
Για 25 έτη η FRANMAN παρέχει μία ευρεία γκάμα υπηρεσιών στη ναυτιλιακή βιομηχανία με στόχευση στον εξοπλισμό πλοίων υπό ναυπήγηση, στα ανταλλακτικά πλοίων, στις επισκευές πλοίων και στην παροχή υπηρεσιών σχετικών με τις τηλεπικοινωνίες και την ασφάλεια.
Η FRANMAN ξεκίνησε τη δραστηριότητά της το 1991 από τον Κωνσταντίνο Ι. Φραγκούλη, το όραμα του οποίου ήταν να μετουσιώσει την εμμονή του με τη θάλασσα και τη ναυτιλία, σε έναν οργανισμό που θα παρείχε υψηλής ποιότητας εξειδικευμένες υπηρεσίες στη ναυτιλιακή βιομηχανία.
Έπειτα από 25 έτη η “εμμονή” του κ. Φραγκούλη αποτελεί κοινό τόπο για όλους τους εργαζόμενους στη FRANMAN. Υψηλής εξειδίκευσης επαγγελματίες, με μεγάλη εμπειρία στη ναυτιλιακή βιομηχανία και με συνεχή εκπαίδευση, παρέχουν ποιοτικές και εξειδικευμένες υπηρεσίες.
Η εταιρεία συνεπής προς τη δέσμευσή της να επεκτείνει τη γκάμα των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες της, ανακοινώνει τη σύσταση ενός νέου τμήματος Υπηρεσιών Πετρέλευσης. Λειτουργώντας ως μεσίτες ανάμεσα στους πελάτες και τους προμηθευτές, η FRANMAN παρέχει οφέλη και στις δύο πλευρές καθώς τους επιτρέπει να επικεντρωθούν στις βασικές τους δραστηριότητες ενώ παράλληλα αναλαμβάνει τη διεκπεραίωση όλων των διαδικασιών.
Το τμήμα Υπηρεσιών Πετρέλευσης παρέχει:
• Ανάλυση Αγοράς και Πληροφόρηση
• Πλήρη στήριξη στις διαδικασίες πετρέλευσης
• Παροχή υποστήριξης στην περίπτωση έγερσης αξιώσεων
Η εξειδικευμένη ομάδα του τμήματος είναι διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα για να παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες για κάθε ανάγκη σχετικά με τις πετρελεύσεις, παρέχοντας ανταγωνιστικές τιμές και αξιόπιστες ποιοτικές υπηρεσίες, μέσω του εκτεταμένου δικτύου προμηθευτών σε όλο τον κόσμο.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με τον κ. Αλέξανδρο Προκοπάκη στο bunkers@franman.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ