
Σε 48ωρη απεργία καλεί τους ναυτεργάτες η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) καταγγέλλοντας τη στάση της κυβέρνησης για το ασφαλιστικό. Η απεργία θα πραγματοποιηθεί αμέσως με την κατάθεση του νομοσχεδίου στη Βουλή. Συγκεκριμένα η ανακοίνωση αναφέρει:
«Η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία κατά την σημερινή συνεδρίασή της, αφού εξέτασε όλες τις μέχρι σήμερα εξελίξεις σχετικά με το ασφαλιστικό, επαναβεβαίωσε για μια ακόμη φορά την προηγούμενη αμετάκλητη απόφασή της να κορυφώσει την συνδικαλιστική της παρέμβαση και δράση ενάντια στο «ασφαλιστικό», με νέα 48ωρη απεργιακή κινητοποίηση με την κατάθεση του επίμαχου νομοσχεδίου για ψήφιση στην Ολομέλεια της Βουλής.
Η Ομοσπονδία καταγγέλλει με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο την πρωτοφανή στάση της Κυβέρνησης, η οποία όχι μόνον αρνήθηκε τον ουσιαστικό διάλογο με τους ναυτεργάτες αλλά φαίνεται ότι δεν αντιλαμβάνεται και την κρισιμότητα της όλης καταστάσεως, συνέπεια της οποίας ο κλάδος των ναυτεργατών οδηγείται στην εξαθλίωση και στην εξαφάνιση.
Θα πρέπει επιτέλους οι αρμόδιοι φορείς να συσκεφθούν ουσιαστικά και με γνώμονα τα πραγματικά και αληθή συμφέροντα του ελληνικού λαού και όχι με βάσει τις εντολές και οδηγίες της τρόικας και του κουαρτέτου, να καταρτίσουν ένα ουσιαστικό νομοσχέδιο για το ασφαλιστικό, το οποίο πράγματι να επιλύει το πρόβλημα και όχι να οδηγεί τον ελληνικό λαό στην φτώχια και περαιτέρω εξαθλίωση.
Η ΠΝΟ δηλώνει και υπογραμμίζει ξεκάθαρα προς κάθε κατεύθυνση ότι θα συνεχίσει, θα εντείνει και θα κλιμακώσει τον αγώνα της για τη διασφάλιση των θεμελιωδών δικαιωμάτων των Ελλήνων ναυτεργατών.
Ταυτόχρονα καλεί τους Έλληνες ναυτεργάτες να είναι σε ετοιμοπόλεμη κατάσταση και πανέτοιμοι για δυναμικές απεργιακές κινητοποιήσεις, οι οποίες και θα κηρυχθούν αμέσως με την κατάθεση του επίμαχο νομοσχεδίου για ψήφιση στην Βουλή, ανεξάρτητα από ημέρα και ώρα που θα κατατεθεί.»
Φωτο: ΑΠΕ/ΜΠΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΟΣΧΑΝΔΡΕΟΥ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ