
Ο ναυπηγικός όμιλος Lloyd Werft Gruppe θέτει τις βάσεις για ένα νέο φιλόδοξο πρόγραμμα ανάπτυξης, που θα του επιτρέψει να διατηρήσει την κυρίαρχη παρουσία του στην γερμανική ναυπηγική βιομηχανία. Μάλιστα, η έμφαση του ομίλου αναμένεται να δοθεί στη ναυπήγηση νέων κρουαζιερόπλοιων για ποτάμιες κρουαζιέρες.
Στην έδρα του ομίλου στο Μπρεμερχάφεν εγκαινιάστηκε την Δευτέρα 9 Μαΐου ένα νέο σχεδιαστικό κέντρο, όπου στο μεσο-μακροπρόθεσμο μέλλον αναμένεται να εργάζονται περισσότεροι από 250 μηχανικοί και ναυπηγοί.
Να σημειωθεί ότι ήδη στις εγκαταστάσεις του ναυπηγείου έχουν αρχίσει οι εργασίες της κοπής των αλουμινένιων τμημάτων, που προορίζονται για την κατασκευή τεσσάρων κρουαζιερόπλοιων για ποτάμιες κρουαζιέρες για λογαριασμό της ναυτιλιακής εταιρείας Crystal.
Τα ναυπηγεία Lloyd Werft Gruppe, που και επισήμως από τον περασμένο Απρίλιο βρίσκονται στα χέρια του Μαλαισιανού ομίλου Genting, έχουν εγκαταστάσεις σε τέσσερα γερμανικά λιμάνια: Μπρεμερχάφεν, Βίζμαρ, Βαρνεμίντε και Στράλσουντ, και μέσα στο 2017 αναμένεται να ολοκληρώσουν τη ναυπήγηση τεσσάρων κρουαζιερόπλοιων για ποτάμιες κρουαζιέρες, ενώ το 2018 θα παραδώσουν και ένα νέο μέγα γιοτ.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η είσοδος της Μαλαισιανής εταιρείας Genting στα γερμανικά ναυπηγεία ήρθε ως αποτέλεσμα της μεγάλης ανάπτυξης τόσο της θαλάσσιας όσο και της ποτάμιας κρουαζιέρας, που καταγράφεται τα τελευταία χρόνια αλλά και τις ιδιαιτέρως καλές προοπτικές για το αμέσως προσεχές μέλλον. Πλέον, στον όμιλο Genting ανήκουν οι εξής εταιρείες ποτάμιας αλλά και θαλάσσιας κρουαζιέρας: Crystal Cruises, Dream Cruises, Star Cruises και Crystal River Cruises, των οποίων τα νέα πλοία θα ναυπηγούνται αποκλειστικά στις εγκαταστάσεις του Lloyd Werft Gruppe.
Βέβαια, ο όμιλος Genting πιστεύει ότι τα αμέσως επόμενα χρόνια οι παραγγελίες θα έρχονται και από άλλες εταιρείες κρουαζιέρας, που δεν ανήκουν στον όμιλο.
Φωτό: http://www.lloydwerft.com/
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ