
Το ζήτημα της πιθανής συγχώνευσης της Hapag-Lloyd και της United Arab Shipping Company (UASC) τέθηκε στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση των μετόχων της τελευταίας, πριν από λίγες ημέρες. Οι μέτοχοι εξέφρασαν την κατ’ αρχήν θετική τους γνώμη στο εγχείρημα, υποστηρίζοντας, βέβαια, ότι οι διαπραγματεύσεις θα πρέπει να συνεχιστούν καθώς αναγνωρίζεται η στρατηγική σημασία και τα οφέλη από τη συγχώνευση των δύο εταιρειών.
Βέβαια, αν και είχε προγραμματιστεί, δεν πραγματοποιήθηκε καμμία επίσημη ψηφοφορία για το θέμα και ο λόγος ήταν, όπως τονίζει σε ανακοίνωσή της η UASC, ότι οι μέτοχοι της εταιρείας αναμένουν πρώτα να έχουν στα χέρια τους το τελικό κείμενο της συμφωνίας συγχώνευσης, για να μπορέσουν να διαμορφώσουν πλήρη εικόνα των όρων της συγχώνευσης.
«Σε περίπτωση επίτευξης συμφωνίας μεταξύ Hapag-Lloyd και UASC, τότε θα συγκληθεί εκ νέου έκτακτη Γενική Συνέλευση των μετόχων για λήψη οριστικής απόφασης», τονίζεται στην ανακοίνωση της UASC.
Να σημειωθεί ότι σε περίπτωση συγχώνευσης των δύο εταιρειών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, θα δημιουργηθεί ένας κοινός στόλος πλοίων με μεταφορική ικανότητα 1.460.000 TEUs. Η νέα εταιρεία θα καταλάβει, έτσι, την πέμπτη θέση στην παγκόσμια κατάταξη των κορυφαίων παρόχων ολοκληρωμένων υπηρεσιών θαλάσσιων μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων αμέσως μετά την COSCON, η οποία διαχειρίζεται ένα στόλο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 1.560.000 TEUs.
Να σημειωθεί ότι ο Εμίρης του Κατάρ με ποσοστό 51% των μετοχών της UASC είναι αυτός που θα έχει και τον τελικό λόγο για το εάν θα προχωρήσει η συγχώνευση με την γερμανική Hapag-Lloyd.
Στην περίπτωση θετικής έκβασης των διαπραγματεύσεων, οι διαδικασίες συγχώνευσης των δύο εταιρειών αναμένεται να ξεκινήσουν μέσα στο δεύτερο μισό του 2016.
Φωτό: flickr.com/ShnapThat!
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η απόφαση της ιταλικής Επιτροπής Ανταγωνισμού (AGCM) να επιβάλει βαρύτατο πρόστιμο ύψους 256 εκατ. ευρώ στη Ryanair σηματοδοτεί μια νέα όξυνση στη διαμάχη μεταξύ…

Η υπογραφή των συμβάσεων μελέτης και κατασκευής μεταξύ του Υπουργείου Δημοσίων Έργων του Κουβέιτ και της China Communications Construction Company (CCCC), στις 22 Δεκεμβρίου,…

Η Γουινέα αναδεικνύεται στον αδιαφιλονίκητο ρυθμιστή της αγοράς των Capesizes, με τις εξαγωγές βωξίτη να καταγράφουν ιστορικό ρεκόρ στους 175 εκατ. τόνους (+22%) το…

Συνέντευξη του Μιχάλη Κουρτέση, Managing Director του ομίλου εταιρειών SeaHawk

Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ