
Το ζήτημα της πιθανής συγχώνευσης της Hapag-Lloyd και της United Arab Shipping Company (UASC) τέθηκε στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση των μετόχων της τελευταίας, πριν από λίγες ημέρες. Οι μέτοχοι εξέφρασαν την κατ’ αρχήν θετική τους γνώμη στο εγχείρημα, υποστηρίζοντας, βέβαια, ότι οι διαπραγματεύσεις θα πρέπει να συνεχιστούν καθώς αναγνωρίζεται η στρατηγική σημασία και τα οφέλη από τη συγχώνευση των δύο εταιρειών.
Βέβαια, αν και είχε προγραμματιστεί, δεν πραγματοποιήθηκε καμμία επίσημη ψηφοφορία για το θέμα και ο λόγος ήταν, όπως τονίζει σε ανακοίνωσή της η UASC, ότι οι μέτοχοι της εταιρείας αναμένουν πρώτα να έχουν στα χέρια τους το τελικό κείμενο της συμφωνίας συγχώνευσης, για να μπορέσουν να διαμορφώσουν πλήρη εικόνα των όρων της συγχώνευσης.
«Σε περίπτωση επίτευξης συμφωνίας μεταξύ Hapag-Lloyd και UASC, τότε θα συγκληθεί εκ νέου έκτακτη Γενική Συνέλευση των μετόχων για λήψη οριστικής απόφασης», τονίζεται στην ανακοίνωση της UASC.
Να σημειωθεί ότι σε περίπτωση συγχώνευσης των δύο εταιρειών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, θα δημιουργηθεί ένας κοινός στόλος πλοίων με μεταφορική ικανότητα 1.460.000 TEUs. Η νέα εταιρεία θα καταλάβει, έτσι, την πέμπτη θέση στην παγκόσμια κατάταξη των κορυφαίων παρόχων ολοκληρωμένων υπηρεσιών θαλάσσιων μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων αμέσως μετά την COSCON, η οποία διαχειρίζεται ένα στόλο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 1.560.000 TEUs.
Να σημειωθεί ότι ο Εμίρης του Κατάρ με ποσοστό 51% των μετοχών της UASC είναι αυτός που θα έχει και τον τελικό λόγο για το εάν θα προχωρήσει η συγχώνευση με την γερμανική Hapag-Lloyd.
Στην περίπτωση θετικής έκβασης των διαπραγματεύσεων, οι διαδικασίες συγχώνευσης των δύο εταιρειών αναμένεται να ξεκινήσουν μέσα στο δεύτερο μισό του 2016.
Φωτό: flickr.com/ShnapThat!
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Οι απευθείας πτήσεις μεταξύ της Ινδίας και της Κίνας, ύστερα από μακροχρόνια παύση, είναι γεγονός, καθώς οι σχέσεις μεταξύ των χωρών φαίνεται να εξομαλύνονται…

Τα Center for Biological Diversity και Friends of the Earth προχώρησαν πρόσφατα σε μήνυση κατά της κυβέρνησης του Ντόναλντ Τραμπ. Ως αιτία προβάλλεται η…

Με αφορμή την επικείμενη επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, η Isalos.net παρουσιάζει το κεντρικό άρθρο των Ναυτικών Χρονικών, που δημοσιεύθηκε λίγες ημέρες μετά την έναρξη…

Στον απόηχο της συμφωνίας κατάπαυσης του πυρός στη Λωρίδα της Γάζας ανάμεσα στο Ισραήλ και τη Χαμάς, τα βλέμματα της διεθνούς ναυτιλιακής κοινότητας στρέφονται…

Ο κυκλώνας Μελίσα αναβαθμίστηκε σήμερα στη μέγιστη κατηγορία 5 στην Καραϊβική, απειλώντας την Τζαμάικα, την Αϊτή και τη Δομινικανή Δημοκρατία με καταστροφικούς ανέμους και…

Ινδικά μέσα ενημέρωσης μεταδίδουν ότι η MSC βρίσκεται ένα βήμα μακριά από τη νηολόγηση ορισμένων από τα πλοία του στόλου της στο εθνικό νηολόγιο.…

Καθώς τα «σύννεφα» υπερπροσφοράς πετρελαίου πυκνώνουν, ασκώντας καθοδικές πιέσεις στις τιμές του αργού, η Ουάσιγκτον προχωρά σε στρατηγικές κινήσεις με γνώμονα την ενεργειακή ασφάλεια…

Μια ομάδα κορυφαίων χρηματοπιστωτικών, ενεργειακών και βιομηχανικών εταιρειών ανακοίνωσε την ίδρυση της Carbon Measures, μιας νέας συμμαχίας με στόχο την προώθηση ενός πιο ακριβούς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ