
Το ισχυρό επενδυτικό πλάνο της Hellenic Seaways και οι αναπτυξιακές ενέργειες που υλοποιεί η διοίκηση συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό. Σε αυτό το πλαίσιο, το ταχύπλοο Hellenic Highspeed εγκαινιάστηκε στο λιμάνι της Ραφήνας, παρουσία θεσμικών εκπροσώπων.
Το Ηellenic Highspeed αποτελεί το πρώτο από τα τρία νέα πλοία της εταιρείας, που παραλαμβάνεται και εγκαινιάζεται, πλήρως ανακαινισμένο σε ό,τι αφορά τις μηχανές, τα συστήματα της γέφυρας και τον ξενοδοχειακό εξοπλισμό (καθίσματα, χώροι υποδοχής, χώροι εστίασης, γκαράζ, καταπέλτης), με τη Hellenic Seaways να επιστρέφει στη γραμμή Ραφήνα – Κυκλάδες με ταχύπλοο Επιβατηγό / Οχηματαγωγό έπειτα από τρία χρόνια.
Το Hellenic Highspeed αποτελεί ένα πλοίο που προσφέρει τη μοναδική εμπειρία γρήγορου και πολυτελούς ταξιδιού, αναπτύσσοντας ταχύτητα μέχρι και 35 κόμβους εξυπηρετώντας το δρομολόγιο: Ραφήνα – Τήνος – Μύκονος – Πάρος – Ίος – Σαντορίνη. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην άριστη λειτουργία, την άνεση και φυσικά στην ασφάλεια αλλά και την προστασία του περιβάλλοντος, με διαδικασίες και εξοπλισμό που εφαρμόζονται σε όλα τα πλοία της εταιρείας.
Η Hellenic Seaways έχοντας περάσει στην αναπτυξιακή περίοδο, υλοποιεί τις δεσμεύσεις της και προχωρά σε νέες επενδύσεις. Είναι χαρακτηριστικό πως περισσότερα από 2 εκ. ευρώ από ίδια κεφάλαια ήταν η επένδυση της εταιρείας για το Hellenic Highspeed αποδεικνύοντας έμπρακτα την υγιή οικονομική κατάσταση της εταιρείας.
Η επισκευή έγινε εξ’ ολοκλήρου στην Ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη του Περάματος, απασχολώντας περισσότερα από 70 άτομα κατά τη διάρκεια των 4 μηνών που διήρκεσε η σχετική διαδικασία.
Τεχνικά χαρακτηριστικά HELLENIC HIGHSPEED:
Τύπος πλοίου: Monohull / Επιβατηγό – Οχηματαγωγό
Έτος ναυπήγησης: 1997
Χώρα ναυπήγησης: Ιταλία
Μήκος: 100μ.
Πλάτος: 17μ.
Ταχύτητα: 35 κόμβοι
Μηχανές: 4 RUSTON 20RK270 (6875 kW MCR 1000) diesel engines, πλήρως επισκευασμένες
Επιβάτες: 724 (σε αεροπορικού τύπου ανακλινόμενα καθίσματα, εκ των οποίων 50 θέσεις VIP)
Οχήματα: 165
Πλήρωμα: 60 άτομα
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
The International Maritime Organization (IMO) has officially commenced the IMSAS audit (IMO Member State Audit Scheme) of the Republic of Panama, as part of…
Η PCT S.A. (Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά Α.Ε.), μέλος του Ομίλου COSCO Shipping Ports, έχοντας συμπληρώσει 15 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας και λειτουργίας, συνεχίζει να επενδύει…
Μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη παραχώρησε ο κ. Νικόλας Πατέρας, Πρόεδρος της Contships Management Inc., στο πλαίσιο του 27ου ετήσιου Συνεδρίου, Marine Money…
Οι σημαντικές προκλήσεις που όμως μπορούν να μετατραπούν σε ευκαιρίες για το ναυτιλιακό κλάδο, αναδείχθηκαν σε πάνελ ομιλητών στο περιθώριο του 27ου Marine Money…
Η METLEN, σε συνεργασία με τις πολυεθνικές Shell και TotalEnergies, κέρδισαν τον διαγωνισμό για την προμήθεια υγροποιημένου φυσικού αερίου στη Βουλγαρία κατά το επόμενο…
Με ιδιαίτερη επιτυχία στέφθηκε το 98ο Παγκόσμιο Συνέδριο του International Propeller Club, που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία και φιλοξενήθηκε στην όμορφη πόλη της Λυών από…
Σε τροχιά εξηλεκτρισμού βρίσκονται οι μεταφορές εσωτερικής ναυσιπλοΐας της Φινλανδίας, καθώς η σκανδιναβική χώρα στοχεύει στην πλήρη ανανέωση του στόλου της με «πράσινα» ferries.…
Αναστάτωση επικρατεί στις τάξεις της Ομάδας των Επτά (G7) έπειτα από τους πρόσφατους περιορισμούς της Κίνας στις εξαγωγές σπάνιων γαιών, με την Ιαπωνία να…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ