
Ο ναυπηγικός όμιλος Lloyd Werft Gruppe θέτει τις βάσεις για ένα νέο φιλόδοξο πρόγραμμα ανάπτυξης, που θα του επιτρέψει να διατηρήσει την κυρίαρχη παρουσία του στην γερμανική ναυπηγική βιομηχανία. Μάλιστα, η έμφαση του ομίλου αναμένεται να δοθεί στη ναυπήγηση νέων κρουαζιερόπλοιων για ποτάμιες κρουαζιέρες.
Στην έδρα του ομίλου στο Μπρεμερχάφεν εγκαινιάστηκε την Δευτέρα 9 Μαΐου ένα νέο σχεδιαστικό κέντρο, όπου στο μεσο-μακροπρόθεσμο μέλλον αναμένεται να εργάζονται περισσότεροι από 250 μηχανικοί και ναυπηγοί.
Να σημειωθεί ότι ήδη στις εγκαταστάσεις του ναυπηγείου έχουν αρχίσει οι εργασίες της κοπής των αλουμινένιων τμημάτων, που προορίζονται για την κατασκευή τεσσάρων κρουαζιερόπλοιων για ποτάμιες κρουαζιέρες για λογαριασμό της ναυτιλιακής εταιρείας Crystal.
Τα ναυπηγεία Lloyd Werft Gruppe, που και επισήμως από τον περασμένο Απρίλιο βρίσκονται στα χέρια του Μαλαισιανού ομίλου Genting, έχουν εγκαταστάσεις σε τέσσερα γερμανικά λιμάνια: Μπρεμερχάφεν, Βίζμαρ, Βαρνεμίντε και Στράλσουντ, και μέσα στο 2017 αναμένεται να ολοκληρώσουν τη ναυπήγηση τεσσάρων κρουαζιερόπλοιων για ποτάμιες κρουαζιέρες, ενώ το 2018 θα παραδώσουν και ένα νέο μέγα γιοτ.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η είσοδος της Μαλαισιανής εταιρείας Genting στα γερμανικά ναυπηγεία ήρθε ως αποτέλεσμα της μεγάλης ανάπτυξης τόσο της θαλάσσιας όσο και της ποτάμιας κρουαζιέρας, που καταγράφεται τα τελευταία χρόνια αλλά και τις ιδιαιτέρως καλές προοπτικές για το αμέσως προσεχές μέλλον. Πλέον, στον όμιλο Genting ανήκουν οι εξής εταιρείες ποτάμιας αλλά και θαλάσσιας κρουαζιέρας: Crystal Cruises, Dream Cruises, Star Cruises και Crystal River Cruises, των οποίων τα νέα πλοία θα ναυπηγούνται αποκλειστικά στις εγκαταστάσεις του Lloyd Werft Gruppe.
Βέβαια, ο όμιλος Genting πιστεύει ότι τα αμέσως επόμενα χρόνια οι παραγγελίες θα έρχονται και από άλλες εταιρείες κρουαζιέρας, που δεν ανήκουν στον όμιλο.
Φωτό: http://www.lloydwerft.com/
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…

Στο 1,7% μειώθηκε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Οκτώβριο από 1,8% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της Eurostat. Στην Ευρωζώνη, ο πληθωρισμός…

Ενθαρρυντικά μηνύματα εκπέμπει η Βραζιλία προς την αγορά των Capesizes, καθώς η παραγωγή σιδηρομεταλλεύματος της χώρας συνεχίζει την ανοδική της πορεία με «οδηγό» τη…

Η τεχνολογία της υπεράκτιας αιολικής ενέργειας, που θεωρείται ένας από τους πλέον κρίσιμους πυλώνες της παγκόσμιας ενεργειακής μετάβασης, δέχεται ισχυρό πλήγμα στις Ηνωμένες Πολιτείες.…

Η τεχνολογία του υγρού υδρογόνου αναδεικνύεται ως ο πλέον υποσχόμενος πυλώνας για τη μετάβαση προς ένα καθαρότερο ενεργειακό μέλλον, και η Ευρώπη κάνει τώρα…

Διόλου ενθαρρυντικά δεν είναι τα μηνύματα του τριμηνιαίου δείκτη Seafarers Happiness Index για την ευημερία των ναυτικών, με τις συνεχείς αναταράξεις να έχουν αποτελέσει…

Καθώς η ναυπηγική βιομηχανία εξελίσσεται σε σημείο σύγκλισης Ουάσιγκτον και Σεούλ, οι συμπράξεις ανάμεσα σε κορυφαίες ναυπηγικές εταιρείες των δύο χωρών βαίνουν με ταχύτατους…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ