
Το «Norna» ένα σκάφος που άλλοτε διενεργούσε περιπολίες στην Βόρεια Θάλασσα και τον Ατλαντικό για εντοπισμό παράνομων αλιέων για λογαριασμό της σκωτσέζικης κυβέρνησης και της Υπηρεσίας Προστασίας της Αλιείας, έχει πλέον μετατραπεί σε ένα από τα πλέον πολυτελή κρουαζιερόπλοια, που πλέει στις πιο απαιτητικές θάλασσες του κόσμου, στο Νότιο Ατλαντικό Ωκεανό και στο Νότιο ή αλλιώς Ανταρκτικό Ωκεανό.
Η βάση του άλλοτε περιπολικού σκάφους, που πλέον ονομάζεται «Enigma XK», βρίσκεται πια στο Κέιπ Τάουν και για να το ναυλώσει κάποιος θα πρέπει να καταβάλει το ποσό των σχεδόν €240.000 ανά εβδομάδα.
Το μήκους 72 μέτρων «Norna» ξεκίνησε να λειτουργεί ως περιπολικό σκάφος το 1988 και αποσύρθηκε το 2010, μετά από 22 χρόνια συνεχών περιπολιών με στόχο την πρόληψη της παράνομης αλιείας.
Φωτό: flickr.com/SAS71
Το σκάφος υπέστη εκτενείς μετασκευές σε ναυπηγείο στην Γαλλία και πλέον είναι ένα σύγχρονο, πολυτελές κρουαζιερόπλοιο, που μπορεί να φιλοξενήσει στους άνετους χώρους του έως και 12 επιβάτες.
Το «Enigma XK» έχει ταχύτητα πλεύσης 11 κόμβων και φέρει τη σημαία των Νήσων Μάρσαλ. Λειτουργεί με ένα πλήρωμα 19 ατόμων και διαθέτει γυμναστήριο, τζακούζι καθώς και ελικοδρόμιο.
Χρειάστηκαν 26 μήνες και 280.000 εργατοώρες για τη μετατροπή του περιπολικού σκάφους σε κρουαζιερόπλοιο.
Μπορείτε να δείτε το εντυπωσιακό βίντεο της μετασκευής του περιπολικού σκάφους σε πολυτελές mega yacht, εδώ.
Φωτό: https://www.youtube.com/watch?v=_g_4CAp2HFE
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ