
															Του Ελευθέριου Μαδεντζόγλου
Τα οικονομικά αποτελέσματα πρώτου τριμήνου ανακοίνωσε η Costamare τα οποία ξεπερνούν για άλλη μια φορά τις αρχικές προσδοκίες της Wall Street. Η εταιρεία σημείωσε προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα 34,3 εκ. $ η 0,45 $ /μετοχή αυξημένο κατά 5,7 εκ. $ σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015. Τα έσοδα από ναυλώσεις ανήλθαν σε 120,2 εκ $ με την εταιρεία να κατορθώνει σε μια αδύναμη αγορά να ναυλώσει συνολικά εννέα πλοία κατά το πρώτο τρίμηνο.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία ναύλωσε το Itea (1998, 3.842 TEUs ) στην γερμανική Hapag-Lloyd με μέσο ημερήσιο ναύλο τα 6.250$. Η εταιρεία υπέγραψε επίσης συμφωνία με την Evergreen για το Areopolis (2000, 2.474 TEUs ) για μια περίοδο ναύλωσης τουλάχιστον τριών και έως οχτώ μηνών με ημερήσιο ναύλο 5.950 $. Επιπλέον παρατάθηκαν οι ναυλώσεις για τα χωρητικότητας 2.000 TEUs  MSC Reunion, MSC Namimbia ΙΙ και MSC Sierra, με ημερήσιο ναύλο 6.800 $.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως η εταιρεία μείωσε τα χρηματοοικονομικά της κόστη και τα κόστη τόκων κατά 32% η 9 εκ. $ σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2015. Η μείωση οφείλεται εν μέρει στα μειωμένα έξοδα από τόκους δανείων
(συμπεριλαμβανομένων τόκων που χρεώνονται σε σχέση με τις συμφωνίες ανταλλαγής επιτοκίων της εταιρείας).
Ο Γρηγόριος Ζήκος, CFO της εταιρείας, ανέφερε χαρακτηριστικά πως το υπάρχον περιβάλλον προσφέρει ελκυστικές ευκαιρίες και δυνατότητες για να αυξήσει η Costamare τα έσοδα των μετόχων της.
Η εταιρεία πιστή στις δεσμεύσεις της θα καταβάλει μέρισμα πρώτου τριμήνου 0,29 $ για κάθε κοινή μετοχή πληρωτέο την 4η Μαΐου 2016. Η εταιρεία καταβάλει μέρισμα για εικοστή δεύτερη συνεχόμενη φορά από την στιγμή που εισήχθη στις οργανωμένες αγορές. Η τιμή της μετοχής της εταιρείας (NYSE: CMRE) διαπραγματεύεται στα 9.96 $ καταγράφοντας άνοδο από την αρχή του έτους  με την ένδειξη ‘’strong buy’’ από κύριους αναλυτές.
Η Costamare διαθέτει ένα στόλο 72 πλοίων συμπεριλαμβανομένων 12 πλοίων υπό κατασκευή. Η θετική πορεία της εταιρείας ξεχωρίζει σε μια αγορά που μαστίζεται από οικονομικές δυσκολίες, με τους πλοιοκτήτες να αντιμετωπίζουν ένα δυσοίωνο μέλλον σε μια σκακιέρα για δυνατούς παίκτες.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Το Πεκίνο διοχετεύει συνολικά κεφάλαια 500 δισεκατομμυρίων γιουάν (περίπου 60,85 δισεκατομμυρίων ευρώ) μέσω ενός νέου εργαλείου χρηματοδοτικής πολιτικής, σύμφωνα με μία ανακοίνωση που εξέδωσαν…

Οι εξαγωγές πετρελαϊκών προϊόντων από το Κουβέιτ υποχώρησαν στο χαμηλότερο επίπεδο από τον Ιανουάριο του 2024 και διαμορφώθηκαν κάτω από 3.500 kt τον Σεπτέμβριο.…

Η παγκόσμια παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα σημείωσε οριακή κάμψη τον Σεπτέμβριο, οδηγούμενη από την επιβράδυνση της κινεζικής παραγωγής. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης…

Η στάση της Ευρωπαϊκής Ένωσης απέναντι στη Ρωσία, και κατά προέκταση στα ενεργειακά προϊόντα της, μεταβάλλεται σταδιακά. Αυτό είναι το συμπέρασμα που μπορεί κανείς…

Το ενδιαφέρον των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στη ναυτιλία τακτικών γραμμών για επενδύσεις στην Ινδία διαγράφεται έντονο το τελευταίο χρονικό διάστημα. Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με…

Η Vietjet, ένας από τους μεγαλύτερους αερομεταφορείς του Βιετνάμ, βρίσκεται σε ρυθμούς ενίσχυσης του στόλου αεροσκαφών του, κατόπιν στενής συνεργασίας του με τους κατασκευαστές…

Οι δείκτες των ναύλων της liner ναυτιλίας για δρομολόγια μεταξύ Άπω Ανατολής – Δυτικής Ακτής και Ανατολικής Ακτής των ΗΠΑ ακολουθούν την ανιούσα καθ’…

Ένα νέο κεφάλαιο στην πλοιοδιαχείριση ανοίγει ο ιαπωνικός κολοσσός Nippon Yusen Kaisha (NYK), στο πλαίσιο της στρατηγικής επιχειρηματικής ολοκλήρωσης του ομίλου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ