερα τα ινδικά λιμάνια Hazira, Mundra, Nhava Sheva, το πακιστανικό Qasim καθώς και τα βρετανικά Southampton, Felixstowe και το London Gateway.
Τέλος, οι δύο νέες γραμμές αναμένεται να ωφελήσουν ακόμα περισσότερο το εμπόριο μεταξύ των δύο προορισμών, μέσω της διασύνδεσης τους με άλλες, προυπάρχουσες γραμμές, οι οποίες εξυπηρετούν παρακείμενους προορισμούς στην Ινδική Χερσόνησο και τον Αραβικό Κόλπο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ