Διαλύσεις πλοίων: Επιφυλακτικοί οι End Buyers από την πτώση των τιμών της...

Διαλύσεις πλοίων: Επιφυλακτικοί οι End Buyers από την πτώση των τιμών της ρουπίας

89
Διαλύσεις πλοίων: Επιφυλακτικοί οι End Buyers από την πτώση των τιμών της ρουπίας

Του Γ. Λογοθέτη, CFO Finance & Research George Moundreas Com. S.A.

Αναμενόμενη μείωση του αγοραστικού ενδιαφέροντος τόσο από τους Cash Buyers όσο και που τους End Buyers, έλαβε χώρα την προηγούμενη εβδομάδα λόγω των αναμενόμενων μουσώνων αλλά και της κατάθεσης των νέων προϋπολογισμών στο Πακιστάν και στο Μπαγκλαντές.
Οι προσφερόμενες τιμές εκτιμάται, όπως συνήθως συμβαίνει, να δεχτούν πτωτικές πιέσεις κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, ενώ η προσφορά πλοίων, παρά τη βελτίωση της ναυλαγοράς, θα παραμείνει σε ικανοποιητικά επίπεδα ιδιαίτερα από τονάζ που πρέπει να περάσει Dry Dock και να τοποθετήσει το Water Ballast Treatment.
Η Ινδία, παρά το γεγονός ότι οι εγχώριες τιμές του σιδήρου είχαν αυξητική τάση και η ρουπία ενισχύθηκε περαιτέρω, οι End Buyers είναι επιφυλακτικοί εκτιμώντας πτώση των τιμών με αποτέλεσμα να μην εκδηλώνουν αγοραστικό ενδιαφέρον, με μόνη εξαίρεση ενδεχομένως το ενδιαφέρον για μερικά Containers.
Στο Μπαγκλαντές, ή «πρώτη γραμμή» των End Buyers έχει ήδη κλείσει τα απαραίτητα πλοία και τώρα αναμένει τις εξελίξεις από τον νέο προϋπολογισμό τον Ιούνιο ενώ στην αγορά έχουν παραμείνει οι μικρότεροι αγοραστές προσφέροντας όμως σε χαμηλότερα επίπεδα τιμών.
Το Πακιστάν, βρίσκεται στην ίδια κατάσταση με το Μπαγκλαντές, με τα διαλυτήρια να έχουν χτίσει αποθέματα και απλά τώρα οι End Buyers αναμένουν και εδώ την κατάθεση του νέου προϋπολογισμού τον Ιούνιο.
Η Κίνα, συνεχίζει και απέχει από την αγορά, καθώς μέχρι το τέλος του 2017 θα υφίσταται το πρόγραμμα των επιδοτήσεων για τις κρατικές εταιρείες.
Ο συνολικός αριθμός των διαλύσεων την τελευταία εβδομάδα ήτανε 659,263 DWT περίπου, εκ των οποίων το 70% (462,143 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 7% (44,646 DWT) δεξαμενόπλοια, και το 23% (1525,474 DWT) Containers.
Οι τιμές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια κυμάνθηκαν ως εξής:
✏ Ινδία: Από $ 270 – $ 300 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Πακιστάν: Από $ 275 – $ 305 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Μπαγκλαντές: Από $ 280 – $ 310 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Κίνα: Από $ 175 – $ 190 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.