
Πριν λίγες ημέρες στο Μπρεμερχάφεν η Royal Caribbean International παρέλαβε σε επίσημη τελετή στα γερμανικά ναυπηγεία του Meyer Werft το «Ovation of the Seas», το 24ο πλοίο της. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Richard D. Fain της Royal Caribbean International ήταν αυτός που την Παρασκευή 8 Απριλίου παρέλαβε από τον Bernard Meyer, τον ιδιοκτήτη των ναυπηγείων, το νέο πολυτελές κρουαζιερόπλοιο.
Να σημειωθεί ότι το «Ovation of the Seas» είναι το τρίτο πλοίο της κατηγορίας «Quantum» της Royal Caribbean, μετά τα «Quantum» και «Anthem of the Seas».
Από την πλευρά του τα στελέχη της Royal Caribbean δήλωναν με ικανοποίηση ότι παραλαμβάνουν ένα ακόμα πλοίο, από τα πλέον προηγμένα τεχνολογικά στον κόσμο, και μάλιστα το πρώτο κρουαζιερόπλοιο που έχει σχεδιαστεί ειδικά για την απαιτητική αγορά της Κίνας.
Μετά από μερικές ολιγοήμερες κρουαζιέρες σε ευρωπαϊκούς λιμένες το «Ovation of the Seas» θα ταξιδέψει προς τον κινέζικο λιμένα της Τιαντζίν, που θα αποτελέσει και το λιμάνι αφετηρίας (home port) του κρουαζιερόπλοιου, με τα πρώτα ταξίδια του να πραγματοποιούνται τον ερχόμενο Ιούνιο.
Σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζει η Royal Caribbean, με την αποστολή στις θάλασσες της Κίνας των πλοίων της «Ovation of the Seas», «Quantum», «Mariner», «Voyager» και «Legend of the Seas», θα καταστεί η εταιρεία με το μεγαλύτερο στόλο κρουαζιερόπλοιων που θα δραστηριοποιείται στην κινεζική αγορά, η οποία αναπτύσσεται ταχύτατα και η οποία έχει ισχυρές προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης κατά τα προσεχή έτη.
Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε την αναχώρηση του «Ovation of the Seas» από το Μπρεμερχάφεν.
Μπορείτε να δείτε το βίντεο εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=pG_djaU4jio
Φωτό: www.royalcaribbean.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ