
Στις 5 Απριλίου 2016 η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε ότι ένα χρηματικό ποσό που αγγίζει τα 7,5 εκατομμύρια ευρώ έχει δεσμευτεί για το Ευρωπαϊκό Ταμείο Θαλάσσιας και Αλιευτικής Πολιτικής (ΕΤΘΑ) με στόχο την ενίσχυση της σταδιοδρομίας σε ναυτικά και ναυτιλιακά επαγγέλματα.
Το Ταμείο Θαλάσσιας και Αλιευτικής Πολιτικής (περίοδος 2014-2020) συνιστά ένα από τα πέντε Ευρωπαϊκά Διαρθρωτικά και Επενδυτικά Ταμεία, τα οποία αλληλοσυμπληρώνονται και στηρίζουν την ανάκαμψη στην Ευρώπη με βάση την ανάπτυξη και την απασχόληση στον τομέα της «γαλάζιας» οικονομίας.
Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία της Ε.Ε. για δέσμευση χρηματικού ποσού 7,5 εκατομμυρίων ευρώ έχει στόχο την χρηματοδότηση του έργου «Blue Careers in Europe» και θα διατεθεί σε έργα που θα επιτυγχάνουν τον στόχο της στήριξης δραστηριοτήτων που αυξάνουν την απασχολησιμότητα στον τομέα της «γαλάζιας» οικονομίας
Η πρωτοβουλία της Ε.Ε. έρχεται να απαντήσει σε ένα από τα σημαντικότερα αιτήματα τόσο της Ένωσης των Δανών Εφοπλιστών όσο και της Ένωσης Εφοπλιστών της Ευρωπαϊκής Κοινότητας (ECSA), αυτό της λήψης άμεσων μέτρων για την ενίσχυση της ναυτιλιακής πολιτικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με την έμφαση να δίνεται στην προσέλκυση των νέων στην θάλασσα μέσω της .
Σύμφωνα με τον Simon Bergulf, διευθυντή ευρωπαϊκών υποθέσεων της Ένωσης των Δανών Εφοπλιστών, η «Ένωση χαιρετίζει θερμά αυτήν την πρωτοβουλία από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Επιτροπής» και σημειώνει ότι «η Ένωση των Δανών Εφοπλιστών επενδύει σε ετήσια βάση περισσότερα από 1 εκατομμύριο ευρώ σε διαφημιστικές εκστρατείες, που στόχο έχουν την προσέλκυση των νέων σε ναυτικά και ναυτιλιακά επαγγέλματα. Πιστεύουμε ειλικρινά ότι με την ευρωπαϊκή επιδότηση παρόμοιου τύπου διαφημιστικές εκστρατείες μπορούν να πραγματοποιηθούν και σε πανευρωπαϊκό επίπεδο».
Αξίζει να αναφερθεί ότι οι Δανοί εφοπλιστές συχνά αντιμετωπίζουν μεγάλες δυσκολίες στην προσέλκυση νέων στη ναυτιλία. Και αυτές οι δυσκολίες ώθησαν την Ένωση Δανών Εφοπλιστών να λάβει την πρωτοβουλία της προσέλκυσης νέων μέσω του ιστότοπου www.worldcareers.dk. Και καθώς φαίνεται αυτή η κίνηση των Δανών εφοπλιστών έχει αποδειχθεί ιδιαιτέρως επιτυχής.
Φωτό: www.worldcareers.dk
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η υιοθέτηση συστημάτων δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα επί του πλοίου παραμένει ως ένας παράλληλος μηχανισμός μείωσης εκπομπών ρύπων, επιτρέποντας στα υπάρχοντα πλοία να μειώσουν…

Με την ενεργειακή θωράκιση της Κίνας να αποτελεί βασική προτεραιότητα του Πεκίνου, ευοίωνα διαφαίνονται τα «μηνύματα» από την εγχώρια παραγωγή φυσικού αερίου. Σύμφωνα με…

Η επέκταση της CMA CGM στη λιμενική βιομηχανία βαίνει με αμείωτο ρυθμό, με τον γαλλικό κολοσσό των logistics να «ρίχνει δίχτυα» στο Μαρόκο. Συγκεκριμένα,…

Εν μέσω θολών προοπτικών για την επόμενη ημέρα του κλάδου των μεταφορών, η ζήτηση για επιβατικές αερομεταφορές καταγράφει «υψηλές πτήσεις». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Η πρόσφατη συνάντηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ προκάλεσε νέες ανακατατάξεις στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Όπως έχει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ