
Η AEGEAN αναδείχθηκε για ακόμη μία χρονιά «Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη για το 2016» κατά την παρουσίαση των βραβείων Skytrax World Airline Awards 2016. Η απονομή πραγματοποιήθηκε στις 12 Ιουλίου 2016 κατά τη διάρκεια του Farnborough International Airshow.
Σχολιάζοντας τη βράβευση της AEGEAN, ο κ. Edward Plaisted, CEO της Skytrax, δήλωσε: «Η κατάκτηση του βραβείου “Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη” αποτελεί ένα εξαιρετικό επίτευγμα. Η AEGEAN παραμένει μια από τις αγαπημένες εταιρείες των επιβατών στη νότια Ευρώπη και συνεχίζει να αποδίδει εξαιρετικά στις έρευνες που πραγματοποιούνται για τα βραβεία τόσο σε περιφερειακό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο “.
Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της AEGEAN, δήλωσε: «Όλοι εμείς στην AEGEAN είμαστε πολύ χαρούμενοι για αυτό το σημαντικό βραβείο, το Skytrax World Airline Award, που λάβαμε για 6η συνεχή χρονιά. Η συγκεκριμένη βράβευση μας δίνει κίνητρο να δημιουργούμε ακόμη περισσότερα για τους πελάτες μας. Παραμένουμε προσηλωμένοι στη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχουμε και είμαστε περήφανοι που η προσπάθειά μας έχει αναγνωριστεί από τους επιβάτες. Θα ήθελα να αφιερώσω αυτό το βραβείο σε όλους τους συναδέλφους μου στην AEGEAN που με συνέπεια εργάζονται καθημερινά για να βελτιώνουμε διαρκώς τις υπηρεσίες μας ώστε να είμαστε αντάξιοι της εμπιστοσύνης των επιβατών μας».
Στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των Skytrax World Airline Awards, γνωστών ως βραβείων επιλογής επιβατών, την περίοδο Αυγούστου 2015 – Μαΐου 2016, περισσότεροι από 19,2 εκατομμύρια επιβάτες από περισσότερες από 104 εθνικότητες, επιβράβευσαν την AEGEAN για το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που παρέχει στους επιβάτες της. Το Βραβείο αυτό απονέμεται στην AEGEAN για 6η συνεχόμενη χρονιά και για 7η φορά από το 2009 έως σήμερα και όπως επισημάνθηκε από τους διοργανωτές με τη διάκρισή αυτή η AEGEAN επιβεβαιώνει την κυρίαρχη θέση της στην Ευρώπη.
Ορισμένες από τις κατηγορίες στις οποίες κλήθηκαν να ψηφίσουν οι επιβάτες και στις οποίες ξεχώρισε η AEGEAN για τις επιδόσεις της ήσαν οι υπηρεσίες και η εξυπηρέτηση που προσφέρει στο αεροδρόμιο όπως το check-in και η επιβίβαση, η άφιξη και η μεταφορά, τα lounges, η άνεση των καθισμάτων, η καθαριότητα της καμπίνας, τα φαγητά και ροφήματα, το ψυχαγωγικό πρόγραμμα, η εξυπηρέτηση, ο επαγγελματισμός και η συμπεριφορά του προσωπικού της καθώς και η συνολική εμπειρία πτήσης που παρέχει στον επιβάτη.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ